Bra deal med SAS til Hong Kong neste sommer! Legg på 1500,- og du kan få oppleve Cathay 777 via PEK. https://www.google.no/flights/#sear...8-ARNHKG0SK963,HKGARN0SK964-ARNOSL0SK499;sc=b
Har inntrykk av at det stadig dukker opp greie tilbud på biz til HKG hvis man er litt fleksibel på reisedato. Har siktet meg inn på en tur i februar selv, snart 10 år siden jeg var der sist og det er på høy tid med en ny tur. Riktignok litt dyrere, men ~16k t/r TRD synes jeg absolutt er innafor.
Enig i at 15k er interessant. Mye ledig i juli, samt et godt stykke ut i august. Fant også til NRT til 17-18k i samme tidsrom. Booket en langhelg til HKG august, får tenke på det til imorgen, men kjenner jeg meg selv rett trenger reisefeberen seg på etter at familieferien i juli er over......
Er ofte denne prisen til IAD også med ujevne mellomrom. Booket tur til DC i biz i julegave til fatter og vi reiser i slutten av februar.
Angående Cathay så har de ofte såkalt "regional" inne på PEK-HKG som ikke er like stas som den mer internasjonale configen