Oppgradere via Star Alliance vs. by på Sas sine sider

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Noob, 07. juni 2018.

1. Noob

Noob Nytt Medlem

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Hei, skal reise ARN-LAX i Sas plus 23.juni, men ønsker å oppgradere til biz. Har forsøkt å oppgradere med Star alliance gjennom eurobonus sidene, men får bare feilmelding (vennligst prøv igjen senere).
    Vi har Y klasse på billetten nå, og slik jeg har forstått det koster det 35.000 poeng pr. pers å oppgradere via SA. Har sjekket expertflyer og den viser 15 ledige seter. Hva anbefaler dere her på forumet at jeg skal gjøre? Ta kontakt med sas får å oppgradere via Star alliance til fastpris, eller er det stor sannsynlighet for at jeg kan by til en lavere pris og få oppgraderingen? Setter pris på hjelp.

2. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,844
    Bonuspoeng:
    350
    Du kan ikke direkteoppgradere nå.
    Legg inn bud via plusgrade nå.

Går det ikke igjennom kan du prøve ved servicesenteret etter passkontrollen på ARN

3. Noob

Noob Nytt Medlem

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Ah, trodde det var mulig lang tid i forkant. Når er det tidligste man kan oppgradere da? By på sas sine sider og få svar ca 47 timer før?

4. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,844
    Bonuspoeng:
    350
    Plusgrade gir deg svar fra ca 48 timer før avgang. Det er det tidligste du kan få vite om du kan bli oppgradert.

Og oppgradering med plusgrade gir poeng for biz saver mens oppgraderer du ved innsjekk får du poeng for opprinnelig klasse

5. Noob

Noob Nytt Medlem

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Tusen takk for svar!

Del denne siden