God morgen. Sikkert mange oppe allerede, men jeg skriver først. Straks på tur på jobb, deretter hjem til begynnende julevask..... Ja ja....det blir ferdig og jul engang... Ha en flott onsdag
Sitter i et møte hvor første halvdel ikke angår meg i det HELE tatt. Da blir det Insideflyer i stedet God onsdag
God morgen fra Oslo. Booker turer med jobb ut året, samt fritidsreiser for kommende år. Australia er under planlegging, det ser meget lovende ut. Boken er allerede full av ting som skal oppleves Ha en fin dag!
Ingen alder. Håper han kommer seg. Gudd morgen fra høydedragene nord for Atlanta. Spådd svært dårlig luft her i dag pga skogbrannene, men foreløpig ser det brukbart ut. Krysser fingrene. Skal på en ørliten Europaturne i februar og fant en råbillig Plus-billett (under $100) Oslo-London - fullt refunder- og endringsbar. Som bestilt - TAKK!
God ettermiddag fra skyene over Oregon. Lander snart på Lax, og da er det plutselig formiddag igjen. Det blir en lang dag, men denne gangen har jeg min ufattelig mye bedre halvdel med, så da går alt mye bedre.