Opa opa! Tgif!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av helged, 18. mars 2016.

  1. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    240
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Da er det endelig helg!

    Skal prøve eksperiment med rutebuss til sola lufthavn. X74+9 for de som er lokalkjente. Lurer på om det er noe tess.

    Destinasjonen denne helga er Gent i belgia. Flyr via Stockholm til Brussel i dag, og hjem via Oslo på søndag.

    Ha en fin fredag!
     
    CaptainPoint and Darkcho like this.
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Greit med fredag, men litt mindre greit med 3,5 times søvn. Hadde tidlig transportoppdrag ut til Kjevik, så da var det ingen bønn.
    Så her har man oppe siden før hanen feis, og det skal nok merkes ut over dagen.
    Men kom i det minste tidlig på jobb, og da kan man vel gå tidlig hjem forhåpentligvis.
    Eneste skår i gleden er et tannlegebesøk i formiddag..... Satser på null hull...

    God fredag ønskes!
     
  3. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Dette er så TGIF som det kan bli. Etter mye reising (jobb, med en privat helg til Irland skviset mellom) så er det ikke så mye energi igjen. Påskeferien (som tilbringes på sofaen) kan ikke komme fort nok. :p

    God påske til alle når den tid kommer.
     
  4. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    YO !! fra Trondheim
    Her ser man også fram til roligere dager, selv om man skal være på jobb. Ingen påskeferie før skjærtorsdag på denne gutten, men sånn er det bare.
    Ble en Guiness for mye igår, men skallebanken gir seg vel ettersom inntaket av koffein stiger.

    Ha en feiende flott fredag :):):)
     
  5. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    240
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Kan bekrefte at kolumbus leverte. 45 min fra Lervig til flypassen for 33 kr. Dog er det bare et alternativ på morgenen når x-bussene går.
     
    CaptainPoint liker dette
  6. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Fredag...herlig, venter på vekking fra EK-piratene fra Bislett Limo.
    Da er det EK hele veien til Hua Hin, et lite stopp hos Heinemann for reise-snus og litt mage-medisin,
    God Påske !
     
  7. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslos store torv.

    Her er det fullt kjør, ihvertfall hos gutta som pusser opp nabolokalene -- er vel på andre måneden med boring i vegger og gulv nå. Ingen av oss har helt skjønt hva de borer så mye for, de gjør det omtrent hele dagen og virker aldri til å bli ferdig. Håper de i det minste tar seg påskeferie.

    God tur til alle som skal ut og farte i dag!
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    For guds skyld - sats på det. Jeg var hos tannlegen igår. Jeg pleier aldri ta bedøvelse for det er så kjedelig og tar ekstra tid. I går sa han "du bør virkelig vurdere å ta bedøvelse akkurat i dag". Jeg takket høflig nei. Skulle jo nesten rett ut og fly og ville ikke se ut som en lam apekatt.

    FYYYY F*********N... Når jeg reiste meg fra stolen (til slutt) pustet tannlegen tung og sa at dette hadde vært en utfordrende sak. "No shit", svarte jeg. Jeg var gjennomsvett og bena holdt på å knele under meg. Men så lærte jeg noe... når noen insisterer på at du skal bedøve deg, så gjør du det.

    God tur til tannlegen, Bizzy :)
    ---------------------------------------------

    Senere på kvelden ble det bedre. Jeg holdt salgstrening i Stavanger. Spilte sanger og sa masse ting. Veivet med armene og lagde flip-over av stige og pappkartonger.
    Og så har vi en unik Stavanger-tradisjon, og det er plenty vin til kursene.

    [​IMG]
    Siden jeg fikk raptus og oppdaget Cuvee Louise 1999 i hylla på polet blir nok også mye av dette belastet mine egne ukepenger. Tror ikke jeg skal forsøke å fakturere den. :)

    Ha en fin dag... og en fin helg.
     
  9. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    T-204
    IMG_1141.jpg

    Utrolig merkelig at 3 timer er minmum for pick-up.
    Har Emirates noen konspirasjon mot operatøren av OSL-lounge?
     
  10. Trillekoff

    Trillekoff Medlem

    Innlegg:
    70
    Likes mottatt:
    42
    Bonuspoeng:
    18
    God fredag fra gullstovo, avd. Arlanda!
    Var oppe alt for tidlig i dag, og sov minimalt i natt, så har mest lyst å ta en lur i en krok et sted nå. God tur til alle som skal ut å reise i påsken!
     
  11. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig påskeferie :D
     
  12. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola. Surt og kaldt på disse kanter. Har hatt ukas to timer med fysisk i dag også, det ble hyllevandring og handling i det nye øl polet. Om få strakser avholdes øl og vin lotteri her på jobb før statusmøte som er flyttet og forskjøvet flere ganger.
    Til kvelden blir det biff og godt tilbehør.
    Ha en flott helg, forumister :)
     
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Utrolig irriterende noe alle midtøstselskapene gjør. For noen uker i LA ville de plukke meg opp fra hotellet kl 1200 for en flight som gikk etter 1600! Fikk pressa til 1300, som fortsatt var langt over tre timer før. Så ble langt over 2 timer ekstra lounging :/

    I Dubai/ Abu Dhabi takker jeg alltid pent nei til denne transporten siden det ikke er noen som helst grunn å sitte å blomstre kl 0200 :/

    God morgen fra ultrafakirflighten Chicago til Phoenix. Beste flighten jeg noen gang har hatt i BA First ever i går. Konge crew, fantastisk mat og drikke. Sjangla meg av en Gold ticket fattigere.

    Kort stopp i Phoenix før man endelig er hjemme etter 28 dager på veien
     
  14. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Sandnessjøen, det er overskyet og snø, men ellers pent vær. Skiller seg klart ut fra gårsdagens flytur hvor det kun var skyer, helt til en rullebane dukket opp fra intet.

    Dagen går til enkle oppgaver som vedlikehold av servere og andre småoppgaver som krever niks, nada og ingen tenking. Samt en svipptur innom tannlegen.

    Ha en god helg forumister :)
     
  15. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Årsaken er sannsynligvis at det er de samme bilene som skal hente på retur. Dette har vært en major irritasjonsmoment for sjåførene jeg har snakket med. Før var det ikke 3 timer, men dette er nok grunnen til at det har blitt det.

    EK balja inn fra DXB kjører vistnok ofte full throttle for å lande tidlig, og gjør operasjonen enda vanskeligere for dem.

    Men dette er bare hva sjåførene har gnagd om når jeg har snakket med dem.
     
  16. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Tannlege overstått! Null hull!!

    Mye bitsjing over gratis transport. Har dere hørt at det fortsatt er mulig å ta flytoget? Jeg har ikke noe tro på at billetten blir kansellert om dere ikke tar den "limmoen"..... :eek::p
     
    Chrisbgg, Are and kiev like this.
  17. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God påskeferie!
    Her skal jeg passe katta til en i nabolaget halve påska, og så blir det ... vet-ikke-hva.
    Finner nok på noe ;)
     
  18. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    PÅSKE!! Ellers konstaterer jeg at I-landsproblemene er særskilt ubredt på Insideflyer. Er for jævlig at man blir hentet i en ny Mercedes S-klasse 3 timer før... Burde holdt med 2. Stakkrs @peterfox. Føler virkelig med deg ;) NOT!
    Jeg skal tilbringe påsken på 55m2 med to barn og svigermor. Snakkes'a
     
    Ruby, Travellingalf, Blaa and 2 others like this.
  19. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg skal på pub i kveld og det blir vel første gangen jeg drikker mer enn ett par-tre enheter siden nyttår. Så dette kan bli en "interessant" kveld :rolleyes: Ønsk meg lykke til!

    Ha en strålende fredag kveld og god ferie og god tur til de som skal på påskeferie!
     
  20. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    Pass på lommeboken din, og hold øye med dørvakten, for han holder nok et godt øye med deg ;)
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden