Ser iallefall at booker du med Lufthansa, er det ingen refusjon på P-klasse, så greit å være sikker Frister no j***** med langhelg i SEA i januar....drøye 6K NOK fra OSL direkte på LH.com
Tusen takk til @MIkrovegas Da er vinterferien 2017 for 4 pax i Biz til Atlanta booket. Tenker at det blir leiebil videre derfra.
Klarte ved hjelp av ein brukar på FlyerTalk å laga routingen OSL-(LX)-ZRH-(LX)-IST-(AC)-YYZ-(AC)-SEA-(AC)-YYZ-(AC)-LHR-(SK)-OSL til 6000.- Problemet er berre at samtlige flyselskap berre har 100% opptjening hjå SAS, så du ender uansett opp med "berre" 15'000 poeng slik eg kan sjå det.
Da ble det Atlanta neste vinter på meg også, så suser man nok ned til Florida ser jeg for meg - takk til @MIkrovegas !
Takk. Skal til Cancun i Mexico, og blir "litt" overrasket over at det koster mer å fly fra Atlanta til Cancun, enn turen til Atlanta...
Booket Seattle nå i pinsen. 14. -17.- Mai. LH for småpene 4.600-ish (ble nesten 4.900,- etter ekstra avgift for bruk av MasterCardet). Da ble det en ørliten ferie til i vår/sommer før jeg tar tre uker i US og Costa Rica i September.
Booka nyttår i Seattle via Air Canada sine sider. 24 timar gratis avbestilling og kosta 6000kr. Ser dog ikkje ut til at AC flyr Dreamliner frå CPH dem 28.des og 1.jan? Når eg tenke meg om so er vel dreamliner kanskje berre i sommarhalvåret. Nokon so har prøvd AC med 767? 1-1-1 config.
Søkte via Momomdo http://www.momondo.no/flightsearch/...SDP1=16-05-2016&AD=1&TK=BIZ&DO=false&NA=false Booket via Opodo da Travellink klikket for meg.
Booket jul og nyttår til ATL for hele familien (4 pax.) Avreise 26. desember, hjemreise 2. januar. Snaue 25.000,- i business. Tenker som @ruby1968l å reise sørover til varmen. Så er utrolig fornøyd med at @MIkrovegas delte dette med oss alle! KUDOS! Kona er i ekstase og har begynt å lete etter bosted allerede, og barna får en "liten" overraskelse julaften. Tenker de får dilla når de må pakke på bare en dag!
Kan også opplyse om at Salt Lake City også har de samme prisene, perfekt utgangspunkt for en vinterferie i januar neste år
Husk at man (hvertfall via LH.com) kan booke avbestillingsforsikring til rundt 5-600 nok hvis du er usikker på reisen/tidspkt. Såvidt jeg kan lese av villårene er egenandelen 20% av billettprisen ved avbestilling.....kan jo være et alternativ som er greit å vite om.
Hvis man booker via LH sine sider (fant pris på ca 6200 i begynnelsen av JULI til SEA). Legger man inn EBnr ved innsjekk eller er det en måte å gjøre det på websidene?
Legger det inn når du skriver navn på reisende.Kan selvfølgelig gjøre det på bookingen senere, eller når du sjekker inn. Det løser seg!
For de som akkurat har våknet og klokken er 0530, er denne dau? Hvor booker de som er sent til gamet?