God morgen fra kontorkrakken. Her benytter man en kropp som ikke har omstilt seg fra Østen-tid, til å komme tidlig på jobb. Så nå er man allerede langt nede i kaffekopp nr. 2. Delvis som ledd i prosjekt "Kvitte seg med de ekstra par kiloene som fulgte med hjem fra Bangkok", tok man apostlenes hester i bruk for å komme seg hjem i går ettermiddag. Traff da på denne karen, og det gjorde jo turen ekstra hyggelig. Fruen var også med, men hun var adskillig mere sjenert så fort kameraet kom frem. God lillelørdag!
God onsdag fra et stykke utenfor København. Heldigvis langhelg-lag og kroppen tror det er tirsdag og ikke onsdag, satser på at jeg blir gledelig overrasket over at det plutselig er helg fredag kveld!
God morgen fra Sølvbyen. Solskinn og ca null grader. I dag skal Volvoen få sommerskoene på. Tipper den blir glad. Forutsatt at det ikke blir noen tilbakefall av snøfall. Dikteren valgte seg april, håper vi kan cosignere på det i år. Trump har vunnet, Irak har ikke tapt, og oljen skal igjen flyte fritt gjennom (u)trygge farevann? Er det en grei oppsummering av dagen? Det vet vi først i morgen. Dagsnytt er blitt til Minuttnytt. Måtte onsdagen bli god for alle!
God morgen! Solen skinner, men det er frost i (u)gresset. I dag blir det hjemmekontor, så jeg også får vasket litt klær. Og får gjort unna en del jobb som er best uten avbrytelser. Kaffen er klar, og snart er jeg det også? Ha en fin en!
God morgen fra Oslo. Siden jeg uansett skal ta imot håndverker på hjemmekontor har jeg makset det helt og fikk en god løpetur på morgenen, presskannekaffe og avisfrokost, og nå er det bånn gass med kule jobbting. De sikreste vårtegnene kommer på rad og rekke; vårrengjøring i vår gate i går og motorsykkelen hentes ut fra vinterlagring i morgen. Ha en solid en!
Morn fra sofaen! Tar en liten runde på IF med en kopp kaffe før jeg spaserer 'hele veien' til hjemmekontoret. Det begynner å bli merkbart lysere ute som forhåpentlig også bidrar til litt varmere utetemperatur etterhvert. Helst minus pollenbiten, regnet kan mer enn gjerne fortsette Poeng fra påsketuren er på plass og er kun et par tusen nivåpoeng unna diamantfornyelse. Synes jeg har gjort en god innsats siden kontoen ble nullstilt i januar. Mye takket være julekalenderen, det ga en skikkelig boost! Til og med poengene fra billeie med Alamo gjennom SAS står allerede på konto, noe som var litt uventet at det skulle gå såpass fort. Ha en fin onsdag