God formiddag fra Trondheim Siden ingen har startet noen tråd tar jeg ansvar. Huset er vasket og øl-julekalenderen er åpnet...kaffen er i koppen og jobben er startet. Det blir en bra dag... Ha en strålende onsdag
God formiddag. Her har man kommet midtveis i ferieuken, så ingen Teamsmøter på noen dager enda. PCen er ryddet inni ett hjørne av hjemmekontoret, så da slipper man se den mens man har fri... ute er det litt grått og litt vått, men man får vel lufte seg en tur for det. Nyt dagen folkens
God morgen fra en glatt Osloby. Underkjølt regn? Eller har det bare frosset på, det som smeltet i går? De første saltringene har dannet seg på sykkelskoene for sesongen. Har nettop fått melding fra SAS om at j har 1:30 på å reise fra Frankfurt til Zürich før flyet går videre til Hong Kong Noen som er kjent med hurtigtog? Eller skal jeg satse på en 3 timers Porsche leie hos Avis?
God formiddag fra hovedstaden Her sner det! Siste arbeidsdag før langhelg. Usikker på om jeg klarer å holde meg borte fra jobb, men skal gjøre et forsøk. Startet ny periode i går og 20.000 statuspoeng fra SAS tikket inn. Elitekortet ble sagt opp for noen måneder tilbake og normalt sett har disse poengene tikket inn 30.11 som har vært siste dag i min opptjeningsperiode så det har alltid vært spennende om de har dukket opp eller ikke. Tenkte å komme i gang med Elite på nyåret. Vil jeg da få nye 20.000 poeng på samme periode? Det gjør jo veien til diamant igjen en del kortere isåfall
God morgen fra en grå og såpeglatt hovedstad! Slike dager bør benyttes lenger sør eller over skyene. I det minste er det lillelørdag og man kan ta seg en tur på Vinmonopolet for å finne seg noe å varme seg på. Ønsker alle en god dag!
God formiddag fra hjemmekontoret. En stor fordel med hjemmekontor, er at man er hjemme når alt man bestiller på nett blir levert på døra. Trenger jo ikke å gå ut av huset i det hele tatt! Det kom noen snøfnugg i stad, ellers er det grått. Og da begynte det å snø igjen, gitt. Snart lunsj, og da er det halvveis til helg!
God onsdag fra den arktiske Hovedstaden Her har snøen kommet tilbake etter noen dager med litt varme i lufta. Igår var jeg i Harstad og idag skal det jobbes litt i Tromsø. Jobben har fått det inn for seg å bestille anbudsrute via Hasvik på mandag når jeg skal til Hammerfest. Jaja Ellers planlegges det for tur til Aarhus/Århus en gang det er lov å reise. Så ha en flott onsdag alle sammen
Onsdag og litt grått i dag.. Er helt sikker på at dette blir en flott dag .. Kl. 12 kommer Erna og forteller oss hvordan vi skal feire julen! Av smittevernhensyn må alle spise pinnekjøtt på julaften og det blir ikke lov med sne!
God morgen fra hjemmekontoret, avdeling godstol. Alle møter, med unntak av et, har blitt kansellert i dag. Nesten som flyreiser, bare at dette er noe positivt Nå har jeg plutselig tid til å knote med ting jeg ikke har kunne tatt med tid til tidligere. Herlig. Ha en flott dag!
Her er det trist stemning. Overkommandoen besluttet at årets tradisjonelle julecruise til Kiel utgår . Livet er hardt dere... Værre ble det da det viser seg at Colorline har gått i læra hos SAS, og har "opptil" 6 ukers behandlingstid på refusjoner. Hadde jeg ikke syns det er så digg å reise med ferja til Kiel (Jepp, vet det er hakket mindre harry enn Fredrikshavn, men det får så værra ), så hadde det nok vært siste gang. Men, men, man får ta det man får. Ikveld er det iallefall klart for luke nummer 2
God kveld fra Oslo. Fysisk kontor i dag også - ekstremt, livsfarlig glatt til jobb, og heldigvis mildere bergensvær på vei hjem. Basert på observasjoner på bussen, samt nye "regler" fra regjeringen, tror jeg vi får en 3. bølge før Covid-19 er over
God aften frå Sunnfjord. Her vart det lutefisklag med jobben etter jobb, og nyhende om at FRO no skal få FOT-ruter til OSL og BGO. Det vert med andre ord dyrt å vere sunnfjording når ein skal utaskjers framover. Er det nokon av forumets ekspertar som veit kva som er styresmaktene si grunngjeving for at ein ikkje kan nytte bonuspoeng på desse rutene?
I dag er luke #2. Det er en liten herlighet frs sørøst i landet. Nærmere bestemt Borg bryggeri. Fin fin farge, en liten skumtopp med en anelse brentsmak og karamell. Anbefales!