Onsdag og brannalarm

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 29. juli 2020.

  1. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,106
    Bonuspoeng:
    183
    Den gamle leiligheten i Oslo og den nye leiligheten i Oslo*;)
     
  2. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Sandefjord.
    Her har det vekslet litt mellom regn og opphold + litt blå himmel innimellom.
    Dagen så langt har blitt brukt til å hjelpe mor med å finne frem riktige skjemaer for å søke om byggetillatelse til en garasje på 50 kvadrat. Snakket med kommunen har vi også gjort.

    Og ikveld blir det å se filmen "1917" med min mor, søster og hennes kjæreste mens vi spiser Pizza som er laget fra bunn.

    Imorgen skal jeg ut på Norgesferie til Tynset og Reisebrev skal det bli.

    Så ha en flott onsdag
     
  3. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Larvik og Sandefjord har vel omtrent samme vær. Akkurat nå er det ganske bra :)

    67218BB1-F99E-425D-8820-D3C7B6C474EF.jpeg
     
  4. Gribb

    Gribb Aktivt Medlem

    Innlegg:
    449
    Likes mottatt:
    1,029
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra Nydalen, T-4 til karantenefri og hadde gjennomført booking til PRG for en langhelg i september. Deilig følelse når man har gjennomført booking, eneste bekymring om turen, blir det i hele tatt direktefly fra OSL? Kan også nøye meg med mellomlanding i CPH. T-57 til PRG, før den turen kan det være enda en Lofoten tur dit med dykkerutstyr :cool:. Deilig å tenke ved å ut og fly! :D
     
  5. Fjordheim

    Fjordheim Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    980
    Bonuspoeng:
    93
    God aften fra Haugebyen,

    Lurte på om jeg skulle på sportsbaren her i byen og se kampen mot Sarpsborg, men jeg kjørte forbi og det var alltfor mange (en del fulle) folk der, så det ble hjem igjen for å jobbe litt mer med NRK Sporten (radio) i bakgrunnen, helt ok det. Og uavgjort er også ok.

    Har vært drittvær her noen dager nå, men for et par-tre dager siden var det en fin solnedgang:
    Oppklarende juli solnedgang.jpg
    For noen år siden, vel 6-7-8 år siden, var jeg på ABC øyene. I går var jeg inne på denne worldwatchlist eller hva det nå heter og sjekket oversikten på COVID-19, de har jo faktisk klart seg ganske bra der.

    Kunne tenkt meg en tur tilbake dit.

    Trist dersom det nå kommer en andre bølge med smitte (noe jeg tror), hvorfor kan ikke folk flest fremdeles følge retningslinjene?

    Tror fremdeles ikke det blir utenlandstur før i 2021.

    PS! Russerne påstår at de har vaksine klar innen 2 uker ser jeg, jaja, andre sier 2-3 år DS!

    Ha en fin kveld, og husk det nærmer seg helg igjen!
     
  6. Durek

    Durek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    334
    Likes mottatt:
    427
    Bonuspoeng:
    63
    Har så smått kommet i gang med trening igjen, men innser at èn restitusjonsdag er for lite i forhold til hvordan formen var pre-corona :oops:

    Fikk booket en innenriks t/r neste måned, som skal sende meg halvveis til sølvkortet... :D:oops:
     
  7. Durek

    Durek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    334
    Likes mottatt:
    427
    Bonuspoeng:
    63
    Er det stygt å si at det bare er win/win hvis Putin og co er prøvekaniner for en coronavaksine?
     
  8. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,624
    Likes mottatt:
    24,745
    Bonuspoeng:
    183
    Bonaire har etter det jeg vet kun hatt et par tilfeller som alle er friskmeldte. Men så har de vært i total lock-down med ingen fly eller cruisebesøk fra mars til juli. Skulle egentlig vært der nå men ble ikke sluppet opp for norsk statsborgere i tide. :( Ville vært sjuende sommeren der på rad så gir oss ikke så lett og driver alt å booket for 2021 :D
     

Del denne siden