Oppgradering på flyplassen med LH

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av snus_mumrikken, 17. febr 2017.

  1. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,670
    Bonuspoeng:
    183
    Skal fly med LH OSL-FRA-SIN neste uke, flyr Full Flex Eco.
    Vurderer og by på eller betale for oppgradering til Premium Economy, by på oppgradering til C er for dyrt syns jeg i forhold til SAS.

    Er det noen som har erfraring med hvor mye man må betale for og oppgradere med LH på flyplassen?
    Hvor mye har dere betalt? Og får man da miles etter oppgradert klasse?
     
  2. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan ikke by på oppgradering med Lufthansa myOffer på denne da? Jeg betalte vel 180 EUR fra SFO til FRA i fjor og fikk poeng etter ny klasse.

    Har du Full Flex Eco kan det tilogmed hende at du kan få bekreftet oppgradering med EB-poeng, uten at jeg har testet dette noen gang.
     
  3. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,670
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk ringt Lufthansa, og da tilbydde de meg oppgradering til Premium Economy for 205 EUR. Det var jo nesten 100Euro billigere enn og gjøre det via websiden deres og "My Offer" der minste bud for Premium Economy var vel 260-270 EUR. Dette var da med "vanlig" oppgradering og "Fare Diferance" så det kan tydeligvis lønne seg og ta en telefon viss man har dyr Eco billett :) Til Business så var det dyrt. Og det er også minste tilbud via "MyOffer" men prøver på flyplassen.
     
    Travellingalf liker dette
  4. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,670
    Bonuspoeng:
    183
    Så til info, oppgradering med LH på flyplassen FRA-SIN: Premium Eco->Business = 699€ Eco->Business =999€

    De gjør ikke oppgraderinger basert på fare difference lenger.

    Men ble opplyst at de noen ganger hadde tilbud på oppgraderinger så sikkert lurt og sjekke :)
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden