Onsdag Jeg har endelig fått min bagasje.. kl 10 i dag! Etter at bagasjen byttet status til " utlevert " i natt sendte jeg en over gjennomsnittet forbannet epost i natt. Kl 08:00 ringte deg meg fra Gardermoen. 30 min senere ringte en varebilsjåfør som beklaget virkelig.Han hadde tatt med seg bagen min hjem i går! Ikke helt etter boka, men fikk den da tilslutt ingen ting borte ! Nå skal dagen nytes på to hjul. Håper ikke alle her inne har blitt truffet av fly skammen i løpet av natten-
Haha ja var sen tråd! God morgen. Er ble egentlig ikke noe særlig god morgen. Første dag med «no contact» med eksen gjennomført og det er helt jævlig. Klør i fingrene av å sende hun melding. Ta deg sammen! Ellers hvorfor er det så dritvanskelig å komme seg til Madrid flyplass? Jeg tenkte på den business reisen fra MAD-FRA som var så rimelig, men å komme seg til MAD tar jo enten 10 timer eller betale tusenvis av kroner.
Her har jeg godtipset. Last ned tinder ---> match med alt du finner --> chat med alt du finner --> glem ex'n. Victory
Hvor søker du fra og på hvilke datoer ?? Iberia har normalt sviiiin billige billetter fra OSL til MAD.....
God dag fra FRA! Våknet opp med hangover i et 10-mannsrom på Frankfurt Hostel og nå ligger jeg i en lenestol i Air Canada-loungen på FRA og venter på å fly Business class med LATAM til MAD. Kontrastene er til å ta og føle på!
Bergen. 4 september. Haha ja er et bra tips, men. Er det lurt da når bruddet er nylig kanskje det er sunt å sørge
God onsdag fra tigerstaden. Reiste i dag tidlig fra Doha 43 grader til Oslo 18 grader med Qatar og syntes fremdeles de leverer et godt produkt i business. Bevertningen var imidlertid etter min mening av litt høyere kvalitet for noen år siden. Ble litt ekstra imponert i dag over servicen ved at en fikk utdelt print utskrift av Aftenposten.
Godag, eller kveld frå loungen på Jewel. Takk til Amex og PP for gratis inngang, det var ikkje så voldsomt bra her. Men heilt OK. Testa check-in på Jewel, funka som snus! (Sjekk at ditt flyselskap har early check-in) Null kø, så var kjekt.
God ettermiddag fra kontoret. Nada awards som faller i smak og datoer. Nå skal en sikle på reisebrevet til @veeegard God dag i luften som på bakken.
T-1 dag til LH First morro på vei til Singapore med melkeruta OSL-FRA-MUC-PEK-SIN. Det ble sluppet 3stk award billetter FRA-SIN i går kveld men disse var forduftet når Talinn åpent i dag. Kanskje like greit. OSL-FRA-SIN hadde jo dårlig utnytta CT
God ettermiddag fra Ruters linje 100. Tester linjen ut nesten i sin helhet i dag, da den kjører meg hjemmefra og til jobbens lokaler på Kjeller som jeg besøkte i dag. 62 minutter i samme buss fra påstigning til avstigning. Skal evaluere om det er beste reisevei eller om jeg tog+buss er bedre. Ellers er det 2 dager til neste flytur, som skal ta meg helt til Evenes. Ha en fin ettermiddag. PS @Sikiduck , hold ut og ikke send meldinger. Det fører aldri til noe godt uansett.
Jeg har ikke bil, så det er liksom ikke et alternativ. I tillegg bor jeg innfor Ring 2, så man skal jo kunne klare seg uten. Men denne bussturen er virkelig langdryg!
Dersom du flytter et busstopp eller atten nærmere Kjeller, så vil jo bussturen bli redusert... Det tenker jeg er løsningsorientert!
Det er i alle fall min erfaring. Så får man bare prøve å utstå alle kommentarer fra folk rundt om at 'det finnes flere fisk i havet' osv.
Ja, hvis jeg hadde jobbet fast på kontoret på Kjeller hadde jeg nok vurdert både flytting og bil. Jobber for det meste i Pilestredet, så blir boende innenfor ring 2 frem til det skulle endre seg
God onsdag frå Aust-Finnmark! Blygrått her i dag for n-te dag på rad... Skydekket er så tjukt at det heng ned på fjellet (eller vidda) som strekk seg 150 meter opp over havet. Og det er +7 grader... Noko seier meg at hausten er her. Det var i overkant tidleg... Men det er festival i bygda, så ein skal vel få dagane til å gå! Ha ein fin dag, folkens
God ettermiddag / kveld! Akkurat tilbake fra en speed-run. Må jo følge opplegget frem mot løpet 7/9. 7 km på 30:48. Fornøyd med det Har heldigvis fått booket flytur i neste uke. TRF-BGO-MOL t/r. Og samme reisen uken etter. Blir jo snart gull-kort dette Er ellers i gang med planlegging av Vietnam-turen i mars. Og ego-tripp med LH F i løpet av høsten Ha en fin kveld!