Onsdag i Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 11. sept 2019.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et vindfullt Trondheim
    Seinvakt idag, ungene er avgårde til skole og far nyter morgenkaffen i ro og fred :)
    Litt indretjeneste på programmet idag, ellers fint lite.

    Ha en strålende dag :):):)
     
    Sonictravel, Avixlo, Kristian and 3 others like this.
  2. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Drammen.

    Nok en søvnløs natt...Søker febrilsk etter andre avreiser. Når en tenker på TG F kan en bare smile, for en opplevelse det var. Synd tiden går så fort, det savnes litt F oppvarting, gjerne i hverdagen også.

    Vel er det årsaken til å ikke kunne stå opp om morgenen, som før? Disse "lyse" høstdagene gjør noe med kroppen...Slumre, slumre x antall ggr. til det er akkurat nok tid til å rekke fram på jobb;)

    Hva helgen ventes, kanskje en liten matbit på Sumo?

    Nei, nå får en søke litt på Awardfares igjen.

    Ha en god dag i luften som på bakken.
     
  3. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    973
    Likes mottatt:
    2,888
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Grenland.
    Idag starter min andre F tur i min bonus karriære, starter rolig med en kjøretur til Lillestrøm for å levere et beist ( i størrelse og ikke i luksusfølelse) av en bil. Natten skal tilbringes på hotel i oslo hvor reisefølget møtes før avreise 09:05
    i morgen.

    Før eventyret sparkes i gang må det pakkes, ryddes og handles.

    God onsdag ønskes alle og enhver
     
    Sonictravel, haifinn, EndreD and 6 others like this.
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,793
    Likes mottatt:
    57,178
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen (formiddag?) fra rett utenfor hovedstaden.
    Bookingfingrene løp løpsk i går, og Amex'en lukter svidd.
    Dagen i går startet med å book en flytur til LAX før jul, med retur neste år. Dagen ble avsluttet med å booke cruise, og da var CT nr 3 i boks. Jul og nyttår skal tilbringes til sjøs, mellom California og USAs sydligste delstat.

    For å få til dette (mtp penger og fridager), måtte dessverre jomfruturen med SAS til ORD avbestilles, så nå er 1E og F på den første A350-turen ledig 28/1.

    Dagen i dag startet med å endre billettene jeg bestilte i går, for jeg hadde bommet på datoen.. Tidsforskjell og sånt er vanskelig! :rolleyes:

    Snart helg?
     
  5. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,205
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Aust-Finnmark!

    Her er det altfor lenge til neste flytur, men ein får trøyste seg med at det i morgon er trippeltrumf. Ekko i kjøleskapet, men det får skure og gå!

    Elles er 'pandion for life'-loungen overfylt i dag, skal ein tru pandionkatten. Dette fordi loungeverten passar på ei bikkje, trur ho berre har diamantkort. Pandionkatten furtar på badet...:
    20190911_085216.jpg

    Ha ein rolegare dag, folkens! :)
     
    Earl, Sonictravel, Arvid1410 and 8 others like this.
  6. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,421
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Nordens Paris
    Det meldes om 14°C her og det er blå himmel. Idag er det onsdag og ikke mange planer på programmet.

    Så dere få ha en flott Onsdag
     
  7. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,367
    Likes mottatt:
    28,911
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Intercontinental Estoril.

    Ingen lounge å ta frokosten i her, men slettes ikke ille på terrassen heller;

    image.jpg
    C6E09A60-54EF-4CB3-BD3B-034351DE0BEC.jpeg

    Frokosten med passelig greit utvalg;
    87DCFE45-EAD6-44F4-B244-B4E187780199.jpeg 263D6936-34E9-49F9-8BFD-163C8C3E439B.jpeg
    29F6FD5A-2FE2-4E42-AF85-68739A9225AC.jpeg

    Noen bilder fra hotellet og rommet er på sin plass, fin beliggenhet ved kysten. Ulempen er jo at det går en toglinje mellom hotellet og stranda;

    5CA21C05-05B7-4856-8EE1-71F029321B44.jpeg 20DC7A79-EC1A-4C2C-A412-C7076D0C09AF.jpeg E6492941-CDF2-44AF-BB27-7A6C34D8008B.jpeg 00242E98-ED35-423D-9A4C-39FE356EFD1A.jpeg 498F0D64-BB9F-43B9-869C-260AEC970781.jpeg

    En liten velkomst både på innsjekk og på rommet;
    C9901206-2EFB-461A-97F0-89A36035C2D2.jpeg 449373BA-03BF-465A-947E-49669ACA0BFD.jpeg

    Ble lite tid for mat i går, men fikk meg østers. Begynner å like det mer og mer;

    C088DE60-5863-46CF-9CF9-813C62E3D393.jpeg

    I dag går turen videre til PRG, via MUC. 5000 nye grunnpoeng med Miles & More kommer godt med. Ikke noe 340-600 på returen, men får i det minste en tur med CRJ’en igjen.

    Ha en strålende lillelørdag folkens
     
  8. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,876
    Likes mottatt:
    12,600
    Bonuspoeng:
    183
    Et talende bilde, han vurderer antagelig å kontakte dyrebeskyttelsen. Det hjelper kanskje litt at dagens oppmerksomhetskonkurent omtales som bikkje og ikke hund :).
    Og god onsdag ønskes til alle tobente og firbente, pluss de med vinger selvfølgelig.
     
    Kristian and drsyk like this.
  9. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,764
    Likes mottatt:
    10,062
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Bodø.

    Sitter å planlegger en liten tur til Asia om noen uker. Start i Usbekistan, så til Tadsjikistan og så får jeg se hvor veien går etter det. Muligens Japan, Taiwan, Thailand eller noe i den duren. Time will tell.

    Ha en finfin onsdag.
     
    Sonictravel, EndreD, Kristian and 2 others like this.
  10. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Dette så virkelig deilig ut, bare fantastisk å drømme seg bort for 1-2min, mens pasientene venter...Hvordan får jeg en sånn jobb:rolleyes:
     
  11. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,367
    Likes mottatt:
    28,911
    Bonuspoeng:
    183
    Vente på at Fragglene lyser ut nok en stilling som Onkel Reisende Mac er nok det beste tipset jeg har å komme med:)
     
    Earl and drsyk like this.
  12. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,205
    Bonuspoeng:
    293
    Eg vurderte nemninga kjøter, men det er visstnok ikkje i samsvar med loungepolicyen... Innmari strenge reglar på til- og omtaleform... Det er med andre ord ikkje berre pandionkatten som lever eit hardt liv...
     
    Berlioz liker dette
  13. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,984
    Likes mottatt:
    10,860
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra osl. Turen går i dag til Keflavik med Icelandair.

    Ser ikke ut til at jeg får forlenget sommeren der... Screenshot_20190911-122427_VG Pentno.jpg
     
    Avixlo, drsyk, Kristian and 1 other person like this.
  14. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,210
    Likes mottatt:
    22,272
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå Sunnfjord. Her har Vårherre bestemt seg for at alt utomhus skal vaskast ned. Det er jo snart jul. Omsider er Fjordkraft stadfesta (eller "bekreftet" som det heiter på austlandet). Får håpe det dukkar opp poeng snart sjølv om dei er ute av ViaTrumf. 88 dagar att til eg skal få oppleve interkontinal businessclass. Berre ikkje madammen kjem på andre tankar.
     
  15. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Oslo. Formiddagen ble brukt i telefon med Tallin for booking av vinterens tur til Thailand, noe som gikk greit på andre forsøk. Traff først på en Marina / Mariana eller noe sånt, en gretten, uhøflig kvinne som kun ville lete på de reisene som dukket opp direkte hos SAS awardsøk. Så jeg la på og ringt opp 10 minutter senere.

    Og da kom jeg til Anastacia. Hun var rett og slett fantastisk, og det var overhode ikke noe problem å booke leg for leg, hun prøvde til og med å finne bedre alternativer som F der jeg hadde funnet C og C der jeg bare har X foreløpig.

    Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor det skal være så stor forskjell på disse kundebehandlerene...
     
  16. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Hehehe tror jeg møtte på Anastacia selv idag,(på telefon altså) der jeg lurte på om F var å oppdrive ved utreise, hun anbefalte meg å booke om min CA-X FRA til CA-F via CDG, slik at jeg kunne booke om igjen om LH F ble ledige eller TG F ble ledig, hun mente tilgjengeligheten over tid var best på hverdager enn helger hos LH-F(synsk)? Videre kikket hun på andre F muligheter på retur`n, selvfølgelig dukket CA-F PEK-CDG opp igjen(nei takk, da SQ var kun i C), vi holder oss til BR C i skrivende stund.

    Da kan doktor`n endelig sove igjen. :D (Eco long haul...er direkte helseskadelig, traumatriserede og fører til insomnia, altså psyk. avd. var veldig nære for ut.:rolleyes:). Takk og lov for Anastacia for nå er den innleggelsen avverget!
     
    Avixlo, SAJblue and Kristian like this.
  17. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,205
    Bonuspoeng:
    293
    Dette for å gjøre det mye mer attraktivt å spille den brillefine leken 'agentruletten'... o_O
     
    Avixlo, Sunnfjordingen and drsyk like this.
  18. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra en stappfull plus på SK164. På tide å komme seg hjem fra Göteborgtraktene og da er selvfølgelig via ARN mest logiske rute ;)

    Dagens nedtur var at værmeldingen holder knallhardt på store snømengder i Jotunheimen i helga, så da utgår den planlagte toppturen :oops:

    Jaja, sånn går nu dagan...
     
    drsyk, Avixlo, Kristian and 1 other person like this.
  19. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,645
    Likes mottatt:
    21,690
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra WF517 MOL-BGO. Etter en ekstra dag (nettet hos kunden var nede nesten 24 timer) nordvest for Molde bærer det nok en gang hjem med WF via BGO til TRF. Været her har vært fantastisk mandag og tirsdag men idag kom regnet. Like greit å dra hjem da :)

    Har nå hatt 12 legs med WF siste måneden. Blir jo snart Gull-kort av slikt ..

    Ha en fin ettermiddag / kveld alle sammen!
     
    drsyk, Avixlo, Kristian and 2 others like this.
  20. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,606
    Likes mottatt:
    24,599
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Madrid, dagens offisielle program over. Nå venter tapas safari om litt! :)
     
    drsyk, Avixlo and Kristian like this.

Del denne siden