Morn fra et grått Oslo. Booket akkurat Wizz, som da blir første gang siden desember 2003 at jeg flyr et nytt selskap på BGO-OSL. Ha det kjekt
God morgen. Velger heller å støtte SAS med noen kroner i emisjonen, enn noe tullete som Wizz Ha en super dag videre.
Litt grått på solkysten i dag .. Det blir bra i løpet av dagen .. Akkurat 100 dager til lounger på OSL, ARN, LHR og CPH skal undersøkes (hvis de er åpne) .. det blir kjekt! Guttetur er alltid gøy .. noen må passe på at Eddie kommer seg hjem ..
God formiddag fra kontoret. Her er det lavt skydekke, men jeg så glimt av lys på vei til jobb i dag. Møter fyller dagen, samt litt IF og annet tøys innimellom. Det skjer altfor lite på fly- og reisefronten. Men, jeg har flyttet noen bestillinger mellom kort (for å maksimere opptjening av Trumf og poeng), jeg har booket (nok en) bonustur til EWR neste år, jeg har skrudd av EB-opptjeningen på SAGA MC, og jeg jobber med å overbevise min bedre halvdel om at hun trenger to Amex-kort til, så vi kan få utnyttet kampanjene som går nå fullt ut. Sånn går no dagan. Snart helg?
I dag stikker vi på høstferie og oppsøker fjellheimen. Værmeldingen er dessverre ikke så bra, så derfor er resten av Bølgeband-gjengen sendt ut for å handle yttertøy. Kom også på idag da jeg leste amenity bag-tråden, at jeg burde tatt en opprensning der. Min bedre halvdel kunne sikkert vært med i "ekstreme samlere", for han tar med alt sånn stæsj hjem fra flyturene i business. Så badehyllene er fulle av hans ting som vi kanskje får bruk for en vakker dag. Det får vi jo ikke, så mens de er borte på shopping, så ryker de i søpla.
God morgen fra Den Arktiske hovedstaden Igår kom nyheten om Wizz på det norske innenriksmarkede, men denne gutten skal være SAS lojal. Sånn bortsett fra det så er det ikke mye planlagt idag så tar dagen litt som den kommer Ha en flott onsdag
God lunsj fra kontorkaoset i hovedstaden! Etter en kort telefonsamtale med Tallinn, så er Tokyo tur-retur (en uke) sikret for høsten 2021 med ANA i "ny kabin" begge veier på en utgående DNB CT. Nå gjelder det bare å se hvordan jeg kan optimalisere eller utvide turen!
God ettermiddag frå Sunnfjord. Heimreisa for neste år er booka. MNL-IST-OSL med TK. Gjett kven som gledar seg til å velge sete! Berre EU får ut finger'n og godkjenner Oxford-vaksina snart so blir det tur. VG melder om at det har vore koronautbrot på eit traktortreff i Østfold, so Lukasjenkokuren kan vi nok legge død. Er alt i rute @drsyk? Du har vel privatpraksis slik at forumistane kan få vaksine? Evt. kan du køyre pop up klinikk ved Sumo Solli i løpet av vinteren?
Hei fra Hammerfest! Var en tur til dnt sin hytte på Storfjellet. Koselig plass. Dessverre overskyet, så ingen nordlys i sikte. Også kjørt en liten tur for å se på reinsdyr, for jeg synes de er kjempesøte (lokalbefolkningen hater de pga hagevekstspising...). Lurer på hva Wizz sitt inntog kommer til å gjøre med SAS og Norwegian. Kanskje det blir en mulighet å ta en SK MR innenriks pga økt konkurranse? Ha en flott dag!
God ettermiddag fra et grått Oslo Takker til Wizzair for at jeg sanket tidenes billigste tur med cashpointsene til Tromsø Hvor bor man i Tromsø av Clarion collection with og Clarion hotel The Edge?
Edge er nyere og anses som bedre. With er en gammel traver som ser ut til å ha fått greie tilbakemeldinger. Har kun bodd på Edge selv.
God kveld fra hovedstaden. Etter en rolig dag på hjemmekontoret har ettermiddagen blitt tilbrakt med å se på live fotball, alltid ekstra gøy med cupkamper, særlig når det ble seier og avansement til kvartfinale Siden det snart er helg også, lillelørdag i dag tross alt, så skal kvelden nytes i sofaen med litt godt drikke Nyt kvelden folkens
Flytur idag, blir ikke det samme med disse maskene. Ingen fast track på TRD. Boarding i puljer, fylt opp fra halen. Funka fint. Fremdeles ingen servering ombord. «Minimere kontakt» du liksom. Måtte Wizzdemonen mane frem servering igjen!!! På toppen av dette måtte jeg kansellere en annen flytur idag, så det var en nedtur. Nå ser MR i desember også til å henge i en tynn tråd. Huff for et år.
Da satt vi på samme fly om du reiste til Bergen? Litt merkelig ja, at Fast track ikke er åpent når det er ca 30 min ventetid. Kunne ikke spise first price kjeks i loungen heller