Hei og takk for et flott forum. Etter å ha lest her før sommeren fikk jeg nyss om EF og hvordan en tur i desember kanskje kan bli enda litt bedere. Jeg har bestilt CT med ruten som tidligere nevnt i Business, utreise 4. des og retur 17.des. Problemet: jeg har opprettet e-postvarsel på First på utreise, men jeg finner ikke returreisen i EF sine systemer. Så jeg får ikke laget noen e-postvarsel på returen Er det noen som har et tips til andre muligheter å finne ut av om det er ledige seter i First? Atle
Hei, Du kan jo feks sjekke på Lufthansa.com og se om de fortsatt selger billetter på den aktuelle flighten, eller så kan du sjekke seat map feks på EF?
Jeg finner den på Lufthansa, men i EF vises ikke flighten i det hele tatt, ikke når jeg søker utenom Award. Jeg ser det er en del seter ledig på LH Sinde sider, kanskje det kan lønne seg å ringe SAS og høre om de finner noe?
LH First billetter vil de ikke finne hos SAS før 14 dager før avreise. LH slipper ingen billetter før da.
Ved awardsøk på EF: kryssa i "other fare class" og skriv "F" (i tillegg til award) - så får du opp flighten og kan aktivere varsel