God morgen folkens. Etter kluss og kluss så må jeg si United var flinke på info og oppdateringer mens vi stod på bakken i RIC. Nå kommet meg til IAD og bobler litt på Polaris før jeg våger meg over til B og LH loungen som skal ha en HON område. Finner det ikke omtalt noen steder så drøyer her så lenge som mulig. Turen har så langt bydd på en god del forsinkelser, det har resultert in4 loungekey vouchere og 2x 40EUR. Kupongene er bortimot verdiløse for meg så ville jo heller hatt batcher av 40EUR men får håper jr kan få bruk for de. Jeg er forresten vanedyr så valgte 2A på hjemreisen også, kunne vel våget meg på 2K for variasjonens skyld
God morgen fra Sølvbyen. Tidlig oppe selv om det bare skal reises til hytta lenger oppe i dalføret. Men det skal males litt først, slik at det blir hyggeligere å komme hjem igjen. (Slik blir det når man ikke lenger er beskyttet av Arbeidsmiljøloven, samt egen evne til å glemme at ting tar tid.) Ha en fin dag, uansett hvilke oppgaver og/eller fornøyelser som venter.
Feriestart! I dag er det OSL-PMO med SAS på programmer. Våknet opp til flere gode nyheter; EBD er sikret nok et år og CT nr 4 for året er opptjent. Rekker 2-3 CT til. SAS MC med 30p/NOK100 blir sommerens foretrukne betalingsmiddel for EUR transaksjoner.
God morgon frå Sunnfjord. Dagens fyrste kaffikopp tok fasttracken ned i magen, og eg er klar for kopp nummer to før eg går i gang med dagens gjeremål. Litt småsurt å tenke på at eg no skulle ha site på eit hotell ved BGO og ete frukost, før eg skulle rusla over til flypassen, sjekka inn med LH og reist BGO-FRA-VIE-MUC-KIX. Jaja. Vi får tru det blir tur på meg ein dag, men fyrst må kjøkenet komme i hus og byggast.
God morgen fra Quality Hotel Weaver i Gøteborg hvor solen skinner. Kan melde om særdeles dårlig AMEX dekning på gårsdagens harryhandel på svenskegrensen. I dag blir det å bytte hotell før en tur innom Liseberg. Ser også at der har dumpet inn et større poengbeløp på Eurobonuskontoen i dag tidlig fra Amex så ser endelig ut at de manglende poengene fra mai er på plass.
Hilser fra hovedstaden. Også her var det reiseaktivitet på morgenkvisten: t-banen ble tatt hele veien ned til Egertorget. Dårlig med servering underveis, men en femseter helt for meg selv føles jo nesten som et F-sete i høyere luftlag. Vi får kompensert litt for manglende servering om noen få timer, da det ryktes om utepilslunch med tidligere kollegaer. Og slik holder man ut de siste arbeidsdagene før ferie. Ha en flott dag!
Hehe, HON/first området på IAD består vel av en liten krok der en sitter på utstilling da alle senatorer ser inn om jeg husker riktig.
God morgen fra solkysten, her har mor fått det fir seg at gresset er blitt for høyt .. Liver i by’n er mye enklere der har vi folk til sånt og her på hytten hadde jeg tenkt at neste generasjon som var her i forrige uke hadde funnet gressklipperen .. men nei
God formiddag fra Portugal. Her har hel reisegjengen spredt seg for alle vinder før en del skal på vinsmaking sammen om noen timer. Nyt onsdagen
Hei og hopp fra godstolen. Etter et nervepirrende døgn med Tks millionjakt er ting nå mer avklart og det ligger an til SPU-EZE-MCT-SOF-CAI-SYD-KUL-CAI-YUL pluss en haug med transit IST. Men først det aller beste - roadtrip i US. Og aller først tennis i Båstad!
Kort overfart fra IAD, rakk ikke skifte til pysj engang før jeg sovnet. Ble velkommen ombord men det var kun rosé siden crewet var i ferd med å gå ut på tid. Så litt middels kamskjell Caviarservice og rett i sovinga; Sunn frokost;
Jeg ble møtt av HON service på Z59, skulle følge meg til FCT. Det gikk så treigt at jeg forlot damen etter veldig få meter og fant veien selv. Ikke første gangen akkurat. Siden jeg slo til med appelsinjus før landing så har jeg fått i meg alle fem for i dag, gikk for blandings og bobler på FCT; Etter over en uke forsinkelse er endelig den nye anda på plass;
God onsdagsmorgen fra Bonaire. I dag er det cruiseskip i havna, og ca 4000 ekstra gærninger på land, så da er det best å holde en lav profil. Cabanaliv velges bort og i stedet planlegges vrakdykking.
God morgen fra Seattle. Kaffe på sengen, med utsikt mot Space Needle. (Hvis man legger godviljen til) Solen er borte (bildet er fra i går), så da drar jeg hjem. Avreise til SEA om noen timer, og 1H til CPH. Men først skal jeg finne frokost. Og kanskje komme meg litt nærmere Space Needle? Ha en fin en!
Ferdig i badstuen etter å har håndtert gressklipperen (dvs en avansert kantklipper type skogrydder) .., Når en stakkars flynerd får sitt utløp for flygning gjennom å få dekket sitt savn med å følge med en datter på SK929 til ATL er det tynt med flygninger .., Nå er det klart for reker og hvitvin ..godt det er helg