Onsdag, og juleferie!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av holmen, 19. des 2018.

1. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,644
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra loungen på Hilton Nordica, Island.

Tør påstå at dette er den tristeste Hilton loungen kjeden har å by på. Men greit nok for en colabrus og litt jobbing mellom møtebatch 1 og 2 i dag.

Sjekket inn og klar for hjemreise i morgen, ser rimelig glissent ut i Plus.

B2FC1E34-6657-44D9-83A0-2EAA1BD42C4A.jpeg

Enda noen dager til juleferie.

Edit; har fullfleks Plus billett hjem i morgen. Det selger 9 billetter på tidligflighten, likevel må jeg stå på venteliste om jeg ønsker å booke om. Det er jo ikke aktuelt å reise til flyplassen 4 timer tidligere for å stå på venteliste.

Last edited: 19. des 2018
    Avixlo and Kristian like this.
  2. thomassg

thomassg Medlem

Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra SK458 CPH-OSL. Det ble forsinkelse da maskinen visstnok hadde vært en tur i Hongkong for vedlikehold og kom inn sent.

(Edit: OY-KAS kan ikke ha vært i HK da den kom inn fra Bergen i går)

Trodde nesten at det var Eddie47 som kom inn og skulle ha sete 1D (der noen andre allerede satt). Herren fikk til slutt setet han hadde reservert etter litt om og men. :D

Kristian and Eddie47 like this.
  3. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,657
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Sandefjord, den beste byen i Bestfold ;)

Idag har dagen gått til å kjøpe inn de siste julegavene og nå går kvelden inn til å pakke dem inn.

Ha en god onsdag alle sammen, selv om du har, skal eller vil fly

Berlioz, Kristian and Eddie47 like this.
  4. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,040
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Gardermoen. Merker at det begynner å nærme seg jul, uvanlig full lounge for onsdag å være. Prøvde å finne en ledig sitteplass, noe jeg først fant etter 10 minutter i dokø. Litt mat ble konsumert stående, før resten av ventetiden nå tilbringes i terminalen.

Ha en fin onsdag! :)

Kristian, Eddie47, Wiolenze and 2 others like this.
  5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    Ville likt om det var meg .. har ingen planlagte flygninger før langt ut i februar!

Nå mangler jeg litt over 11 000 på diamant...

RoadKing and SayWhat like this.
  6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,753
    Bonuspoeng:
    293
    LH Biz Er ingenting å frykte!
    Ja, det er litt trangere, men setene er gode, og har mange justeringsmuligheter. IFE har massevis av filmer og serier, og maten var god.
    CC var eksellent! Hyggelig og serviceinnstilt, visste hva vi trengte før vi ba om det, og kalte oss med navn. Topp stemning!

Vi fikk byttet litt om på setene, da det var flere i kabinen som var plassert bort fra sine respektive halvdeler. Vi ble også sittende ved siden av @Palg82 , og det var et hyggelig bekjentskap! Takk for turen, og god juleferie!

En ting om LH Biz: jeg tror jeg hadde vært mindre fornøyd på en nattflight, da man må skritte over sidemannen for å komme seg ut av setet. Ellers veldig bra!

mathiasfe, Earl, Eddie47 and 7 others like this.
  7. Palg82

Palg82 Medlem

Likes mottatt:
    258
    Bonuspoeng:
    63
    Støtter meg på Holmens betraktninger ang LH Biz, og spesielt CC var veldig bra for både store og små. Ellers var det veldig hyggelig å møte en IF`er( @holmen ) for første gang i real life, og ikke minst hans bedre halvdel:)Takk for turen og håper dere kom dere fint videre til NOLA utpå kvelden. Skal garantert hilse på neste gang jeg ser noen med IF tag på sekken også, som vi begge hadde montert for turen:)

Sonictravel, mathiasfe, Earl and 4 others like this.

Del denne siden