God morgen fra Viken. Her teller vi dager...Når åpner utreiser, når åpner CT booking systemet. En har lyst å sitte å planlegge igjen, bruker flere timer på riktig destinasjon, riktig hoteller, riktig fly selskap, riktig klasse, kanskje noe short haul eco til en fantastisk øy? Ja det savnes å ligge på en stranden, se utover det herlige blågrønne havet, sippe bobler, mens solfaktor 50 smøres inn, minst 30 grader i skyggen, akkurat passe varmt, kanskje ta en dukker med skilpadder, se på koral revet, rekker vi et dykker kurs? Dra ut med båten for dykking eller fisking? Middag med solnedgangen i bakgrunn, avsluttet med executive club på kvelden. Planlegge å se på litt historiske byggverk, eller bare ligge i solsteiken, for et vanskelig valg, hva skal vi spise i kveld? Dra på Clubben eller be Concierger finner en flott restaurant med noen stjerne bak navnet? Nei på tide å bare ligge her og forsette på boblene...Til fruen klager på at dette er kjedelig... Reisebasillen er ute av koma, men ligger forsatt med respirator. Da han ikke kan prate, skriver han til meg om at, en reise er eneste kuren for hans komplette remisjon skal forekomme. Ha en fin dag i dag, snart helg?
God morgen fra hovedstaden, som i dag er badet i sol. 15 grader er det meldt på radioen. Blir nok en kort arbeidsdag i dag. Går og venter på at *A award booking skal åpne igjen. Om ikke mange dager hadde det vanligvis åpnet for booking til en tur jeg skal på neste år.. Irriterende. Men, men. Overlever vel. Kanskje. Kos dere i solen! (Hvis dere ikke bor i Bergen da..)
God morgon frå innerst i Førdefjorden. Sunnfjord er flott, men no vil eg på ferie snart. Med fly! Tenk at arvigen som runda to år i påska har flydd meir biz enn far sin.... Trippeltrumftorsdagen nærmar seg. Det skal bli godt å sanke litt poeng. Trumf-kontoen står i beskjedne 1,17 kr. Men fyrst skal det jobbast. Og etast.
God morgen fra Romsdalen. Regntungt og grått, tankene går til andre steder i verden som hos flere andre her. Trenger litt påfyll av Trumf for å komme meg opp på FP4, ikke om jeg vet det er noe å bestille på en stund. Madammen babler om norgesferie, mens far er desperat etter å fly igjen
God morgen fra hjemmekontoret! Folk som ringer før kjernetid bør ta seg en bolle. Men siden denne personen faktisk ville fikse noe for meg lot jeg det gå. Ellers en relativ møtefri dag. Kanskje dette er dagen å komme ajour med ting og tang? Reiserelatert: nada... OK, annet enn at verken Radisson eller Airbaltic har betalt tilbake pengene som de skrev de skulle gjøre (for noen uker siden). Lurer på om Gjensidige får ta over eller om jeg sender en liten purring selv først. Skjønner jo at ting tar tid. Ha en flott dag dere
Det er morgen, det er sol og det går helt klart mot den riktige tiden av året! Man må vel snart begynne å vurdere om man skal legge CM 97/98 på hylla for en periode og heller komme seg litt ut i sola... Det er da vel sommerferie i fotballen også? God lille lørdag ønskes!
God morgen fra Grenland. Ser ut til å bli knallvær. Straks polferd, da harryhandel på systembolaget ligger dødt. Må ha champispåfyll. Snart helg
God formiddag fra en varm og solfylt hovedstad. Mulig en del av møtene i dag må tas fra plattingen. Burde vel også klare å lure ungene til en tur i marka etter de er ferdige på skolen. Nesten så jeg ikke savner ferie
Og der kom eg på at eg (vi?) har bryllaupsdag i dag. Pokker at Interflora er vekke frå ViaTrumf. Godt dei i det minste er på SAS Online Shopping.
God formiddag fra en standard vår/høstdag på Vestlandet. Dvs 7 grader, lavt skydekke, litt vind og regn i lufta. Dagen i dag oppsummeres med: IF ‘hjemmeskole’ is TRUE THEN ‘hjemmekontor’ is FALSE. IF ‘hjemmekontor’ is FALSE AND ‘hjemmeskole’ is DONE THEN CHECK ‘awardtravel’. WHAT IF 4 PAX ‘awardtravel’+’SAS plus’ IS <EB - 150000> AND ‘regular ticket’+’KLM Eco’ IS <NOK - 14.000> THEN ????
God dag fra hjemmekontoret! Intet spenende å melde, Groundhog day nummer 38, stå opp, spise, jobbe litt, spise, se netflix, sove, repeat. Forhåpentligvis får vi lov til å gå ut av huset til helgen.
God formiddag fra Sandefjord Søringskarantenen oppheves i Tromsø altså den videreføres ikke så dermed skal jeg se når jeg returner Ellers kan jeg se den blå himmelen her og ute er det 12°C. Nå har KLM kansellert reisen til Malta... årets sommerferie får bli i Norge. Venter på SAS skal betale meg tilbake + forsikringselskapet. Alt sendt 12. Mars, men jeg har regna at dette vil ta tid Ellers ønsker jeg alle en flott onsdag om den tilbringes i Karantene eller ei
Nærmaste Mester Grønn ligg dessverre i Åsane. Får uansett 50p/100kr på SAS Online Shopping. TrippelTrumfTorsdag heile året
God dag fra Haugesund. Grått og trist i dag også, men iflg. MI er det visst en lysning i sikte frem mot helgen. Her har man sittet på hjemmekontoret og jobbet siden før 06hundre i dag så nå blir det en lang lunch før nye Skype-møte-mareritter resten av dagen. Snart helg jo !