Denne satt fint nå; Hotel W i Bellevue. 1 hakk oppgradering med Bonvoy Gold. Ser ikke forskjell på rommet fra sist, er nok bare en annen etasje.
Ellers så er det jo greit at BA har med de viktigste stedene på turen over dammen; Satt fint med en tilårskommen rom
Det er vel bare å innse at Ostekakefabrikken også serverer mat. Mitt aller første besøk er gjennomført, etter en tur tilbake til hotellet for å hente pass siden jeg ville ha ett glass rødt til maten; Stive priser begynner det å bli altså, 2 startere og 1 stort glass vin nærmer seg 1000lappen med tips.
Water Grill har åpnet avdeling i Bellevue også, gledelig tilskudd til ett allerede bra utvalg av spiseplasser. Gikk for østers og hummerrull i dag;
Earls, også i Bellevue. Ett godt stykke kjøtt og helt OK italiensk rødt; Eneste negative å melde må være at servitrusen ikke «hørte» at meg bestilte østers som forrett. Dog, hørte det ikke godt nok for å servere de men godt nok for å sette de på regninga
Nå er jeg lei «nullføre» og hele Seatlle, håper det blir som planlagt og flight videre til LAX i morgen. Selv om det er booket i eco. Og en trang liten E-175. 2:45 skal gå fifint
Da er det endring i planene, istedenfor å reise til LA i kveld blir det å starte mot hjemreisen. Turen går nå SEA-LHR-PRG, hvis det ikke blir flere endringer.
Jeg går altså glipp av en AA domestic flight og en tur med A380, pluss 2 dager i LA. Men havner i sete 1A igjen over dammen, i BA’s 787-10 så skal vel ikke klage. Straks forsinket utsjekk fra W, så er det bare å komme seg mot flyplassen.
Innsjekk unnagjort. Flyet er forsinket så det blir drøye 1 time connection på LHR. Dama mente jeg fortsatt måtte ha «long transfer» tag siden systemet meldte om det. Etter litt fram og tilbake med supervisor ble det en «short transfer» tag isf. Dama smågretten så henne nappet sikkert av bagtaggen så snart jeg gikk. TSA og sikkerhetskontroll med null kø, gjennom på 90 sek. Nå er det å finne loungen(e?)
Gatene og loungene ligger en liten togtur unna innsjekk, BA sine rett over gate S10. Club og First er inndelt i egne avdelinger; Fin utsikt utover flyplassen;
Mat og drikke utvalgetet er smått beskjedent i First delen; Men det viser seg at det «bordmeny»; Fikk bestilt meg en lunken sandwich, og var så uheldog at jeg kom borti sjampisknappen 2 ganger;
Endelig boarding, og rett fram til 1A; Uniformen er hengt opp; Og LPGS er servert; Nå er det bare å komme seg i LX pysjen før det blir avgang. Edit; ikke LPGS mens vi er på bakken.
Så ca 18 Pund og 21 Euro seinere er jeg online. Ja, begge deler. Endelig LPGS og kanapeer; Forretten ble salat igjen;