Onsdag morgen : og hilsen fra WAW

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ccurrahee, 03. april 2024.

  1. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,898
    Likes mottatt:
    35,555
    Bonuspoeng:
    293
    Wien trikset gikk ikke. Siden det nå ikke var trukket poeng. Så vi flyr til Wien vi.



    Hva er beste Austrian lounge i Schengen og Wien?
     
  2. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,898
    Likes mottatt:
    35,555
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen frisk til hele forum :) image.jpg
     
    Calling, Flymunda, eventyrer and 2 others like this.
  3. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,785
    Likes mottatt:
    11,908
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå OSL ombord LH865, som vanleg ein haug med folk som ikkje les skjermen ei heller lyttar til at gruppe 1-2 skal boarde først. Lyser raudt på maskina men det er jo bare og prøve 10-15gonger så kanskje det plutseleg virkar?
    Jaja, kom oss ombord.
    @ccurrahee har kun besøkt 1 schengen austrian schengen lounge i wien, den var forsåvidt ganske bra med greit utvalg av varm mat, spesielt når lunch serveringa kom i gang.
     
    EndreD, Calling, Flymunda and 6 others like this.
  4. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,415
    Likes mottatt:
    24,489
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hovedstaden.

    Hjemme igjen etter en meget vellykket påskeferie.
    Må si jeg likte utsikten fra The Loft i Brussel. Her kunne man enkelt bruke tiden i lounge og ikke ved gate:)
    20240402_183049.jpg
    20240402_182208.jpg

    Ha en fin onsdag alle bonusnisser:)
     
    Spielhaug, paron, EndreD and 4 others like this.
  5. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,504
    Likes mottatt:
    22,137
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra TRD.
    Skal fly 747 i dag! Dessverre kun avgang DY747… i boarding group C, med midtsete. Jaja, overlever dette vel også. På vei hjem er de SAS, men siden jeg ikke får lagt inn eurobonusnr (g travel bestilling med samme pnr for DY og SAS) blir det vel boarding group 5 eller noe. Sukk.
    Skal til Oslo for å i hovedsak treffe (titalls) folk fra Trondheim, som reiser til Oslo for anledningen. Selv om jeg er i overkant glad i å fly, oppleves dette som ganske meningsløst… jaja, blir i det minste noen få poeng da, dersom jeg får registrert kortet.

    Ha en meningsfylt dag :D
     
    EndreD, Calling, Flymunda and 3 others like this.
  6. Preference

    Preference EBG

    Innlegg:
    313
    Likes mottatt:
    277
    Bonuspoeng:
    63
    Morn! Våknet lenge før vekkerklokken i dag, men mye som skal gjøres så egentlig like greit. Så var det ekstra hyggelig med mail fra Amex om CT nr 2 for i år :D Det er mitt første år med Amex, og jeg var så bekymret for å ikke klare signup spend kravet på 45.000 kr innen utgangen av mars at jeg ordnet Bill Kill med en gang og har betalt det meste av regninger siden januar med det. Var nok litt for ivrig, siden vi nå bare er 3 dager ut i april og jeg har brukt over 300.000 kr :p
    Screenshot 2024-04-03 at 07.25.50.png
     
    Spielhaug, EndreD, Calling and 3 others like this.
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,868
    Likes mottatt:
    32,946
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Lillestrøm.
     
    Last edited: 03. april 2024
    EndreD and Calling like this.
  8. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,534
    Likes mottatt:
    5,844
    Bonuspoeng:
    183
    Morgenhilsen fra Taipei. Litt uvanlig måte å vekket på idag. Mobiltelefonene ulte høyt og før vi rakk å lure på hva som skjedde, kom skjelvet. Da var det bare å gjemme oss under bordet og løp ned og ut av hotellet etter at hovedskjelvet gav seg. Og jeg avviste NRK om et intervju kl. 13:00 norsk tid idag da jeg mest sannsynlig er på vei til TPE.

    IMG_7545.jpeg

    IMG_7560.jpeg
     
    Last edited: 03. april 2024
    Spielhaug, EndreD, Calling and 7 others like this.
  9. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    721
    Likes mottatt:
    2,358
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Ålesund. Akkurat hatt en fruktesløs samtale med LH support. Prøvde å endre til bedre sete i går på en LH flygning på fredag, men fikk feilmelding (trolig pga. manglende setekart på første flight med WF) og jeg mistet opprinnelig setevalg. Prøvde LH/SK/WF app og nettside. Vanlig support henviste videre til teknisk support som sa at setevalg nå er sperret så jeg må vente og prøve når check-in åpner...

    Av bedre nyheter så fikk jeg en epost fra SAS om endring YYZ-CPH i september, så min reise blir 5 dager etter tidligere endring fra 4 til 6 dager. Det passer meg fint.
     
    EndreD, Calling and Flymunda like this.
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,522
    Likes mottatt:
    871,390
    Bonuspoeng:
    293
    Møkkavær 95C0B3B7-4EE8-4E91-BFFF-11EC377627AE.jpeg
     
    Spielhaug, EndreD, Calling and 2 others like this.
  11. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,012
    Likes mottatt:
    7,245
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra sofaen. Akkurat nå skulle jeg sittet på LH861 med ca en halvtime igjen til landing FRA før LHR og så ANA F til HND. Dessverre så ville kroppen min annerledes og bestemte seg for å få lungebetennelse, så den turen ble avbestilt igår.

    Jeg har brukt dagen på å hoste, se mange episoder av Mythic Quest og ringe SAS hver gang seats.aero har plinget om ledige billetter i ANA F hvor som helst i verden. De to første gangene hadde noen allerede snappet opp setet, men så viste det seg at alle gode ting faktisk ER tre så nå skal jeg forhåpentligvis fly fra HND til ORD i mai. Hvis jeg finner meg en tur TIL Tokyo, en tur hjem fra Chicago og i tillegg får tommel opp av samboer ;)
     
    EndreD, Calling, Flymunda and 2 others like this.
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,269
    Likes mottatt:
    60,438
    Bonuspoeng:
    293
    Heisann!
    Sent på dag, mye som skjer.
    Men, solen skinner!
    IMG_20240403_145829PXL_20240403_125515529.MP.jpg

    Det skal den ikke gjør i morgen. Så jeg tror det blir hjemmekontor i morgen også..
     
    Spielhaug, EndreD, Eddie47 and 2 others like this.
  13. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    1,062
    Likes mottatt:
    7,145
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag (biologisk morgen) fra Madrid. Iberia fra LAX var egentlig svært bra. De sendte en A330-200 istedenfor en A350. Den er ganske mye mindre både foran og bak, og har ikke noen midt, så vet ikke helt hva de gjorde med folk, men på 2A var livet bra.

    De ha seter med samme system som SAS hvor partall er mot vinduet. Det er imidlertid åpent mot vinduet, så det er mer plass. Stor tykk pute, madrass! og dyne. Sov 8 timer på en 11 timers flight. Godt hjulpet av ganske mye vugging. Lurer på om jeg rett og slett har sovet for mye for å få sove i natt og snu døgnet.

    Bra crew med en Pursher som gikk og hilste først og tok opp bestilling på mat i rangrekkefølge. Ble ønsket velkommen som IAG-medlem (pga BA-gold).

    Naboene i midten kom ombord med henholdsvis største størrelse Starbucks latte og islatte. Vet ikke om jeg føler meg trygg eller ikke når naboen bøtter ned kaffe og ikke sover underveis. På nattflighten EZE-MIA i fjor drakk personen bak meg 3 kopper kaffe som velkomstdrink før avgang. Kanskje ikke den mest diskre væremåten.

    Eller så noterte jeg igjen at dersom jeg skal bli flykaptein skal det definitivt være et sted hvor jeg kan annonsere tittelen min på spansk.

    Alaska til LAX var igjen en veldig bra opplevelse.
    IMG_1891.jpeg
    IMG_1896.jpeg
    IMG_1886.jpeg
     
    Spielhaug, EndreD, Eddie47 and 3 others like this.
  14. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,012
    Likes mottatt:
    7,245
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk litt kalde føtter da jeg akkurat innså at avreise fra HND med NH112 klokka 10:40 tilsvarer 03:40 i Norge. Kanskje jeg må vurdere å avbestille mens det fortsatt er gratis og håpe på et bedre alternativ. Kommer ikke være lenge nok i Tokyo til å legge om døgnet :rolleyes:
     
    EndreD liker dette

Del denne siden