Onsdag fra Asker

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av OttoL, 25. aug 2021.

1. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Hohoi og god 25 august. 128 dager igjen av året og er du tilfeldigvis i eller fra Uruguay kan du feire nasjonaldagen med pølse i vaffel.

Siste dose vaksine i dag, så da kan man fortsette med planlegging av norgesturer. Blant annet la jeg inn en retur til Smak i slutten av oktober. Om været står meg bi blir det ATR og DAT til FRO neste uke, hvis ikke blir neste flytur TRF-BGO fredagen etter. Her flys det høyt!

Ha det kjekt :)

2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,509
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra regnfulle Trøndelag …
    Vi burde fått en avtale på Smak om at alle fra IF får gullstatus og et ekstra glass champagne ved ankomst.
    Vi har plass på Chefs Table i slutten av november ..

3. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    Dette var alt for tidlig!

4. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken.

Nada status her, eller noe bobler på kontoret. Eneste glede i nærmeste tid, er søndagstur til ARN. Skulle vært HKG derimot.

@Eddie47 synes du skal ta på deg den korrespondanse der :)

@OttoL gratulerer med siste stikk. :)

Ha en super uke

5. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Med soloppgang kl. 0346 er jo dette langt på dag! :rolleyes::)

holmen liker dette
  6. Kristian

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Aust-Finnmark!

Akkurat no har bonuspoenga mine fått vengjer å fly med. Ikkje fordi eg skal ut og fly, men fordi opphavet er på tur nordover på billettar betalt frå min poengbinge. Håpet er at eg slepp å laga middag eit par dagar framover... :rolleyes::D

Vel, innan opphavet kjem bør eg vel få fiksa heimen. Nett no ser det ikkje spesielt presentabelt ut her... Sjølv pandionkatten er litt i tvil om standarden...! :eek:o_O

Ha ein brillefin onsdag, gode medforumistar!

7. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,547
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret.
    Noen har virkelig slått på "høstbryteren", det regnet bøttevis, vindkaster og ganske kjølig. Herlig vær med andre ord!
    T-1 til det jeg håper blir en pfizerdose
    T-2 til Bergenstur.

T-0 til å få tildelt en gruppe studenter som skal knote med en oppgave for meg OG jeg får en gratis lunsj.

Livet er bra :D

Ha en flott dag!

8. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,640
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå eit dalføre i Sunnfjord. Her starta dagen ca 0530 då yngstemann vakna. No er dagens fyrste lur i gang, so då får eg vel vonaleg sett litt på fjernsyn og lese litt IF. Seinare skal eg ete havregraut før det vert middag hjå moderen i kveld. Det er jammen godt med helg!

9. Kristian

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Dei to setningane der måtte eg lesa to gongar før eg skjønte at det var far sjølv som las IF og ikkje poden. I mitt hovud var det heilt naturleg at far sjølv tok seg ein lur etter å ha vore oppe i otta... o_O:D

Sunnfjordingen liker dette
  10. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra stueloungen. Sol og fønvind i kasta. Selv her i vindstille dalføret klarte epletre å selvhøste 50% av eplene i natt. Ikke at det er noe enorm antall, men likevel!

Fikk høflig SMS i går kveld at bankid'en var blitt sperret pga uvanlig aktivitet. Det var bare å trykke på lenken så kunne jeg åpne den igjen . . . Eks-forloveden fikk merkelig nok samme melding, så utvalgskriteriet må ha vært alder uten hensyn til hjernekapasitet.

Ha en fin og lurererifri onsdag!

Last edited: 25. aug 2021
  11. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    Prisverdig å bruke poeng på tiltak for forrige generasjon. Bud nr 4, og alt det der. Kan gi nye poeng!

Kristian liker dette
  12. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,509
    Bonuspoeng:
    293
    Opphavet skal alltid tas godt vare på og vartes opp …
    Pass på dem og ha nok bobler i skapet!

Kristian liker dette
  13. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret!
    Har tilbragt natten på hotell i hovedstaden, og unnet meg en ekstra time på øyet i forhold til vanlige dager. Det var fint. :)

T-2, Tromsø og Smak.

Mellom slagene her på kontoret, så må jeg få sjekket opp i alle bookingene som fikk endringer fra SAS i går. Tror ikke noen av dem har noen påvirkning på andre bestillinger som hoteller og leiebiler, men det er best å være på den sikre siden.

Ha en super onsdag!

14. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,493
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Oslo. De første rundene på teams er unnagjort og snart er vi allerede halveis mot helg.

Ingen reiser i pipeline på flere måneder, og kanskje like greit da konstante meldinger om kanseleringer og annen elendighet ikke akkurat er moral boosters.

15. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    Nok en kontormorgen...klager ikke, foretrekker det fremfor fortress of solitude.

Halvdel kommet seg til østens rike, på vei til karantenehotell der, mye stress, så under ikke folk alt styret rundt de reisene.

Solen skinner i riksstaden, og temp er ikke så galt. Må muligens benytte muligheten for sykkel eob.

Eddie47, holmen, RoadKing and 5 others like this.
  16. Kristian

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Eit godt poeng! :)

17. Kristian

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Dei er heldigvis ganske sjølvgåande, men dei skal slett ikkje gå for lut og kaldt vatn, nei! Ingen fare for det :) Ikkje for det, dersom lut og kaldt vatn er kravet, så skal eg nok varta opp med det, òg :rolleyes:

Eddie47 and Berlioz like this.
  18. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,155
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra rom 712 på Clarion hotel Arcticus. Alle gullperks leveres på dette hotellet :) Harstad bader i sol og jobbmøtet er unnagjort. Retur til Oslo i kveld og morgenfly til Bodø i morgen. Ha en fin en!
    20210825_102604.jpg

Eddie47, Sonictravel, Upsaker and 7 others like this.
  19. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,503
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

Grillvær her i dag. Skal av gårde og forhåndsstemme, og en tur innom Storcash etterpå for påfyll av kjøttvarer.

Hmm.. glad i å fly, og spiser kjøttvarer kjøpt i bulk.. hvilket parti stemmer jeg ikke på?

Fikk "trusselbrev" fra Kraftriket i mailboksen i går, strømprisutsiktene til høst /vinter kommer til å bli j@vla høye..

De formulerte seg ikke akkurat sånn, men nå fikk jeg tilkalt Ved-pusheren.
    Han kommer innom i morra med 70 stk 60 Liter sekker med hardved, og bærer de inn i kjelleren:D

Ha en juicy aften

Berlioz, Kristian, Eddie47 and 5 others like this.
  20. Brukernavnet

Brukernavnet EBD

Likes mottatt:
    3,640
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra CPH! Dagen startet tidlig med revelje 04:00 for avgang fra Brnik 07:00. LJU-FRA-CPH med LH fort unnagjort med CR9 og A320. Kort transfer i FRA, neste flight hadde startet boarding da vi kom av bussen.

Så er det 6 timer transfer i CPH før siste leg til SVG, og da kommer gullkortet godt med. Spurte pent om dagrom når vi kom på loungen, og heldigvis var det siste ledig ;) Så nå er mor og baby på lading mens 5-åringen ser Paw Patrol og far leser IF.

Gjenstår å se hvordan kø og test-regimet er på SVG, men dagen kunne definitivt vært verre :)

Del denne siden