God morgen fra landsbygda. Det gleder meg å se at det allerede lysner ute. Det er ikke lenger beksvart når man drar på jobb, og det samme når man drar hjem igjen. Det er nok en vinter eller to igjen før våren kommer på ånkli, men den kommer! Hadde lønnssamtale med sjefen i går, så i går ble det et glass vin, og i dag økes fondssparingen. Slår på stortrommen! T-2 Ikke lenge til helg nå!
God morgen fra Viken(så lenge det eksisterer) T-X covid kan dra til helvetet og jeg kan endelig ta opp mine helg turer igjen, å kom igjen tafattete regjering, se på de i Danmark og lær(bare vent 1-2 uker så vil nettopp dette skje) Pax-19 video konsultasjon med nylig påvist Covid ja. Ha en Covid fra dag folkens.
God morgen fra det fysiske kontoret T9 til Miami, håper ikke kontoret setter en stopp for vinterferien. Ha en strålende dag alle IF-ere
T-2 til jeg kan barrikadere meg hjemme fram til hurtigtesten. Nervepirrende greier. Det er jo F som står på spill! Ha en rolig og smittefri dag!
God morgen fra Syden. Kaffe på terrassen før frokost er alltid et pre. Den irske versjon av Bolaget fungerte bra i går. Damene løp og serverte med britisk høflighet. At det stadig plukkes vekk pålegg fra frokostboksen er derimot ikke bra. Snart leverer de vel bare ut et bilde. Ha en fin dag, med forventning om snarlige reiser.
God morgen fra hjemmekontoret. Jeg bør ta en runde med snøfreseren senere i dag for det begynner å bli ganske mye nå. Kjøpte airtags på dnb supertilbud, klarte å registrere 3 av 4, den 4. vil rett og slett ikke bli gjenkjent. Kjipt med noe som virker som DOA. Får vel ta en runde med Power når jeg har tid til det. Ha en flott dag!
God morgen fra riksstaden. Synlig sol på himmel, alltid triveligere enn motsatte. Lite nytt, ble booket fly med SK til Østersund i slutten av mars for jobbtur...eneste highlight, lite poeng, da det seff er eco
Mange T- X her idag... Bare jeg som har alternative T`r, frykt ikke C-x er snart over. Ny tur til Roma frister, og håper denne gangen ikke blir kjepper i hjula. God tur til samtlige. Hvordan har du fått så mye ferie? Alle overtid tatt ut i ferie her altså Nytt reiseliv? Husk for gudsskyld alt mulig rart, sjekkliste for en sjekkliste og bruk oss for påminner. PS reisebrev kommer? T-2 god tur til x. Ingen Kjøben tur nei. Tenker Miami er ok som plaster på såret
God morgon med fyrste oppdatering frå eit Valdres der det endeleg kjem litt snø, og ganske store filler! Då kan det sjå ut som om det er på tide å ha ein trillekoffert ståande i standby for reiser att, og det begynner å fyllast opp med forespurnadar. I tillegg har eg klart å booke meg tur for heile familien til HNL i vinterferien, så får me sjå korleis me gjer det med returen.
T-34 til jeg har blitt sluppet av på OSL og ferden rettes sørover på kontinentet. Med mindre Covid spenner ben på meg Må vel kanskje ta en tur til Robben Island når jeg først er sørafor? Eller vingård? Uansett, god onsdag
Endelig snø Var snaut på Beitostølen på nyåret, så dette lover godt for turen til Valdres neste helg. Har dere bryggeriutsalg?
En av fordelene med jobben er jo at jeg planlegger min egen arbeidshverdag i stor grad. Overtid tas ut 50/50. Må jo betale svindyre drosjer til og fra flyplassene hele tiden. Siden jeg får så mye kritikk for å kjøre flybuss en sjelden gang Tenker egentlig bare at jeg kompenserer for manglende (reise)liv de siste par årene.
God føremiddag frå Sunnfjord. Ny dag med heimekontor etter at minstemann kasta opp i går kveld. Heldigvis har ungane ei snill bestemor som kjem når det trengst. Trumftørken held fram. Det vart handla lite frå medio desember til medio januar, og det merkast no. Men, men. Ferie skal det nok bli. T-64 til CPH T-103 til LAX/SFO T-158 til MNL/TPE
Me opnar når me kjem og stenger når me går! Fyrst og fremst eit bryggeri, med fokus på produksjon og proffsal, men er stort sett her på dagtid! Opningstider etter påske, då er bryggeriutsalssjef på plass!
God morgen fra solkysten, det blir nok en fin dag.. Her er våren kommet, snøklokkene er i ferd med å springe ut T-2 … her må vi nok ta med både ull og lue og hansker .. for utepils må de også ha varmelamper