Onssssda

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av geddi, 15. juni 2016.

  1. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,262
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig ut på tur igjen. En måned siden sist! :eek:

    Blir ikke fornyelse av EBD med dette reisemønsteret o_O

    Uansett, blir WF og BGO-TRF idag....kjedelig, men bedre enn ingenting.

    En god dag ønskes alle, uansett om dere har en kjedelig, spennende flytur eller har bena godt plantet på jorden :p
     
    Last edited: 15. juni 2016
  2. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,178
    Likes mottatt:
    869,702
    Bonuspoeng:
    293
    SK844 ... stille og rolig over skyene ..
    Streiken er over og jeg kan trygt reise til Stockholm uten hjelp av Kjos
     
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Gudd maurning fra Trondheim. Oppe med kidsa før fugla.....brrrr. Men nå er de foret og klar for dagen. Stikker en kjapp tur til tigerstaden for litt kultur av et lite,britisk band i dag ;)
    Hyggelig treff i bartebyen igår, vi var vel 9 stk totalt :cool: Takk for skyssen @kiev

    Ha en strålende dag :):):)
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Godt å se at trønderne er våkne etter gårsdagens øl-marinade! :p

    God morgen fra det Sørlandske forresten. Her er det vaskedag. Hele Sørlandet skal tydeligvis få sommer-vasken. Dvs det regner! Men det skal lette utover dagen.

    I går ettermiddag var man på sommeravslutning for minstemanns klasse på et friområde sentrumsnært til Krsand. Eneste minuset var at det var 5 andre klasser fra områdets skoler som hadde bestemt seg for å gjøre det samme, og resultatet var totalt kaos. Dessuten var det overskyet og kald vind, så jeg følte virkelig for å bruke varmeapparatet i bilen da jeg kom tilbake til den omsider.

    En del ting som skal på plass her i dag også. Så skal nok få dagen til å gå, og i ettermiddag har jeg lovet å være sjåfør for ei som skal på shopping. Det gledes.... NOT...... Men så er det vel derfor jeg drikke da.....

    Hepp hepp!
     
  5. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    I dag tikket det inn på SAS appen at jeg var blitt en helt ny skinnende EB diamant medlem :cool: Yaay!
    Kl.17:55 tar jeg SAS til Heathrow med en liten overnatting og flyr til Chicago i morgen tidlig og videre til.....STAVANGER, Illinois :) Det blir tøft :D
    Ha en flotte dag folkens!
     
    RoadKing and Bizflyer like this.
  6. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    @geddi - hiv deg med til NZ i august.
     
  7. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra København!
    Oppe og vekte fuglene i dag, og har hatt en serdeles dårlig natt når man tenker på søvn. Men man er da ung og sprek enda, så det går seg nok til utover kvelden.
    Hatt tett i tett med møter i dag, og er endelig ferdig. I ettermiddag går ferden til Dragør med gode kolleger for en matbit og noe å drikke.
    Ble forresten oppgradert av Hertz i dag, men ønsket det egentlig ikke. Booker alltid en GolF, men har endt opp med mye rart. I dag ble det en VOlvo XC70! Det er en svær bil som ikke egner seg for lukeparkering i København sentrum. Jaja, får håpe jeg finner en stor og ledig plass nær hotellet. Time will show!

    Ha en brillefin dag uansett om du er på reise eller ikke!
     
    Bizflyer liker dette
  8. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,262
    Bonuspoeng:
    113
    MR til NZ? Spenstig :)

    August er jeg på ferie og skal prøve QR biz for første gang, både 787 og A380. Blir gøy og sitte i andre etasje også for første gang :cool:
     
    peterfox and RoadKing like this.

Del denne siden