Jeg gleder meg til neste kapittel i reisebrevet! Det er lagt inn som kandidat til årets beste, så må er det bare å levere på resten.
God kveld fra DMK! Lang reisedag i dag, som startet med shuttlebuss til fergekaia på Koh Samui, deretter ferge over til Surat Thani, så buss til flyplassen i Surat Thani og så Air Asia til DMK. Sitter nå å venter på å sjekke inn på NokScoot sin flyvning til NRT og mens jeg ventet fant jeg ut at NokScoot bruker OptionTown, så kjørte inn et bud på 1290 THB og en time senere gikk det gjennom, så nå blir det ScootPlus på vei til Tokyo. Satser på litt bedre nattesøvn på flyvningen som tar av 02.45 og lander 10.25. Innsjekk på hostellet starter ikke før 16.00, så det blir en lang dag i Tokyo i morgen. Ha en fin dag!
God dag (kveld) fra Haugesund, klar for tur nummer tre (tri) til OSL og Oslo i morgen (Skøyen) denne uka, avreise kl. 0935, det er fint det, håper at alt går bra i morgen (med FAT osv.). Om noen på forumet er på OSL i morgen ettermiddag / tidlig kveld så tar jeg gjerne en juleøl i loungen med medforumister