Oppgradere til business på OSL-BKK

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Boksnes, 14. febr 2017.

  1. Boksnes

    Boksnes Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei, helt blank på dette så søker noen råd.

    Skal på Thailland tur med frue og 2 barn.Er det mulig å oppgradere denne billetten med EB? Har rundt 130 000 poeng.

    Trondheim - Oslo - Bangkok - Krabi - Bangkok - Oslo - Trondheim

    Rundturkode *F*IT6TG2OSLM439
    TG NON ENDORSE/ REBKD/REISSUECHARGE NOK1000 / REFUND CHARGE NOK1000 /RFND NOT LATER THAN 90 DAYS AFTER TKT EXPIRY
     
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    For å kunne oppgradere med poeng på Star Alliance , skal du normalt sett å kjøpt en dyr economy-billett ( Y , B etc...) Du skriver ikke hva du reiser med , men utfra ruten din antar jeg det er Thai du reiser med , og da er det nettopp Y- eller B-klasse du må ha for å kunne oppgradere med poeng. Koster 50K poeng pr.pers.pr.flight....
    Vet ikke om Thai tilbyr cash-upgrade på flyplassen , men det kan kanskje andre svare på...

    Billettklassen finner du gjerne ved å se på fare-basis...gjerne første bokstav i denne...
    Ser ut noe sånn som dette : YNORTM ( feks )...
     
  3. Boksnes

    Boksnes Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Det er Thai ja,
    08:00 Bangkok Suvarnabhumi (BKK) 09:20 Mueang Krabi Krabi Airport (KBV)
    1 mar TG0241

    Har sett litt på det jeg har fått av mailer, finner ikke noe slikt. Det nærmeste jeg finner er det med rundturkode, og reservasjonsnr. Da selvfølgelig.

    Står economy restricted på cabin, så det er vel feil klasse da?
     
  4. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg oppgraderte BKK-OSL, gjorde det via Mine Eurobonus sider. Fikk svar med engang. Tipper at billetten min var en "Discounted" også.
    Så det er verdt og prøve :)
     

Del denne siden