God onsdag fra Bergen. Mer er det vel ikke å si om den saken. Fortsatt 2 uker til årets første flytur og frem til det så blir det mer tog enn fly
God morgen fra hovedstaden! Tre dager til årets første flytur, det skal bli stas å få hilst på litt folk fra forumet! Onsdag er vel kjent som lillelørdag, men jeg føler at storelørdag er hakket bedre.
God morgen! Det er fortsatt godt og vel to uker til første flytur her også, så jeg tenkte å korte ned ventetiden med å benytte meg av kampanjene til SAS og Avis. Både Plus innenriks og Avis sine biler er refunderbare så det er trygt å booke litt i backup?
God onsdag fra hovedstaden, om 19 dager står San Diego for døren. Har ellers fått booket turer til EVE og og VIE på salget til SAS og reiseåret begynner å ta form. Får forhåpentligvis booket Toronto x2 om ikke altfor lenge.
God morgen fra iskalde Oslo. 2 dager til årets første flyving, OSL-CPH-HAM, og 10 dager til neste, OSL-FRA-BKK-CNX. Ser mest frem til den siste, 12 minus i Oslo vs. 33 pluss i Chiang Mai, blir ikke vondt med litt varme nå.
En riktig god ettermiddag fra TRD og et nydelig vintervær. Skal en tru ned til Vestlandets hovedstad BGO. Håper på noen flotte dager der nede, så man kan ta en fjelltur. ( Har plutselig blitt i topp form ;-) ) Ha fortsatt en flott hele gjengen....
Da anbefaler jeg brodder: https://www.xxl.no/snowline-snowline-trail-grey-xl/p/1131319_2_size_2 Skal du opp Ulriken for eksempel er det ikke noe annet som duger, men også fra fløyen og oppover er brodder en god ting å ha
God ettermiddag fra Trondheim Flott vær her...snart slutt på arbeidsdagen. En arbeidsdag igjen før LYR i helga. Ha en fortreffelig dag
Det er et vakkert vintervær .... så vakkert at forurensningsalarmen er gått ... Godt vi har en El-bil i tillegg til bensin og diesel .....vi har et problem dersom det blir datokjøring ... alle tre bilene har partall til slutt ... Ellers er det tre dager til jeg skal hilse på "unge lovende" @holmen på SAS fra OSL-ARN og videre til LHR før vi finner en stille og rolig gjeng i SQ loungen ... Gleder meg! Har aldri truffet noen av dem, mor er litt skeptisk ...
Sitter på SK...husker ikke OSL - MIA, stuet bak i økonomi etter en liten fadese med bestilling av billetter. Men men, må si at go-produktet til SAS er ganske bra på denne ruten. Wifi med ok hastighet, strømtilgang, brukbar mat, og veldig hyggelig personale. I tillegg har vi kapret en fireseter her (to personer), så det er brukbar komfort.
Takker Otto. Var faktisk så flott vær på lørdag, at man tok fjellskoene på og vandret opp...NYDELIG vinterdag i Bergen. Hadde både god mat og drikke i sekken..... frister til gjentakelse....