Vakker morgen ute her i Oslo, med rødme i vest og en klar blå himmel over oss. Vi går mot høst og kortere dager. Selv har jeg funnet fra sykkeljakken for vår og høst. Og skal teste vantene for første gang igjen, nå straks. Men høst bringer jo muligheter for både en flytur og andre gleder. Minst 3 forummedlemmer har fløyet F det/de siste døgnene. Får vi se og høre litt om ferden?
God morgen! Hjemmekontor i dag. Masse møter, men når de skal være på Teams uansett, så er det ikke noe poeng å dra på kontoret. Det eneste er at jeg må lage lunsj selv.. I morgen er det tid for første flytur siden midten av juni. God onsdag til alle sammen!
God morgen. Ganske iskald sykkeltur til treningssenteret i fag tidlig, men i det minste var det avkjølende på hjemveien. Fly til 5 uker i Cape Town før og etter påske ble booket i går, og brukte 99,6% av poengsaldoen i Hellas, så fin måte å tømme kontoen på. Nå gjelder det bare å finne en passende airbnb med greie hjemmekontorfasiliteter og planlegge noen feriedager, så blir det nok en knallbra måte å bruke våren på. Ha en sykt bra en!
God onsdag fra Bangkok. Her var vi oppe ved 7 tiden, så både frokost, indretjeneste og Matcha latte er unnagjort. Nå jobbes det ved bassengkanten, men en har alerede tilbakelagt ukas andre 1200m svømming. Blir noe timer til her før retur opp i kåken, om været holder da Ha en bra onsdag
Morn fra godstolen! Er ikke helt motivert å flytte rompa mi ut fra stolen og inni bilen, men har i grunn ikke så mye valg. Må stille på et møte som jeg selv leder… En måned til neste tur. Ha en flott og rolig dere
God morgen fra OSL. Mye folk på flytoget, lang kø i fast track, men lite folk i loungen. Ramp Ale i kjøleskapet, men det et er litt tidlig for meg. Noen tips til en bedre rute til Trondheim enn OSL-TRD? Søndagens tur til Stavanger via København var helt ypperlig. Som en kuriositet har SAS begynt å sende meg meldinger om innsjekk mange timer etter at flyet har gått.
God morgen fra kontoret. @ccurrahee , vantene kan du la ligge noen uker til. Jeg suste gjennom byen fra vest til øst uten problem for en halvtime siden I dag har Dnb invitert på Olsenbanden film på Colosseum, håper filmen smaker like bra som popcornet. Ha en strålende tirsdag alle IF-ere!
God morgen fra det Indre Østfold! Hjemmekontor i dag, kun Teams-møter og ting som kan gjøres remote eller enda verre må skrives i ymse dokumenter. Konstaterer at det er nesten fire måneder til OSL-WAW-TLV og at reiselysten fortsatt er tilstede. Booket fruen og datteren til spa mm. i GDN for hele høstferien, vurderer sterkt om jeg skal ta turen dit den siste helgen som en innledende MR for å starte friskt på ny inntjeningsperiode. Ha en aldeles fortreffelig dag!
God morgen fra Oslo! Ny runde med bursdagsfeiring her, denne gang for den bedre halvdel, feirer med middag på nabolagets beste restaurant, som også nylig håver inn en dekkstjerne, så det bør jo bli bra! Ha en super onsdag
Godeste morgen. Solen skinner på hjemmekontor vest i riksstaden. Det er nytt, veldig nytt og dermed; dyktige folk kommer og flikker på det siste småtingene etter overtakelse. Ha en strålende dag, forumister!
Ser at jeg må planlegge ny BKK tur snart. Begynner å bli savn det der. Har vært hjemme 2 dager nå. Komfortabelt, men liker meg veldig godt på tur og nemlig
God morgen! Onsdag og midt-uke. Godt det er helg snart. Skal til Oslo i dag for litt drodling tror jeg. Sitter med første kopp med presskanne kaffe fra Thailand. Kjøpte 4 pakker, gode saker. Fått en måned på seg etter kjøpsdato så litt mindre smak nå. Poenginntjeningen har midlertidig stoppet og saldoen har ikke rørt seg (EB) på noen uker. Noen som har opplevd slikt ved ujevne mellomrom?
God formiddag fra Porsgrunn. Bohus her tar IKKE Amex. Bestilte en sofa for noen uker siden, selger sa "jaa daa, vi tar Amex"- betal når sofaen kommer. Var innom i går og kjøpte en dobbeltseng, dro kort, men terminalen sa NEI. Ellers er det fem uker til neste flytur.. Ha en fin siste augustdag, og ikke pell på noe som virker..
Ikke dum, men er den flyplassen noe gøy å være på? I København tok jeg toget til Kødbyen og spiste lunsj der. Ellers har jeg endt opp på to norwegian-flighter de siste dagene og ingen har hatt internett. Jeg trodde det var en av fanesakene deres.. Av de fire norske nå er det ironisk nok bare gamle, trauste SAS som har det. Ikke i dagens fly selvsagt..
De har en priority pass lounge, som før covid var "greit nok". Men da er kanskje en tur innom Riga en bedre tanke? Både Airbaltic og Norwegian flyr, og rett ved siden av flyplassen på Riga ligger det et veldig kult fly"museum" (virker som en gubbe "fant" en del USSR utstyr, satt gjerde rundt det og besluttet at han var eieren... om det er helt sant eller ei vet jeg ikke men det er det inntrykket jeg fikk).
Jeg har betalt med AMEX hos Bohus i Bergen flere ganger, jeg betalte ved bestilling i butikken. Jeg tok ikke sjansen på at håndterminalen til transportøren tok AMEX