Onsdag 15. april, den andre sommerdagen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 15. april 2020.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten .. verdens vakreste by ligger der ut et sted (tror jeg)
    C96AF0E5-55BF-48E4-9EE0-CF925539EF0F.jpeg

Earl, Gribb, Skarven and 13 others like this.
  2. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken.

Her teller vi dager...Når åpner utreiser, når åpner CT booking systemet. En har lyst å sitte å planlegge igjen, bruker flere timer på riktig destinasjon, riktig hoteller, riktig fly selskap, riktig klasse, kanskje noe short haul eco til en fantastisk øy?

Ja det savnes å ligge på en stranden, se utover det herlige blågrønne havet, sippe bobler, mens solfaktor 50 smøres inn, minst 30 grader i skyggen, akkurat passe varmt, kanskje ta en dukker med skilpadder, se på koral revet, rekker vi et dykker kurs? Dra ut med båten for dykking eller fisking?

Middag med solnedgangen i bakgrunn, avsluttet med executive club på kvelden. Planlegge å se på litt historiske byggverk, eller bare ligge i solsteiken, for et vanskelig valg, hva skal vi spise i kveld? Dra på Clubben eller be Concierger finner en flott restaurant med noen stjerne bak navnet?

Nei på tide å bare ligge her og forsette på boblene...Til fruen klager på at dette er kjedelig...:)

Reisebasillen er ute av koma, men ligger forsatt med respirator. Da han ikke kan prate, skriver han til meg om at, en reise er eneste kuren for hans komplette remisjon skal forekomme.

Ha en fin dag i dag, snart helg?

Earl, Gribb, animals and 10 others like this.
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden, som i dag er badet i sol. 15 grader er det meldt på radioen. Blir nok en kort arbeidsdag i dag.

Går og venter på at *A award booking skal åpne igjen. Om ikke mange dager hadde det vanligvis åpnet for booking til en tur jeg skal på neste år.. Irriterende. Men, men. Overlever vel. Kanskje.

Kos dere i solen! (Hvis dere ikke bor i Bergen da..)

Earl, Kristian, Avixlo and 7 others like this.
  4. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,635
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå innerst i Førdefjorden. Sunnfjord er flott, men no vil eg på ferie snart. Med fly! Tenk at arvigen som runda to år i påska har flydd meir biz enn far sin....

Trippeltrumftorsdagen nærmar seg. Det skal bli godt å sanke litt poeng. Trumf-kontoen står i beskjedne 1,17 kr. Men fyrst skal det jobbast. Og etast.

5. Torris

Torris Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Romsdalen.
    Regntungt og grått, tankene går til andre steder i verden som hos flere andre her.
    Trenger litt påfyll av Trumf for å komme meg opp på FP4, ikke om jeg vet det er noe å bestille på en stund. Madammen babler om norgesferie, mens far er desperat etter å fly igjen :p

Kristian, Avixlo, Sonictravel and 5 others like this.
  6. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,531
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret!
    Folk som ringer før kjernetid bør ta seg en bolle. Men siden denne personen faktisk ville fikse noe for meg lot jeg det gå.
    Ellers en relativ møtefri dag. Kanskje dette er dagen å komme ajour med ting og tang?
    Reiserelatert: nada... OK, annet enn at verken Radisson eller Airbaltic har betalt tilbake pengene som de skrev de skulle gjøre (for noen uker siden). Lurer på om Gjensidige får ta over eller om jeg sender en liten purring selv først. Skjønner jo at ting tar tid.

Ha en flott dag dere :)

Earl, Kristian, Avixlo and 6 others like this.
  7. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Det er morgen, det er sol og det går helt klart mot den riktige tiden av året! :D
    Man må vel snart begynne å vurdere om man skal legge CM 97/98 på hylla for en periode og heller komme seg litt ut i sola... Det er da vel sommerferie i fotballen også?

God lille lørdag ønskes!

8. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,503
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Grenland. Ser ut til å bli knallvær. Straks polferd, da harryhandel på systembolaget ligger dødt. Må ha champispåfyll. Snart helg :)

Earl, Kristian, Avixlo and 4 others like this.
  9. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,098
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra en varm og solfylt hovedstad. Mulig en del av møtene i dag må tas fra plattingen. Burde vel også klare å lure ungene til en tur i marka etter de er ferdige på skolen. Nesten så jeg ikke savner ferie :)

Torris, Kristian, Avixlo and 6 others like this.
  10. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,635
    Bonuspoeng:
    183
    Og der kom eg på at eg (vi?) har bryllaupsdag i dag.

Pokker at Interflora er vekke frå ViaTrumf. Godt dei i det minste er på SAS Online Shopping.

Earl, EndreD, Torris and 7 others like this.
  11. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    Gratuler fruen med godt valg …..

Sunnfjordingen liker dette
  12. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan jo spille CM 97/98 på altanen? :D

Misterix liker dette
  13. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra en standard vår/høstdag på Vestlandet. Dvs 7 grader, lavt skydekke, litt vind og regn i lufta. Dagen i dag oppsummeres med: IF ‘hjemmeskole’ is TRUE THEN ‘hjemmekontor’ is FALSE. IF ‘hjemmekontor’ is FALSE AND ‘hjemmeskole’ is DONE THEN CHECK ‘awardtravel’. WHAT IF 4 PAX ‘awardtravel’+’SAS plus’ IS <EB - 150000> AND ‘regular ticket’+’KLM Eco’ IS <NOK - 14.000> THEN ????

Earl, anders82, Eddie47 and 8 others like this.
  14. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,491
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra hjemmekontoret!

Intet spenende å melde, Groundhog day nummer 38, stå opp, spise, jobbe litt, spise, se netflix, sove, repeat. Forhåpentligvis får vi lov til å gå ut av huset til helgen.

Earl, Eddie47, Kristian and 5 others like this.
  15. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    Mester Grønn gir Trumf i butikk, men ikke på nett. Og bare 1% (bortsett fra på trippeltrumf)

Sunnfjordingen liker dette
  16. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Det man kaller multitasking? :D

Kristian and OttoL like this.
  17. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,657
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Sandefjord
    Søringskarantenen oppheves i Tromsø altså den videreføres ikke så dermed skal jeg se når jeg returner

Ellers kan jeg se den blå himmelen her og ute er det 12°C.

Nå har KLM kansellert reisen til Malta... årets sommerferie får bli i Norge. Venter på SAS skal betale meg tilbake + forsikringselskapet. Alt sendt 12. Mars, men jeg har regna at dette vil ta tid

Ellers ønsker jeg alle en flott onsdag om den tilbringes i Karantene eller ei

Earl, Eddie47, Torris and 2 others like this.
  18. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    25,635
    Bonuspoeng:
    183
    Nærmaste Mester Grønn ligg dessverre i Åsane. Får uansett 50p/100kr på SAS Online Shopping. TrippelTrumfTorsdag heile året :)

Eddie47, Torris, drsyk and 1 other person like this.
  19. Fjordheim

Fjordheim Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,095
    Bonuspoeng:
    93
    God dag fra Haugesund. Grått og trist i dag også, men iflg. MI er det visst en lysning i sikte frem mot helgen.

Her har man sittet på hjemmekontoret og jobbet siden før 06hundre i dag så nå blir det en lang lunch før nye Skype-møte-mareritter resten av dagen.

Snart helg jo !

Earl, Eddie47, Kristian and 3 others like this.
  20. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Gratulerer, hva med en gave som gir 10,9% trumf :)
    https://viatrumf.no/cashback/tilbords-trumf

Del denne siden