Oppgraderingstips BA?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Robert H, 03. mai 2014.

  1. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg skal reise med BA til Washington sammen med et par kamerater/kollegaer i slutten av mai, og har bookingklasse M i økonomi. Er det noen av ekspertene som kan svare på om det er finnes noen muligheter for oppgardering til Club World, og hvordan det eventuelt kan gjøres?

    Arbeidsgiver (som er litt kjip på sånt) betaler kun for billigste billett, men jeg betaler gjerne mellomlegget for oppgradering selv - men har lyst til å gjøre det til en fast vane, og må derfor forsøke å få det til uten å komme i klammeri med banken og hjemmejuntaen ;)

    Robert H
     
    Last edited: 03. mai 2014
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hei og hå
    Du kan ikke oppgradere for poeng fra økonomi til club. Du kan kun oppgradere en klasse. Det samme gjelder cash.

    Men, det er lys i tunnellen. De er ganske aktive på å selge oppgraderinger på flyplassen. Mulig du kan få det til i Oslo. Ellers bør det være mulig om du går til BA servicesenter i avgangshallen på Terminal 5 i London.

    Jeg har ikke gjort akkurat den oppgraderingen du lurer på der, men jeg har kjøpt fra Business til First et par ganger på utestasjoner og prisen har vært rundt USD700. Litt søk rundt om antyder at World Traveller til Club ligger i området USD950 ex USA eller GBP599 ex. London.
     

Del denne siden