God morgen fra hq. Har et poeng spørsmål jeg ikke fant egnet tråd til. Fruen har opptjent ca 6000 poeng på reiser, perioden hennes utløper 1.desember. Jeg er gull og kan overføre hun 20K poeng. Om hun da signerer opp for Amex Elite, blir hun da gull ut februar 26? Ha en fin onsdag alle bonusnisser
Det er vel kun ekstrapoeng (nå bonus points) og ikke statuspoeng (nå level points) man overfører når man fører over til venner og familie?
6 dager til takeoff fra TRF til TPE. Hadde aldri trod jeg skulle få gjennomført turen, men nå er det bokka airbnb og turen er nesten i boks, gjenstår bare og pakke kofferten. Skal ha med en kompis som er førstreisende på C. Så dette blir morsomt! Ganske spent på været..Skal regne 180MM dagen før vi kommer!
Nei Gavesølv og Gavegull, gir ingen statuspoeng(nivåpoeng) - da hadde jo gavegull vært gjeldende mot LTG f.eks
Morn fra kontoret. Fikk en e-post fra Avianca om schedule change. Står ingenting om hva som er endret, forventet at det hadde med en av to turen jeg har med Avianca på returen fra Chile å gjøre, men nei. Etter mye graving viser det seg at den aller første av 8 leg på denne turen er endret, en SAS flygning fra TRD til OSL... som nå går en halvtime tidligere. Ingen lyd fra SAS. Er det virkelig så vanskelig for flyselskap å vise HVA som er endret slik at vi som kunder slipper å finne frem reisebekreftelser og nystirre på alle alle detaljer? Jaja, ferdig med rant. På en positiv side fikk jeg e-post fra skatteetaten om at oppgjøret er klart, og får tilbake litt penger, så det er bra. Sigar fra egen eske riktignok, for jeg har betalt for mye, men bedre enn baksmell i alle fall. Ha en herlig onsdag
God morgen fra Stavanger hvor solen har tittet fram. En var også tidlig oppe i morges, og rakk en time hjemme kontorering før en måtte ut på befaring og kontroll av noe utførte rør og varmepumpe arbeider. Etter det måtte jeg omprogrammere styringen, og nå virker det bra. Nå er en hjemme igjen og akkurat fått frokosten innabords. Har fridag i dag så den skal nytes. På eftan kommer yngste datter på middag. Ha en nydelig onsdag
Trenger hun gull? Eller blir du diamant og kan gifte henne? Hvorfor skal et firma gjøre noe for deg som de kan få de til å gjøre selv? Riktig god tur @oddA håper vi får en liten stemningsrapport fra førstereis i C. Regner med det er noe EVA osv innblandet? Og gled dere til TPE fin by. Det må da finnes en god parasoll eller en lounge oppe i høyden med god utsikt regn og ruskevær? Riktig god ettermiddag fra Oslobyen. Plutselig kommer det mekler på besøk i dag etter at jeg snuste på en bedre rente på et større huslån i går. Noen vil vist tjene penger på meg i banksektoren. jaja. Får rydde litt.
Godt spørsmål... kanskje fordi det er kundevennlig? Fikk en SMS fra SAS nå nettopp, at de har gjort en endring. Viser seg, etter litt leting, at de har byttet fra A350 til 330, og at flyturen blir 10 minutter ekstra. Overlever nok det.
Du overlever nok Jeg tror ikke kundevennlig trumfer inntjening. Alt vi kan fikse selv og bruke vår tid på, slipper de å fikse for oss og bruke sine ressurser på
God ettermiddag fra kontoret. Her skjer det mye, så da må man holde seg unna IF. Fikk tak i nye billetter til LAX i januar. Ble SAS i stedet for Swiss, med færre poeng og uten CT. Så da har jeg en CT som går ut i år. Hva skal jeg bruke den til da? Fikk også booket både fly og hotell til Stockholm, for å dra på Iron Maiden i juni sammen med kona. Men, jeg glemte å sjekke kalenderen. For jeg og kona er i Canada på det tidspunktet. Så hvis noen trenger to billetter til Iron Maiden i Stockholm 13/6 2025, så har jeg to jeg ikke får brukt.. Ha en fin en!
Like bra jeg måtte avbestille SAS bonus t/r BKK, nå som SAS uansett kansellerer over en lav sko. Og, ja, SAS - jeg vet hvordan man åpner nødutgang