Nå er klokken snart 10 og det er onsdag! Kaffe og mageregulerende er inntatt og livet er lett. Vi må skynde oss … frokosten slutter kl 10:30 Godt det er helg
God onsdag fra arbeidslivet i Grenland- 4t igjen av nattskift. SAS appen sier 23 dager igjen til OSL-MIA. Skal ha visning av leilighet jeg leier ut i dag. Et firma, og en pendlerdame fra Asker skal komme å se om de vil leie hos oss fra nyttår? Hvis ikke blir det AirBNB. Fri to dager- mulig det blir pubtur og biljard etter visning. Hvis det landes en avtale, så blir det garantert Ha en flott lillelørdag
God morgen fra Saudi Arabia. Sitter i resepsjonen på hotellet og venter på sjåføren som straks henter meg og kjører meg til kontoret. Det går snart mot helg her nede og denne helgen er det faktisk langhelg, da selskapet jeg jobber hos har felles fridag for hele selskapet denne søndagen. Dermed går turen til Bahrain tidlig på fredags morgen. Blir nok bra. Ha en finfin dag.
God formiddag fra Grande Centre Point Surawong i Bangkok. To hele dager her før flyet hjem går natt til fredag. Litt airconditionforkjølelse, ellers er det fint.
God morgen fra hovedstaden! Ungene maser om dyr. Mulig jeg kan vurdere en papegøye I dag blir det førpremiere på Gladiator 2 etter jobb, håper det blir bra. Ha en fin onsdag alle bonusnisser
God morgen fra Benalmadena, her kom det inn varsel om ekstremvær, så er litt spent på hvordan kveldens hjemreise kommer til at gå….. god dag til alle
God formiddag fra et hjemmekontor i Tigerstaden. Yr lovte oss at solen som steg opp i øst skulle komme hit, men enn så lenge ligger tåken så tett at det er vanskelig å se PC-skjermene foran meg. Det stanser ikke tastaturbruken, men gudene vet hvilke taster jeg treffer. Jaja, det er straks lunch og det dufter allerede nystekt brød, så sulten stiger. Ha en onsdag med bedre utsikt!
God formiddag! Startet dagen i hovedstaden, det er jo hyggelig. Også er det hyggelig å kjøre mot trafikken, når kollegaene har brukt halvannen time fra Drammen til IKEA. Fikk (til slutt, etter masse SAS-trøbbel) booket en flytur i går, da jeg fant ut at jeg kunne dra på Iron Maiden i Stockholm likevel, siden jeg dropper en Canada-tur. (Ja, jeg vet det er et dårlig bytte) Vurderer å gjøre om litt på en (alt for) hektisk Asia-tur i mars også. Tror jeg skal droppe et par land, og heller slappe av litt. Så da blir det litt planlegging innimellom Teams-møter og annet her på kontoret. Ha en fin en!
God kveld fra Bangkok. Her går livet sin vante gang. Men i går var vi ute, en liten intern feiring så det ble cocktail’s på Octave rooftop med påfølgende middag noen etasjer lengre ned. Men tross for dette var en oppe ved 7:30 tiden. Har fått vandret på meg 11k steg samt en tur i gymmen. Nå nytes stunden i leilighetskomplekset sin lounge og av utsikten kan det konstateres at det er tett trafikk. Ha en flott onsdag
God ettermiddag frå gullstoga. Tur på mølla i dag tidlig, litt jobbing så flytoget til OSL. Og snart NUE via FRA. Takk for i går til alle som var på Evening of conversations. Var veldig kort tid til spørsmål, og masse urelevant…. Fekk eindel svar i ettertid på mingling.