Onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av geddi, 06. april 2016.

  1. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,280
    Likes mottatt:
    3,161
    Bonuspoeng:
    113
    Accor kjeden er tydeligvis på oppkjøpsraid på Phuket. Radisson Phuket ble som jeg har berettet tidligere tatt over av Accor og blitt til Pullman.

    Nå viser det seg at Avista hotellene er også kjøpt av Accor kjeden og Avista Hideaway som vi bor på er blitt til Avista Hideaway Phuket Patong McGallery by Sofitel....ikke akkurat kort og crispt navn :p

    For meg som prøver å holde meg unna franske "produkter" er dette en seriøs strek i regningen :confused::eek:o_O
    2016-04-06 10.54.06.png

    Får se det positive i det og prøve å finne de franske åpningene :eek:;)

    Ellers blir det vel en pause fra solen i dag og litt shopping og massasje. Sånn går no dagan.....
     
  2. Stig-Roger

    Stig-Roger Frokost-frik

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    43
    Hei og god morgen fra Thessaloniki. Turen går i dag/natt. SKG - ATH - DOH - SYD. Blir noen timer i luften og på bakken, men med god mat og drikke, samt en seng å sove i så blir alt topp..... Ha en flott dag alle
     
    peterfox, TO-777 and geddi like this.
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,675
    Likes mottatt:
    10,175
    Bonuspoeng:
    293
    Morn fra Sunnmøre og Vigra Flyplass også!

    I dag er det utreise offshore igjen og det betyr at jeg skal ut å fly for første gang på ti (!) uker! Bare så synd at det er den lite glamorøse melkeruten til Stavanger med mellomlanding i Bergen og at det er jobb jeg skal på. Jaja, i disse tider skal man være glad man har en jobb å reise til.

    Og om ikke lenge tar reiseaktiviteten seg også opp med turer bl.a. til Danmark på teambuilding, Zürich og L.A.

    Uansett rart å reise fra den lille jenta mi nå, men satser på at de neste to ukene går fort.

    Ha en fin onsdag!
     
    geddi liker dette
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Da har man flyttet litt på seg, men ikke mere enn en etasje opp :):)
    Liten overgang er det, men det går seg til kjapt. Idag blir det indretjeneste har dronninga befalt...:(:(
    Akk ja....... *sigh*...

    Ha en bedre dag :cool:
     
    geddi and braathens safe like this.
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Fiffig navn ja, men Sofitel pleier være et tegn på at "alt kommer til å gå bra".

    Ymse morgen fra Lillestrøm, der det har vært innbruddsraid i boder i går kveld. Mistet både litt av hvert, da min bod tydeligvis var mest interessant. Takk gud for at jeg hadde drukket opp Chateau Lafite Rothchild'en min, i grisefylla med Mia, enn at den ble stjålet og drukket opp av tyvene.

    I morgen får jeg subbe bort og gi Henleggelsesvesenet noe nytt å henlegge, så jeg kan få tilbake noe på forsikringen etter hvert.

    Lurer på om jeg skal sette opp noe alarmgreier hjemme også. Dølle greier.

    Ha en fin en
     
    geddi liker dette
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Kjipt med innbrudd ja!! Du får stor sympati fra denne kanten, Fnatski! Regner med det reddet dagen for deg?

    God morgen forresten! Denne gangen fra det Kielske etter en fjong overfart med Color Fantasy. Etter en laaaaaang dag i går med overtid i baren og greier, venter en ny laaaaang dag i dag. Kan iallefall glede seg over at det blir pizza til lønsj!

    En brillefjong dag ønskes dere alle bortsett fra tyvene i Fnates kjeller. De ønskes en heller arresterende dag.....
     
    geddi and Fnate like this.
  7. vthise

    vthise EBD

    Innlegg:
    91
    Likes mottatt:
    68
    Bonuspoeng:
    18
    OSL har en punktlighet på 70% i dag, hvilket gjorde at jeg mistet flyet til Trondheim pga. sen avgang fra Stavanger. Stille og rolig i innenlandsloungen, men imponert i dag. Både skive med salami, grøt og chips. Bedre enn sist hvor det var frukt og betasuppe.

    I Trondheim blir det nå en 2-timers økt, i stedet for en 3-timers som var planen, SAS transferdesk hadde ikke forståelse for at det var nødvendig å flytte returen bare fordi en ble forsinket på reisen opp. Greit nok, nå var det ikke det viktigste i dag, men hadde jeg hatt en full agenda hadde jeg blitt "litt pissed".
     
    geddi liker dette
  8. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Sett opp en revesaks, strategisk gjemt under et pledd eller nedi en eske... bare husk på den selv.
     
    vthise, geddi and Fnate like this.
  9. vthise

    vthise EBD

    Innlegg:
    91
    Likes mottatt:
    68
    Bonuspoeng:
    18
    Innom loungen på "pir a" på OSL igjen. Nå smekkfullt, betasuppe, og til og med ståplasser for noen.

    Enten flyr for mange på Pluss, eller så er grensen for EBG for lav. Alternativt så er loungen for liten.

    Uansett, ha en fin dag!
     
  10. Edin

    Edin Aktivt Medlem

    Innlegg:
    404
    Likes mottatt:
    747
    Bonuspoeng:
    93
    God onsdag fra F-lounge terminal B Frankfurt.

    Tror nesten denne loungen overgår både gullstua i Oslo og bollebua i Trondheim.
     
    Bizflyer and Stuttfeiten like this.
  11. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Og jeg er i Milton Keynes...
     

Del denne siden