God morgen fra hovedstaden, nå er det endelig onsdag 8. juli og det betyr også at ferien min starter om noen få timer! På fredagsmorgen venter SK1461 (grøss) til CPH så for en ny SAS flight videre til Roma Ha en topp dag!
God morgen fra et regntungt vestland. SAS Plus til Nice på fredag, blir meget fornøyelig! Rekvalifiserer til EBD i god tid før perioden går ut også, life is good.
God morgen! Begynner å bli lei av å melde om regn, men det er nå det det er. Forskjell idag er at det er litt solgløtt, ikke bare helgrått.
I Trondheim er det bare grått, men opphold - som jo er en bra ting. Avslutte tidlig på kontoret for å hjem å pakke. USA-tur starter i morgen
God morgen fra trivelige Trøndelag. Morgenen har gått med til å sende inn div. Søknader til Uefa om billetter til neste års EM. Bare å krysse fingrene for at pampene i UEFA vil gi meg noen billetter. Forhåpentligvis blir det tur til Frankrike neste sommer. Ha en fin en.
God morgen fra regnbyge-Kjevik! WF602 til Trondheim er første leg på Norge Rundt-billetten. Her blir det liv, rai rai
God formiddag fra det Sørlandske. Like regntungt i byen som på Kjevik dessverre. Og meteorolygene vil ha det til at vi skal få mye regn og kalde temperaturer resten av sommeren. ER DET RART JEG DRIKKER??? Her er man på kontoret noen timer før man må flytte kontoret gjem da guttungen ligger syk med feber. Så da kan han ikke være hjemme alene. Men det går nok bra. Fortsatt litt lenge til helg synes jeg, men sommermodus på kontoret er også nokså bedagelig og greit. Fredelig på mail og telefon, så da får man gjort unna noen saker som har ligget en stund. Fortsatt god onsdag!
God morgen fra Amsterdam. Vær appen på telefonen sier det er meldt regnbyger her i dag. Skulle dobbeltsjekke ved å kikke ut vindu, men har utsikt rett inn i en murvegg. GROMPF 9 minutter til frokosten er ferdig, har ikke sjanse til å rekke det. #prosjekthåpløst Ønsker dere en fin onsdag!
God dag fra et grått Trøndelag, men I morgen er det Barcelona I SAS Plus som venter, skal vel både bli over 3 drinker på vei ned og sol i bøtter og span
God formiddag fra Berlin Tegel terminal D. SAS GO hemmat om en drøy time. Nada kantiner og sånt, men faktisk er det bedre komfort uti hallen her uansett. Det er ledige stoler. Det er stoler med ryggstøtte og billig gratis wifi. Dessuten har den nesten alle facilitetene til en lounge (i ferietid)... både bråk og søl er på plass. Så faktisk er dette helt greit. Og det er ikke ment sarkastisk engang. Et strålende opphold i Berlin er over. Ha en fjong dag
Hva er det du fabler om? Det er jo en helt konge Lufthansa Senator lounge på Tegel i tillegg til business. De har til og med Curry Wurst! God morgen fra Chicago. Eller Jagshemash om du vil siden den Polske vaskekjerringa surrer rundt her på morran Haugevis med papirarbeid som må gjøres unna, ettermiddagen vil tilbringes på telefon, samt med XX antall keynote presentasjoner som må gjøres ferdig. Fatt mot!
Javisst. Men det ligger ingenting i D-terminalen som SAS og TUI og sånt bruker. Dessuten hadde jeg med både moderen og fungerende. To gjester funker ikke hos LH. Ellers er Tegel loungen brille den Lykke til med nøkkelnotene
Takker. Din tullebukk... Loungene ligger i central hall, 37,3 meter unna inngangen til D utenfor security , brukte den sist gang jeg reiste med SAS, funka som fy det. Send Mordi og fungerende inn, ta en øl på den brune restauranten som ligger vis a vis.
G'morgen .. glad jeg ikke skal fly UA i dag .. 29+ og stigende .. meterolygene har gitt opp fint vær-varslet og innrømmet 'mulighet for torden' i ettermiddag. Allerede flere flekker på doppler'en.
God kveld fra Palermo På tide å finne SK1850 og komme seg mot Stockholm og en natt på Sky City, før turen går videre mot OSL og BOO i morgen Ha en fortsatt strålende onsdag!
God kveld fra Karrebæksminde,Danmark Her blåser vi nesten bort idag, og verre !! skal det visstnok bli..... * GREM *..... Håper ikke resten av ferien blir sånn... Ha en ellers flott onsdagskveld....det som er igjen
God aften fra Sunnmøre også! I kveld har jeg stort sett ligget rett ut på sofaen etter siste dag med sightseeing i eget hjemmeområde sammen med en meget entusiastisk Sør-Afrikaner. Dessverre har det også her vært møkkavær siden vi returnerte fra Trondheim mandag, men vi har likevel hatt noen fine dager bl.a. i Geiranger og Ålesund. Forrige helg var vi alle sammen i Lofoten i bryllup og det var, på tross av mye dritvær der oppe også, helt magisk! Så nå skal siste fridag i morra bare nytes maks før det er avreise offshore igjen tidlig fredag og det som mest sannsynlig blir en ny hektisk periode på jobb. Jaja, man har i alle fall en jobb fremdeles og da skal man ikke klage. Tjallabing!
Litt veldig sent ute her som alltid. Men i Amster er jo det null problem. Stikk til en Bagel&Beans og dagen er reddet!