Helt terassefritt liv så langt i dag. Men derimot ekspresstog fullt tog mot Taoyuan TPE og ferden som stadig går mot Addis Ximen i går. Skrøt av ICN : i reisebrevet for noen dager siden. I dag skal jeg skryte mer av Gimpo. Eva leverte selvfølgelig selv om engelsken på crew var betraktelig dårligere en normalt. De sleit med navnet mitt som vanlig. Full kabin i går 8 seter og 2 flyvertinner. Rask flyving og landet tidlig Ut av flyet, kort å gå. Første mann i utlendig skranken og kort vei ned til bagasjebånd der prioritert bagasje lå og snurret. 20 meter ut til venstre og der kommer Uber som ble godkjent ved bagasjebåndet. Noe som gjorde at jeg var på hotellet 15 min etter planlagt ankomsttid GMP.
God morgen fra terrassen .. I dag er det reisedag EVA here we come! EVA for første gang, det blir spennende Livet er lett Godt det er helg
EVA lounge på TPE har fått ansikts løft og blitt mindre futuristisk håper dere rekker en tur innom og tar dere en is @Eddie47. Flybytte? Eller skal dere inn og nyte byen før det blir ny kabin? Til Wien ?
Nytt interiør i lær og lyst treverk. Samme buffet. Og sniker med et restaurant tips for oss som liker sånt.
God morgen onsdag fra Bangkok. Allerede nå føler jeg at det begynner å bli varmere og fuktigere her, men får håpe på væromslag. Frokost i dag blir i Soi 8 sammen med en kompis som har rømt fra vinteren hjemme i Oslo. Utover dette, litt shopping da jeg har en gave som skal kjøpes og bringes med hjem. Til kvelden blir det Mookata til middag (Thai grilling) Ha en strålende onsdag
Kommer med BR76 (Amsterdamflyet) fra BKK og reiser videre med BR65 til VIE etter 3:15 .. Hva heter den loungen vi bør bruke?
God morgen fra ET714 som akkurat landet på ARN. Siste hopp til OSL gjenstår så er en fantastisk ferie over for denne gang. Vi fikk besøkt alle tre hovedøyene på Seychellene og jeg vil si alle var verdt å se og Seychellene er mye finere i virkeligheten enn på bilder. Mye surr med maten på denne flighten, men det kan vi oppsummere i et reisebrev tenker jeg. Vakker solnedgang et sted over Somalia kan sees under her. Ha en fin flydag!
Eva sine loungen er eneste mulighet. 2 etasje over tax free. Den til venstre som har dusjer et *A gold og litt mer utvalg av mat. Dere kan nok gå i begge. Men ikke garden lounge som ligger på motsatt side av gangen. Kavalan Whisky er verdt å smake på og ta med hjem.
Morn fra Vytoget. Dagstur og lange møter. Satser på å komme hjem i kristelig tid til kulda. Savner ferie. Ha en sykt bra en.
God morgon frå austkanten av hovudstaden! Holka er dekt av eit kvitt slør av nysnø og termometeret viser ti minusgrader ute. Dette er jo ålreit vintervêr Elles ser året ut til å bringa med seg tre nye destinasjonar: Taiwan, Slovenia og Asorane. Kan hende blir det meir reising, òg Ha ein brillefin onsdag, gode medforumistar!
God morgen fra Oslo! Straks ut med piggene for å begi seg i retning sentrum og seminar, så en tur på kontoret. Gårsdagskvelden bød på plutselig booking av svipptur til CPH på vårparten, heldigvis ble tilgivelse (rakk ikke be om tillatelse) gitt fra den bedre halvdel på morgenkvisten
God morgen fra 70° nord også kalt Skjervøy. Til mandag starter jeg sammen med noen andre en speidergruppe her på Skjervøy, så det planla vi igår. Idag blir det rolig her på Skjervøy. Ikke så altfor mange planer. Blir noen uker til neste flytur. Ønsker alle her inne en flott onsdag
God morgen! Det er hvitt og fint ute, men under snøen er det farlig glatt! Må huske å ta på piggene, så kanskje jeg kommer meg helskinnet til garasjen.. Drømmer om litt varme nå.. Ha en fin dag!
God morgen fra Sølvbyen. Hvit, vakker og farlig. I dag blir det storbybesøk, ny barnevaktrunde. Barnets opphav skal på skiferie. Ble noe slitsomt med LH streik, og ski i bagasjen. Nå forer jeg med info om EU261/04. Ha en fin dag, alle IFere!
God morgen fra CPH. Fløy ned hit i soloppgang, nå skal jeg finne flyet til LA. Fortsatt uten plan om hva jeg skal gjøre eller hvor jeg skal bo. Det ordner seg vel.
Da jeg var i LA i fjor februar snødde det og regnet og blåste .. absolutt innevær. Dagens værmelding sier vel noe av det samme ..