Hei og god sommer, Til alle smarte og kloke hoder her inne - og alle andre som meg selv Jeg har opptjent 220.000 ekstrapoeng og en spend på 110.000 ift CT. Bruker Trumfkort og Amex Premium, samt Shell Mastercard. Per nå er jeg kun medlem - men ønsker å nå sølv og gullnivå. Hvordan samle grunnpoeng/statuspoeng og gjøre dette raskest mulig uten å kun gjøre flights? Setter pris på alle innspill og tanker om dette Stay SAFE! MVH TB
Kredittkort. Det er 2 tråder i forum som gir deg mye info om temaet. Les deg opp på kredittkortene og velg din samling basert på behov for grunn/statuspoeng.
Amex Elite - 20k statuspoeng SAS MC Premium - 12k statuspoeng (1000 poeng per måned kortet brukes) DNB SAGA - 20k statuspoeng (10k ved bruk 100k, 10k til ved bruk av 200k) Om du gjør dette får du gull kun ved bruk av kredittkort.
Nei, da kommer du kun opp på de 32000 med de to første, og må fly for resten. Det er jo lett ut juni med 4x, men nå er det kun en uke igjen....
Hei! Vet du om det funker å bruke DNB SAGA i Bill Kill? Driter i ekstrapoeng, men trenger sårt de 20K statuspoengene.
Nei, du kan betale men får ikke poeng for det. Så lenge du ikke får ekstrapoeng teller det heller ikke mot de 100/200k