God morgen fra verdens navle! Vindusviskerne fikk virkelig kjørt seg på folkevognen i går, men vi kom oss hel hjem etter 2 kjøredager med regn. Men vi har hatt en flott uke med de store høydepunktene på Hitra i strålende solskinn. Nå er det tilbake til striskjorten og havrelefse! Bare 16 dager til neste flytur til Bartebyen i Nord-Norge! Godt det er helg
God morgen fra hjemmekontoret. Med kortere reisevei er det mulig å starte arbeidsdagen litt tidligere enn vanlig, så nå har jeg allerede vært på jobb i halvannen time. Det passer fint, for da kan man avslutte arbeidsdagen tilsvarende tidlig. Solen skal skinne i dag, det er lillelørdag, og helgen nærmer seg med "stormskritt". Første uke på jobb etter ferie er litt slitsom, men det er heldigvis ganske lavt tempo. Ha en fin en!
God morgen fra Oslo. Tilbake i rutiner med morgentrening, nå på en overraskende lite full ekspressbuss til dagens kontor. Byærender i ettermiddag inkludert visning av leilighet med tullete høy kvadratmeterpris. Kan man betale tinglysningsgebyr med kredittkort, bare for å sukre pillen litt om det verste skulle skje? Ha en solid en!
God morgen fra Oslo! Tredje siste feriedag er i gang. Så kommer en helg og så er det tilbake på kontoret. Blir blytungt å komme i gang igjen etter 6 uker med ferie, men også litt deilig. Har blitt enig med dama om lengre ferietur i romjulen og inn i det nye året, så må gjøre litt research til det. Ha en finfin dag!
God morgon frå manuell bagasjeleveringsskrankekø på Manchester lufthamn! Forhåpentlegvis kjem vi oss heilt fram til Nord-Irland i dag Detaljar følgjer i eit lite reisebrev som blir oppdatert ved ujamne mellomrom. Ha ein fin-fin dag!
God morgen fra nordvest hvor det er flydag til hovedstaden. Har også vært på telefonen med SAS for å endre hjemreisen fra Canada da det plutselig dukket opp ledige seter helt hjem fra Toronto med SAS maskiner. Dette gir mye bedre reisetider enn de vi har med KLM samt jeg også kan kansellere vår SAS plus pro billett hjem igjen fra OSL til AES. Eneste aberet er at det blir A321 hjem igjen som jeg ikke er stor fan av. Billetten er sendt til urgent køen for billettering nå siden det er avreise i morgen. Ha en fin lillelørdag
God dag fra en fergeterminal. Ikke den planlagte, men en med båter som ikke blir kansellert. Hvem skulle trodd at Gøteborg var synonymt med det forjettede land? Ha en fin onsdag!
Morn fra vest. Jeg tror @Eddie47 har forskjøvet Bergensværet sydover, for her regner det kattunger! Turnusfridag idag før helgejobb, og planen i dag er egentlig å gjøre minst mulig. Latskapen lenge leve! Eller, jeg har jo bestilt tur til SEA med bolaget, da det dukket opp noen bizbilletter jeg ikke klarte motstå. Da blir det vel tur til Viktoria og Vancouver for å hilse på slekta. Noen som har tips til teltovernatting på Vancouver Island?
Edit: Billettering gjennomført og vi fikk plass på rad 1 på SAS sin a321. Godt med vind på Vigra i dag så ingen problem med oppløft.
God morgen. Hjemreisedag. Får ikke sjekket inn via SAS app - men både VS og DL tilbyr online checkin - er det bare å kjøre på, mon tro?
God ettermiddag fra FCL A på Frankfurt. Bobler og vann før det blir spising. Sjefen i World Economic Forum var på samme flight fra OSL, jeg hadde rad 1 for meg selv men ventet bevist med å gå av flyet for å sjekke om han prøvde seg på bilen. Det gjorde han «selvsagt» så ble litt ekstra moro for meg
Foring i Frankfurt, gikk for månedens spesial; Kald suppe med diverse kaviar; Australsk Wagu; Nå ombord mot Madrid, liker den «nye» HON fordelen om at andre ikke får velge sete i nærheten on det er annet ledig:
God ettermiddag fra sofaen. 11 dager med jobb som ender i henting av ny(ere) bil og levering av den gamle Toyotaen til pensjonstilværelsen på landsbygda startet i går. Masse sykdom på jobb. Så da får vi andre jobbe litt mer og betale litt ned på gjelda som sikkert kommer etter ferie uker i høst.
God ettermiddag fra hovedstaden. Det er lillelørdag og etter noen fulle dager i starten av uken var det godt med en rolig dag hjemme i egen stue i dag. Litt sport på TVen og litt reiseplanlegging på gang så fin bruk av onsdagskvelden det! Nyt kvelden folkens
God kveld fra Quantas lounge og Cathay på LHR/3 Knall langtidsstekt lam fra Australia air i dag, og en gresk-ish salat ved siden av. Selvsagt godt fulgt av en sør-australsk rød. Rett videre til enda bedre vin (med bobler) hos Cathay, hvor jeg kanskje har vært litt vel ofte når mannen i baren sier "good to see you again sir, is it champagne as usual?" Happy flydag på resten av onsdag kveld!
Sjekket inn via DL. Begge PNR forsvant fra appen, så ba om BP på bagdrop. Fikk to per snute, men bare frem til LHR. På LHR ba jeg om SK BP. Virket da som han sjekket oss inn og fikk BP i SK app.