Opp-ned onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 22. juni 2022.

  1. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,258
    Likes mottatt:
    22,024
    Bonuspoeng:
    183
    Hilsning fra mine 2 prinsesser som er like mye opp som ned i bassenget og sjøen :p
    De holdt show og på spøk sa jeg til en Mexicaner som lignet på en prikk som Escobar i Narcos, om at det kostet 100 pesos for å se showet. Tror du ikke han dukket opp med penger til jentene :D Fruen mener slikt kun kan skje meg :rolleyes:
    Ha en strålende onsdag alle IF-ere.
    20220621_201445.jpg
     
    RoadKing, NorFlight, Earl and 17 others like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,897
    Likes mottatt:
    57,522
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Her er det jo faktisk onsdag..

    Solen skinner, og hjemmekontoret er åpnet for dagen. Kaffe og musikk er med. (Og IF, selvfølgelig!)

    Jeg har ikke fått noe beskjed fra SAS om at reisen til BLL i august er tullet til, så det var flaks at jeg oppdaget det. Nå har vi hatt husråd, og funnet ut at det blir DFDS og ikke Flyr/DY som tar oss til Legoland. Ingen ville ta sjansen på at nevøen ikke kommer seg til Legoland!

    Ønsker alle en herlig dag!
     
  3. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,905
    Likes mottatt:
    12,880
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra stueloungen.

    Moro å reise, men også godt å sitte i heimen I disse streiketider/sen bagasjetider/ alskens-flyproblemer-tider. Ennå har de fem uker til å ordne opp før familietur til Middelhavet. Ansett flere, betal bedre, sett ned billettprisene! Partiet som lover dette får min stemme. Eller kanskje ikke.

    I dag står frokostmøte med populær Corona-mann på programmet. Senere er det allmøte med bl.a. Erna og Forsvarssjefen. Det skjer i Sølvbyen! En gang i blant. Og snart er det jazzen. Men så blir det veldig stille.

    Ha en fin dag alle IFere!
     
    Earl, travelislife, Maggie and 13 others like this.
  4. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,624
    Likes mottatt:
    24,744
    Bonuspoeng:
    183
    God midtuke fra Oslo! Bare et par dager til avreise til Bologna, om ikke streiker, flyplasskaos, snøstorm, birdstrike, vulkanutbrudd, pandemi eller annet stikker kjepper i hjulene. Fingre krysses fortløpende!
     
    Earl, travelislife, Maggie and 12 others like this.
  5. OyvindN

    OyvindN Skydiver

    Innlegg:
    442
    Likes mottatt:
    3,052
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen!

    Lockout-varselet fra søndag morgen har ikke blitt ønsket velkommen fra min side, jeg tipper at TAP har avtaler med et av selskapene som blir berørt av dette. Man får bare krysse fingrene og håpe at partene enten klarer å løse dette selv eller at det blir tvungen lønnsnemd pga. stans i driften hos Babcock. Jeg vil til LIS/AGP!

    Ellers blir nok dagen preget av en solid mengde Teams-møter som sikkert kommer til å generere mer jobb for min og andres del.

    Ønsker alle IF-ere en aldeles fortreffelig dag fra et solfylt Indre Østfold!
     
    Earl, travelislife, Maggie and 11 others like this.
  6. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,176
    Likes mottatt:
    869,683
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten! Her forsvinner skyene og solen skinner gjennom, dette blir en flott dag ..
    I dag kommer en elektriker for å strekke rør og kabler til uthuset og badstuen.
    Høstens store prosjekt med å ferdigstille badstuen kan snart starte .,
    Det er godt det er helg ..
    97732AAC-6A4B-40E0-9322-F353CCFFF7D9.jpeg
     
    Last edited: 22. juni 2022
    Earl, travelislife, Maggie and 13 others like this.
  7. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,408
    Likes mottatt:
    21,220
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra bussen på vei til jobb.
    Denne uken har en litt mer fullpakket ‘spise ute’ program enn vanlig. I går ble det både lunsj og en tre-retters, og dag, torsdag og fredag blir det også restaurantlunsj. Treffe noen gamle vennen og to som er ‘møte’. Virker som mange vil få gjort unna det sosiale rett før ferien. Kan venne meg til det.

    Ha en flott dag!
     
    Earl, Calling, travelislife and 12 others like this.
  8. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,158
    Likes mottatt:
    7,912
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra vest! Dagen starter bra med varsel fra Awardfares om 4 ledige biz EWR-CPH i oktober, så da får konemor også biz hjem fra høstferie. Husfreden er reddet!
    Ellers blir det E39/18/6 i ettermiddag, trøndelag neste! Blir en lang tur…
     
    Earl, Calling, travelislife and 12 others like this.
  9. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Lillestrøm. Varm drikke i koppen og venter på at SAS kundeservice plukker opp telefonen, mistenker at e-postbunken ryddes unna før jeg kommer gjennom.

    Ha en flyvende en!
     
    Earl, Calling, travelislife and 12 others like this.
  10. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    825
    Likes mottatt:
    3,511
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen frå det Sunnfjordske!

    Har også ei reise utanlands med SAS i august der dei har surra ting til utan å informere. Heldigvis kun flytta fram avrreise med eit par timar så det er overkommelig, men må seie at eg sitter litt på nåler om dagen. Sas.no blir sjekka med endå større hyppighet enn ellers :)

    Utover det er det kontor som gjelder, ferie er så langt fram i tid at det har ein ikkje begynt å tenke på.

    Ha ein flott dag til lands, vands og i lufta med!
     
    Earl, Calling, travelislife and 12 others like this.
  11. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    965
    Likes mottatt:
    5,192
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra Oslo. Det er en sånn dag, starter med en hvit monster...deep house på høyttaleren som jeg deler over det åpne landskapet. Været er gloomey, men tar det over regn. t-10 til flytting.
     
    Earl, Calling, travelislife and 11 others like this.
  12. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,641
    Likes mottatt:
    34,850
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen.

    lang dag på jobb : dagen oppsummert.

    selg ungene dyrere :D
     
    Last edited: 22. juni 2022
    Earl, Calling, travelislife and 7 others like this.
  13. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen.

    Ikke fullt så godt morgen her.... Testet positiv på covid jeg også nå.. Stein dårlig form. Får vel bestille meg en pcr test senere så jeg har det registret at jeg har hatt covid...

    Håper alle har en covid fri dag...
     
    Earl, Calling, travelislife and 9 others like this.
  14. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra gullstua OSL

    T-0 til ferien her altså. Null kø i fasttrack, halvfullt i gullstua. Absolutt til å leve med altså. Når flyet til ZRH heller ikke er rammet av noen som helst streik og i tillegg ZRH ser ut til å være en av flyplassene i Europa uten alt for store problemer ser det ut til at dette kan bli en ok tur. Da får vi heller leve med at værmeldingen i Nord-Italia varsler temperaturer på mid 30 tallet…

    Ha en strålende en!
     
    Earl, Calling, tobeornot999 and 11 others like this.
  15. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,240
    Likes mottatt:
    22,465
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå Sunnfjord. Fint væir og heimekontor. Her er det vel to veker til ferie, og det ser meir og meir ut til at ferien vert heime i år, takka vere restriksjonane på Taiwan. Ser håplaust ut med nye businessflightar, og det er bra skrapa for bonusbillettar intra Europa. Får satse på Teamsmøter og Excel-ark i staden. God tur til alle som er ute.


    Nett som i Førde...
     
    Earl, Calling, travelislife and 9 others like this.
  16. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag
    T-12 til Sør-Italia med min bedre halvdel (nei @Eddie47, jeg har fortsatt ikke giftet meg. Da hadde mine medreisende i Vesterled fått melding)
    Det gledes stort til sol, varme og hav. Ellers er det bortekontor på prosjekt. Skal prøve å forklare en haug med byggemennesker hvordan man graver. Det er ingen enkel oppgave, men med dårlige pedagogiske evner og litt tålmodighet så blir det vel en greie på det og
     
    RoadKing, Earl, Calling and 10 others like this.
  17. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,897
    Likes mottatt:
    57,522
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg leste dette.
     
    RoadKing, Earl, travelislife and 4 others like this.
  18. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    :D:D
    Kunne vært, men han er feil kjønn. Ellers en strålende turkamerat han og
     
    Earl, Calling, travelislife and 4 others like this.
  19. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,407
    Likes mottatt:
    12,325
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn. Nydelig ved vannet med bok og kjølebag m godsaker. Flykaos får bare være. Norge best på sommer'n.
    Ha en avslappet dag 1655890614017201224730722612840.jpg
     
    Last edited by a moderator: 22. juni 2022
    Earl, Adrian E, Wiolenze and 10 others like this.
  20. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra det sørlandske!
    Nyter solskinnet før WF588 skal vispe meg til Bergen. Deretter blir det hurtigbåt til Måløy og farvel til solskinn for noen dager.

    Nettopp ferdig med "plan B" tur til Island (Det er en viss forskjell på SK pluss og LX Biz)... Men Island "er en messe verd". Skal se om jeg kan snekre sammet et post festum reisebrev etter hvert.

    For øyeblikket knaller det bra rundt rullebanen. Det er litt for mange måker i sving (flymaursverming?) og de vil vel nødig ha noen bird-strike!
    Ha en fortreffelig midtuke!
     
    haifinn, Earl, Calling and 8 others like this.

Del denne siden