Oppgradering på flyplassen

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Travv, 08. mai 2019.

Tags:
  1. Travv

    Travv Medlem

    Innlegg:
    149
    Likes mottatt:
    131
    Bonuspoeng:
    43
    Heisann, prøvde å oppgradere økonomi billetten min til plus på servicepointet på GOT, men dama bak disken sa de ikke hadde mulighet til å oppgradere økonomibilletter. Prøvde å gjøre tilsvarende på ARN, og herren (betydelig hyggeligere) sa han ikke kunne gjøre noe fordi han ikke ville fjerne seatblock på de som allerede satt i plus, noe jeg skjønner godt.

    Det er en del ledige plasser i plus fra GOT men hu gadd rett og slett og ikke se på det i det hele tatt.

    Har de ikke mulighet eller er hu bare lat? Og har jeg en sjanse å oppgradere ved gate?
     
  2. snik

    snik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    556
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg er også interessert i dette. Grunnen til det er at man da har mye større sjanse for å hoppe på et tidligere fly. Hvis plusgraden ikke går gjennom, kan man da kjøpe oppgradering på flyplassen?
     
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,524
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, men du får ikke poeng for den nye klassen.
     
  4. snik

    snik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    556
    Bonuspoeng:
    93
    Men har du gjort det? Hvordan eventuelt?
    Jeg spør fordi det på sas.no står at oppgradering på flyplassen ikke gjelder flygninger i Europa og Skandinavia. Skjermbilde 2019-05-08 kl. 17.31.26.png
     
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,524
    Bonuspoeng:
    293
    Ah, sorry, my bad. Jeg trodde du skulle på IC. Nei i europa har jeg ingen erfaring med. Aldri vært aktuelt liksom.
     
  6. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Fram til jeg ble EBD pleide jeg alltid, avhengig av prisforskjell, enten å booke billigste plus eller legge laveste bud på plusgrade i Norge og Europa. Jeg tror det har skjedd én gang at budet ikke gikk gjennom. Jeg kommer sikkert fortsatt til å spekulere i det om jeg er usikker på returtidspunktet mitt. Å oppgradere på flyplassen innen Europa høres ikke ut som en god deal uansett hvordan du snur og vender på det.
     
  7. snik

    snik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    556
    Bonuspoeng:
    93
    Mener du at EBD endret strategien din? Dersom det er ungdomsbilletter på en senere avgang så kjøper jeg det, så plusgrader jeg og møter opp i gaten på den avgangen jeg ønsker. Har 100% suksessrate med det. Denne fleksibiliteten er selvfølgelig den eneste grunnen jeg ser for å oppgradere innen Europa.
     

Del denne siden