Hei! Noen som vet ca priser for å oppgradere fra economy til business med KLM? Er ikke jeg som skal reise, men hadde kanskje vært en hyggelig overraskelse for noen andre som er slitne etter en lang tur. Er snakk om strekningen Amsterdam-Sao Paolo. Er ikke så nøye med akkurat pris, men hvis noen vet ca hadde det vært flott så vet jeg om det er noe jeg skal prøve å få til eller ikke. På forhånd takk!
Jeg er ikke noen KLM racer, men jeg regner med at det er for dem som med andre selskap, for å kunne svare på det, så må man vite hvilken klasse økonomibilletten er utstedt i. K, L, E, B, V, W osv. En annen sak er at jeg ikke tror du kan gjøre det sånn uten videre. Iallefall må du har PNR, men i tillegg stiller jeg meg tvilende til at du kan endre andre sin billett? Mulig de ikke er så nøye på det i tilfelle oppgradering . Nice touch dog. Skulle ønske noen gjorde slikt for meg
For en utrolig hyggelig overraskelse, dette må jo gi deg god upgrade karma Om billettene ikke allerede er fullpris økonomi eller lignende, må de kjøpes opp til en kategori som kan oppgraderes. Deretter kan du kjøpe en oppgradering for enten poeng eller kroner, men tror nok dette kan bli svært kostbart da du omtrent betaler mellomlegget til en siste liten business billett. Beste måten å oppgradere med KLM på er buy-ups som man kan bli tilbudt på nett når online check-in åpner og helt frem til avgang. Husker jeg betalte rundt €220 for Amsterdam-Lusaka, fastpris på Oslo-Amsterdam var €78 i en periode Det er dessverre litt lotteri om man blir tilbudt buy-ups eller ikke, men de kan altså dukke opp fom 24 timer før og helt frem til avgang.
Takk for svar folkens Tror det beste er å ringe KLM, høre hva alternativene er og om jeg evt kan legge inn bud for de. Har allerede sneket meg til billettnummeret, hehe! Er en stund til, så fortsatt litt tid å tenke på. Hadde vært veldig hyggelig å få til!
Hei! Jeg flydde AMS - HAV for noen uker siden med KLM, og ved innsjekking fikk jeg opp tilbud om oppgradering til BIZ, da kostet dette 2500NOK, og var en kjekk overraskelse. Men på retur var det bare economy comfort tilgjengelig. Men man kan være heldig, og få det til en ganske så rimelig pris, om man "gambler".. Men da må du jo kanskje sjekke inn for dine venner, om det lar seg gjøre? lykke til!
Når eg spurte i skranken i Beijing so kunne ho selge meg oppgradering for rett over 300 EUR. (PEK-AMS-OSL) Korleis det er om du vil gjere det på førehand veit eg ikkje.