Onsdag - Bakrus?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av OttoL, 22. jan 2020.

  1. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    Allerede klokket inn en time på kontoret her, før dagens første møte starter om 30 minutter. Happy days....:eek:

    Takk for i går til alle jeg fikk sagt hei til, og alle som dukket opp som jeg ikke fikk sagt hei til. Og god bedring til noen av dere :D

    Ha det kjekt
     
    Last edited: 22. jan 2020
    Torris, Jorge, EndreD and 13 others like this.
  2. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,210
    Likes mottatt:
    22,268
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Folketeateret. Godt dei har gravlaks. Det er ikkje for mange hotell som har. Takk for ei kjekk samling i går. No skal eg snart på konferanse på Grand før det vert middag på Sumo og fly heim via BGO i kveld.
     
    EndreD, ArthurDent, holmen and 8 others like this.
  3. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    "God" morgen fra Viken...Kaffe kanna er inntatt på kontoret, og holder øyene åpne. Takk for i går, nå trengs enda en kaffe kopp.

    Flott gjeng vi er blitt :)

    T-2 SK+ FRA med The Westin Grand 4Pax med Club venter, the power of AmEx(testes)

    God dag i luften som på bakken

    Edit: ble en noe stusslige Sumo sum igår, mistenker skravlet vekk hele boble sipingen;)
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Det var en tirsdag menneske, når man skal på jobb dagen etter...
     
    EndreD, ArthurDent, holmen and 4 others like this.
  5. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,606
    Likes mottatt:
    24,595
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag morgen!

    litt tregt å få igang maskineriet i dag, men kom meg heldigvis opp i tide, takk for trivelig lag på Sumo i går!
     
  6. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Jobb, det stemmer, 1 flaske bobler=1 kanne kaffe, ergo 2 flaske bobler=2 kanner kaffe, osv. Vi har en backup plan, men hei, jobben er viktig den så rett så rett @RoadKing
     
  7. Flyvende_mare

    Flyvende_mare Drømmer om F

    Innlegg:
    397
    Likes mottatt:
    3,096
    Bonuspoeng:
    93
    Onsdag starter med hangover og en tur til Drammen. Kanskje svinge innom @drsyk og få litt kaffe og syrenøytaliserende? Takk for bra lag i går, veldig moro for en førstegangsoppmøtende å bli tatt godt i mot av bonuscrewet. Det fristet til snarlig gjentagelse :D
     
  8. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra SK1207. 07.10 fra OSL i dag tilsa dessverre at jeg fant det fornuftig å droppe Sumo og treff i går. Kjenner meg selv litt for godt til å ta sånne sjanser :oops:

    Ellers kunne det observeres en vakker soloppgang fra SK1463 i dag tidlig

    4AA95E16-77A3-4494-95C5-63250C6D9C9E.jpeg

    Ha en strålende dag alle sammen, med eller uten bakrus
     
  9. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Da bør du hoppe av VY`n eller svippe innom Asker om det er kontoret du skal innom og ikke bosted...Kaffen er klar og piller får du i bøtter og spann ;)
     
  10. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,876
    Likes mottatt:
    12,600
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen alle.
    Forlot på ingen måte Sumo sist i går, men stod til gjengjeld heller ikke først opp idag. Pensjonistlivet har sine fordeler. For innvidde: Fornavnet var grei og ventet rolig på morgentur.
    Idag T-31 til prøvetur til Berlin.
    Ha en fin dag alle farende og bonusjagende fanter!
     
    Avixlo, EndreD, ArthurDent and 7 others like this.
  11. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    I morgen skal jeg utenlands igjen. Men det er bare til lillebror i øst. Seminar og skigåing på programmet- T-7 til TAP flyr meg til Kapp Verde for litt sol og sommer. Blir det reisebrev fra en svimmel ingeniør? Hvem vet?
     
    Avixlo, drsyk, Kristian and 4 others like this.
  12. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Ringerikets perle ..
    594E7C3B-E637-403A-99DA-96FD1FA4590E.jpeg
     
  13. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis noen sliter med å logge inn på eurobonus i dag fordi ingenting skjer når man klikker på LOGG INN, så er løsningen å la passord feltet være aktivt og helle trykke på enter tasten.
     
    drsyk, Kristian and ArthurDent like this.
  14. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,792
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra kontoret.
    Takk for meget hyggelig lag på Sumo i går! Måtte dessverre trekke meg tilbake relativt tidlig, men resten av uken går så dårlig om jeg ikke får skjønnhetssøvnen min.. :cool:

    Det er onsdag, det betyr at helgen er rett rundt hjørnet.
     
    Avixlo, drsyk, Kristian and 4 others like this.
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,792
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg hadde motsatt problem.. Jeg fikk ikke trykket enter, og måtte trykke på logg inn-tasten.

    Men, jeg måtte refreshe 7 ganger for å få opp noen reiser på "mine bestillinger".
     
    ArthurDent and Eddie47 like this.
  16. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God onsdag fra det åpne landskap,

    Takk for gårsdagens gruppeterapi med andre bonusavhengige. Jeg trakk meg relativt tidlig i går, søvn er høyt prioritert :cool:

    Gleder meg til neste runde!
     
    Avixlo, drsyk, Points4Fun and 5 others like this.
  17. Texan

    Texan Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    upload_2020-1-22_11-5-14.png Dette skjer hver gang jeg forsøker å booke bonusbilletter. Har gjort gjentatte forsøk de siste 48 timer. Er eneste løsning å sitte i endeløs telefonkø?
     
  18. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Jøss...
     
  19. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,983
    Likes mottatt:
    10,858
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for i går alle.

    Må bare dele nok en kjærlighetserklæring til Vibeke. Jeg vurderer å ta en Asiatur i vinterferien med eldste dattera mi. Hadde opprinnelig en perfekt booking: Oslo-Hong Kong torsdag 13. februar med retur søndag 23. februar i SAS C. Da måtte vi bare skulke skolen en dag.

    Men så fant jeg ut at det er skoleball 13. februar, og da var det ikke aktuelt å dra på tur den dagen. Jeg måtte derfor booke om til 14. februar, og da var det bare plusbilletter ledig til Kina. Ikke helt det samme, men sånn var det nå bare. Vibeke lovte å følge litt med og i går, nesten tre uker etterpå fikk jeg bare beskjed i appen at bestillingen var endret. Og joda, der lå det to billetter i C. Hun hadde faktisk husket meg og bare fikset det tre uker etterpå.

    Jeg hadde ikke fått noen som helst melding på awadshacks eller sett at det var blitt noen ledige, så jeg er litt usikker på om det egentlig var ledige billetter i C, eller om det var diamantservice jeg ble utsatt for. Måtte Vibeke aldri slutte i jobben sin!
     
  20. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,204
    Bonuspoeng:
    293
    God onsdag frå Aust-Finnmark!

    Her er pandionloungen omgjort til kennel. Pandionkatten må greie seg i eigen heim for her har to 'polarhundar' tatt over sofaen. Eg skriv 'polarhundar' i hermeteikn fordi dette er to sofagrisar:
    20200122_124159.jpg

    Elles er eg heilt oppgitt over funksjonaliteten på SAS-sida. Færre og færre ruter ser ut til å bli mogleg å fly ut frå Varangerhalvøya. Heldigvis er det meste tilgjengeleg hos Widerøe, men òg der er det skralare enn før... Eig dei ikkje skam???

    Ha ein mindre komplisert dag! :)
     
    Last edited: 22. jan 2020
    Travellingalf, Earl, SAJblue and 3 others like this.

Del denne siden