God morgen! Og i dag er det virkelig en god morgen! I dag skal man nemlig hjem til familie og venner, fire ukers fri og MegaDo! Så får man bare håpe at helikopter og fly er i rute slik at man slipper noe krøll som sist. Ønsker alle en strålende onsdag med godt vær, medvind i alle retninger og ingen forsinkelser!
God morgen fra hovedstaden! Regn og skyer og 9 grader melder damen i radioen. Er jo på jobb, så det spiller ingen trille for meg. Fortsatt 15 dager til neste flytur, det er litt lenge... Snart helg?
God morgen. Har kommet til hektene igjen etter helgens strabaser og innimellom travel jobbing, så rekker jeg vi å ha noen meglere på besøk for å gi tilbud på salg av huset vårt. Kun 1 dag til, så er jeg jammen på farten igjen. Følger @Eddie47 sitt råd og reiser passfritt, har for sikkerhets skyld også lagt inn førerkort appen på telefon, skjønt de sier den fortsatt ikke gjelder som ID, så tenker jeg at en fleksibel kranglefant ser gjennom fingrene med det, skulle nøden være stor.
Morn fra regnbyen Oslo. Godt at det blir en tur til solkysten i helgen. Nå må det vel snart være helg?
Velkommen til solkysten ... Yr melder om tindrende sol frem til mandag ... litt høst temperaturer, men flott vær!
Riktig god morgen fra Gullstua. SK907 med sete 2H venter om 2 timer. Siden det knapt finnes noen her inne som ikke har gjennomført samme reise, skipper jeg eget reisebrev. Noen drypp vil det uansett komme. Eneste planer for 5 dager i NY er å besøke MET og Empire State Building. Tips til gjøremål og mat/drikke mottas med takk.
God morgon frå Sunnfjord. Her skin sola og alle er glade og fornøgde. Bekrefta trumf frå Inkmann og, so no kjem det vel nokre poeng inn snart. Blir kanskje ein tur til Barteland i slutten av november, so då er det kanskje under to månadar att til neste flytur. Snart på tide å pakke Vel heim, @Travellingalf!
God formiddag fra Nordens Paris Her er det 3°C og delvis skyet ute. Det er ikke mange dager igjen til jeg skal ut å fly og da med SAS. Ikke mye spennende som skal skje denne dagen her i Nord, men dere andre her for ha en flott onsdag uansett hva den skal brukes til
God morgen fra hovedstaden. Høsten har helt klart dessverre ankommet. Er det snart helg? Kommer det snart sol og varme igjen? Jaja, det er da i hvert fall lille lørdag. God onsdag ønskes alle enten man er i det nære eller fjerne.
God formiddag fra Alicante. I dag følger vi overskriften og reiser hjem. Lenge siden jeg har flydd fra Alicante. Kan jeg forvente automatinnsjekk og/eller prioritert innsjekk eller er det det salige kaoset det ofte er med sas i Europa med en eller to skranker, lange køer og ingen prioritet i praksis?
@Sunnfjordingen Velkommen skal du være God formiddag fra kontoret. Sitter og stresser for å bli ferdig før ferie, men her er det "hurry up and wait". Ja, ja da må det vel være greit å snoke på IF mens man venter
Godkjent beinrom i 2H. Ser ut som full kabin her fremst i flyet. Håpløs dekning, så ingen bilder. Flere småunger er også observert
God morgen fra tåkehavet Ski. Her er togene forsinket som vanlig, så det blir nok en dag med hjemmekontor. (*Sarkasme* Ideen med å dele gamle NSB til Vy(?) og Bane NOR virker som en helt fantastisk ide for å øke punktlighet og servicekvalitet). Imorgen blir det flytur til London med far og datter. Typisk London-vær er meldt, så det blir ullundertøy, våtdrakt og vanntette klær utenpå. Datter har store planer om å besøke X antall kjøpesenter (og dele bildene på instagram), mens gamlefar helst vil tilbringe tid på Imperial War museum og krigsskipet Belfast. Selv vil jeg helst se fotball, men tilbudet denne helgen ser ut til å være elendig. Mulig vi stikker en tur innom den gigantiske sportspubben ved London Eye - bare for å oppleve atmosfæren.
God formiddag fra gullstua. Thai C skal testes for første gang.. Antar det er mange valgmuligheter angående lounge i BKK når man reiser C og er EBG? 8 år siden jeg var der sist og da hadde jeg ikke bonusfeber.. ;-)
BKK international så er det enkelt med Lounge valg selv om det kan være noen meter ekstra, finn fram til SIA sin. Skal du videre innenlands så anbefales Burger King fremfor loungen
Ikke alltid at maten utenfor loungen er så mye å skryte av heller. O Mamma Mia i food courten er bare å styre unna.