Ingen rekord her i gården, men et par nye steder og gode opplevelser både på bakken og i luften. Antall flights: 51 (14 innenriks, 37 utenriks) Miles: 90,736 Mest besøkte flyplasser: OSL, BGO, SIN Mest brukte selskap: SAS, Singapore, Lufthansa Nye flyselskaper: Silk Air Nye flyplasser: EZE, PRG, HTI, KUL Beste lounge/bakkeservice: Lufthansa First Class lounge FRA Beste destinasjon: Coburg Peninsula, NT, Australia Beste opplevelse: CT på First Class med Lufthansa, men en tur i dusjen på Emirates’ A380 var også artig. Verste opplevelse: Egentlig ingenting som skiller seg ut negativt. Loungen i EZE er dog ikke «first class experience»… Bookede reiser 2018: Et par turer til BGO og ALC, en CT i First til BKK (TG & OZ) og en tur til PER (i SQ Biz). Mål for 2018: Teste SQ's nye Suite i A380.
Betale for det da eller? Jeg blir gjerne med om jeg vinner (masse) i Lotto eller det av andre årsaker plutselig skulle bli for mye penger på konto
Vel... Ikke alt her i livet er gratis... Tror jeg satser på administrasjonens tilgivelse fremfor tillatelse...
Hehe... Har nok mindre attestasjonsrettigheter i heimen enn på jobben - og i tillegg langt mindre forventning om både tilgivelse og tillatelse til et slikt utlegg...
OSL-CPH-SIN-SYD-SIN-LHR-OSL booket - med tre legs i ny suite. Gleder meg (til turen - ikke til å forsvare den overfor øk.avd....).
Ettersom så mange her inne har kastet seg rundt og booket CT, men tilhørende reisebrev antar jeg, så skal jeg la være å gni det inn med egen reisebeskrivelse i oktober...
he-he, klart du skal det! Så langt er det vel ingen som har klart å booke nye suites heller, så rapport må til!
Litt seint, men så blir det iblant For meg var det ny rekord, opptjente diamant på rett under 3 måneder inn i ny periode. Men sånn går det når man følger med her inne og får fine deals Siden jeg klarte diamant så kjapt ble dama missunlig og ville ha det. Hun blir det på neste tur. Flighter i år unnagjort er en tur til Miami og en tur til Los Angeles. Neste reise går til Washington DC og årets CT blir brukt på tur til Sydney og Bathurst for å se billøp sammen med far. Lenge leve oss, god tur!