God onsdag fra Taiwan! Deilig å være tilbake i et av mitt favorittland. Har nettopp spist mine favoritt beef noodles på Lao Dong. Nå skal resten av tiden her utnyttes til det ytterste, før turen går til Vietnam i morgen.
God natt fra SK944 ORD-CPH. Litt kveldsbobler i sete 1D så bærer det snart i seng etter mat. Turen har vært topp, men nå er det tilbake til jobb, husflytting og førjulsmas. Kunne godt hatt ferie ut året
Fortsatt 1t 40m igjen av tirsdagen her i LA. Hatt en fin kjøretur opp fra San Diego, og heldigvis valgte vi å kjøre til LAX og levere leiebilen i dag. Det er kaos på veiene her, og det skal bli verre i morgen pga Thanksgiving. Har sjekket inn på Marriott ved LAX, og kjører shuttle til TBIT i morgen.
TouchDown CPH. Brøyte seg vei gjennom dressmafian til gullstua. Digg å vite at man har fri resten av dagen. OSL neste! Snart helg
God morgen fra Drammen T-22 LH C IST Nå ventes sårt på helgen, før det et tonn mer arbeide, vakt og fotball trener, super mamma, det konseptet har jeg enda ikke forstått meg på... Lørdagen lover god mat og en bedre porsjon med EB ved betaling God dag i luften som på bakken.
T-14 og jeg har kjøpt min første Black Friday greie ever. Elkjøp kjører Black week og i dag dukket det opp noe som fruen sa at vi måtte ha. Så da så.
God morgen fra solkysten .. Når vannet ikke kommer ovenfra så kommer det nedenfra ...kaos på veiene fordi den ene store hovedinnfartsveien E39 er stengt inn mot byen pga vannledningsbrudd ... 50 000 innbyggere i Bergen Nord + hele Nordhordland + all trafikk fra E16 (Østlandet, Voss, Hardanger osv) + all trafikk fra E39 Hele byen er en eneste stor trafikkork .. her er det ikke snakk om noen Fast Track Sikkert mange flypassasjerer som ikke når sine fly ..
God formiddag fra Trondheim. Hjemme med sykt barn, fruen listet opp indretjeneste til meg....så...da så Ha en bra onsdag
God føremiddag frå Sunnfjord. Her er det, i motsetning til på OSL, opphaldsvær. Kjekt å vere attende etter ein trivleg svipptur til Trondheim. No skal det arbeidast hardt som f*** før det er langhelg med planleggingsdag i barnehagen fredag.
God formiddag fra Trondheim. Småglatt å rusle til jobb, men vann i fast form er kanskje å foretrekke framfor flytende som de har slitt med i Bergen i natt... Ha en fin dag videre!
God onsdag fra Tigerstaden. Her drømmes det om sol og sommer. For de på forumet som er litt glade i cruise har NCL Black Friday uke tilbud med 30% på alle sine cruise bookinger. Må gjennomføres direkte på deres egne sider. Har veldig lyst å teste deres nye skip Encore som ser meget lekkert ut i østlige Caribbean.
God ettermiddag fra hovedstaden. Ser ut som jetlagen har gått bra og nesten kommet ajour på jobben igjen. T-20 for min første tur i F
God ettermiddag fra Nordens Paris Her er det -6°C og idag har det snødd litt. Det ble visning igår og leilighet nr. 2 var mest aktuell så da kommer dommen senere idag om vi får leiligheten. Er klar for å flytte ut av studentboliger nå Ellers er det 1 uke til jeg skal fly til TRF for å få flyvninger + besøke familie før eksamen min den 16. Så ha en flott onsdag alle sammen
God kveld fra hovedstaden. Her er det ingen reiser planlagt fremover dessverre og jul/nyttår forblir i hovedstaden i år Kaldt, vått, mørkt.... er ikke rart frøken Lan er blitt sykmeldt ut året. Men men, det er da fotball på TV i kveld og dobbel Jackpot på pausetipping så da er det bare å krysse fingrene.
God kveld fra rosenes by. Fint vær og rett under null er status på været. Helt ypperlig. Ettermiddag/kveld har her gått med til noe så kjedelig som vedlikehold/rens av kjerringkokeren (boblebad). Nå er i hvert fall det utført, så da er det bare for temperaturen å komme seg på rett nivå før en kan senke sitt legeme oppi.