Opptil 10 000eb poeng hos Avis.

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Fredrik81, 01. mai 2017.

1. runarg

runarg Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    754
    Bonuspoeng:
    93
    Er det flere enn meg som har problemer med å få Eurobonus poengene fra Avis? I 2016 brukte jeg Avis 5 ganger fra Los Angeles. Hver gang fikk jeg 500 poeng. Alle ble bestilt på Avis sine SAS Eurobonus sider der de lover MINIMUM 1000 poeng pr. leie. Hver gang måtte jeg krangle i flere uker før jeg fikk poengene. Siste gang (desember) fikk jeg beskjed om at de hadde funnet en feil i systemet som var fikset, og at jeg fra da skulle få poengene automatisk.
    I februar bestilte jeg alle mine leier for i år mens de hadde kampanje som gir 5000 poeng for hver leie. Den første ble gjennomført i april. Og hva skjer? Jeg får igjen 500 poeng! Jeg er så utrolig lei av dette!
    Jeg så også den nye kampanjen som gir 10000 poeng, så jeg så på muligheten for å gjøre mine neste 4 bookinger på nytt. Men jeg ble sjokkert da jeg så at alle 4 nå kostet 70-80% mer enn det jeg ga da jeg booket i februar. Og SÅ mye er ikke de ekstra 5000 poeng verd!

2. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,870
    Bonuspoeng:
    293
    Dessverre så er det en del problemer med Avis og Eurobonus. Tror vi alle opplever at det butter litt.
    Dog, min siste tur med dem gikk det faktisk greit. Jeg hadde bil igjen nå sist helg, skal bli interessant å se hvordan den går.

Del denne siden