Er det noen som vet hva man må regne med å betale for oppgradering fra hhv økonomi-prem eko og økonomi - business, dersom man ønsker å betale for dette ved innsjekk? Flighten er fra Toronto til Munchen. Takk.
Vet ikke hva de ber om på flyplassen i Toronto, men var innom Luftansa.com for å sjekke listepris på cash upgrade til C til FRA om du vil være sikret sete. Den er 899 EUR fra Y og 649 EUR fra Premium Economy. München var ikke på listen. Du kan jo teste myOffer. http://www.lufthansa.com/no/en/Upgrade-Business-Class-long-haul Da så jeg noe jeg ikke visste var mulig på LH; on-board upgrade for cash. “If you are on board a long-haul flight, you can upgrade to Premium Economy Class for a route-dependent fixed price. In this case, please simply speak to one of the flight attendants.”
Jeg mener at jeg betalte 699,- USD for oppgradering fra Premium Economy til business på strekningen SEA-FRA for ikke så lenge siden. På turen over til SEA skulle de ha rundt 900,- EUR, så det utgikk elegant. Begge disse prisene fikk jeg på forespørsel på flyplassen ved innsjekk.
Joda, det fungerer. Jeg forhørte meg om on-board upgrade på FRA-MIA, men Premium Eco var helt fullt. Jeg satt forøvrig i 95A på upperdeck (A380), så hadde nok ikke betalt for det uansett, men var nysgjerrig
Registrerte ved siste tur at det ble annonsert salg av oppgradering ombord. Interessen var imidlertid lunken da Business var full og det kun var et par midseter igjen i 'middelklassen'. Og det var 100+ ledige i 'fjøset' ... Hun annonserte ikke prisen, dog.