Idag skjer det...Kan føle det på meg....skal bli så deilig....gleder meg.....Kan nesten ikke vente.....med å få nesten en halv milliard inn på konto Sikkert flere enn meg som har tenkt å vinne idag....Lykke til alle sammen
Lover å spandere en tur i F-klasse til de ti første som melder seg NÅR den halve milliarden er sikret senere ikveld
Når pengene er på konto skal jeg begynne å fly .... til Pandion ... det ble bare 25 SAS flygninger i juni ...
God dag! Overskyet og lett regn i nord. Takk for påminnelsen, fem-ukeren var gått ut! Vinner jeg idag, hadde jeg gjort ferdig denne måneds plikter og gått ut døren her uten å se meg tilbake. Siden jeg må treffe sjefen igjen i sosial sammenkomster (er gudfar til hans yngste barnebarn), så tror jeg jeg av samvittighetsgrunner hadde betalt "bot" for å skippe oppsigelsestida. Kvart årslønn hadde ikke gjort det store innhugget i premien. Deretter hadde det vært første fly ut i verden. Ha en fortsatt god dag!
Hvis det ikke regner, så blåser det. Og er det sol, så blir den borte etter 36 minutter. Men ferie er ferie Og så er det bare 9 dager til Berlin-tur. Ha en fin dag videre, med eller uten lottokupong
Statistisk sett er onsdagsjoker letteste vei til å bli millionær... (av norske lykkespill) Men tror sannelig jeg skal spille vikinglotto også ikveld Takk for tipset!
Frå Cappelens Store Ordbok: Lotto - Straffeskatt for folk med dårlig matematikkunnskap Men når det er sagt; eg har også inne ein kupong, og har gnidd den svarte katten til naboen på magen i dag. Ha ein spennande kveld alle sammen!
God lille-lørdag fra det skjærgårdske! KatManDu har jo allerede beskrevet været her i sør, så vi er vel ikke helt fornøyde.... I dag har man vært på 4 timers båttur rundt i skjærgården med tyske gjester. Nå tennes snart grillen og et godt stykke okse skal få godgjøre seg der. Men først måtte jeg ha 15 minutters internett-tid. Fortsatt god aften!
Sorry, må nok skuffe dere....det gikk ikke helt etter planen...merkelig nok https://www.norsk-tipping.no/artikler/vikinglotto-uke-28 Ja, ja, enda større pott å vinne neste uke da
Med tanke på hvor mange som skulle vinne her, så er det beskjedent med tilbakemeldinger. Ser stakkars @geddi ikke fikk planen gjennomført, men de andre delte vel på pengene?
Ingen tapte anrop, og ligger i køye-bingen, på hytta Det sies at man ikke blir millionær over natten..... Med snorkere på alle sider, må man bare bøtte innpå i loungens åpningstid