OSL-SEA/MSP/ATL/DTW I business under 6000.

Tråd i 'Reisedeals' startet av MIkrovegas, 08. april 2016.

  1. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Men er det ikke merkelig da at man leser både her inne og andre steder at folk allerede har fått bekreftede bookinger i økonomi og ikke i Business, selv om det var det de bestilte?
    Uansett, håper de som klarte å bestille får bookingene sine gjennom og at alle får en fin tur i Business!
     
  2. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Håper også alle får fly i biz, men når normal prisen er nærmere 40 tusen tur-retur og "kampanjen" ikke er annonser noen plass så ser det stygt ut :(
     
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,782
    Bonuspoeng:
    183
    Det jeg ser på checkmytrip er confirmed i Biz med billettnummer. Finner akkurat det samme på Lufthansa sine sider så jeg lever fortsatt i håpet.
    Synd at det gikk skeist for deg denne gangen. En ulykke kommer skjelden alene så det er vel ikke lenge til neste "tilbud" ;)
     
    Travellingalf and Fredrik81 like this.
  4. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Vanvittig kjipt å gå "glipp" av dette grunnet reisefølge som ikke klarer å få fingeren ut... arrgh.
     
  5. knutfin

    knutfin Medlem

    Innlegg:
    362
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Jepp, samme her. Neste gang får hun ikke være med.

    Dagens låt:
     
    KristianR liker dette
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,782
    Bonuspoeng:
    183
    Opplevde noe lignende på ett av de utrolige BA torsdags salgene. Et vennepar mente 3600,- tr MIA i Biz var for dyrt. De ville heller vente på hopp på tilbud te GrandCanaria......
    Madammen ville ikke reise til MIA uten de andre, jeg var uenig, men lot være å bestille. Hopp på turen ble aldri ble noe av....
    Det jeg lærte dengang, og en gang senere:
    1. Gjør egne vurderinger, ikke spør andre enn folk på forumet
    2. Ta raske beslutninger, og det på egenhånd
    3. Du får tilgivelse om det ikke skulle bli godt mottatt

    (Og jeg har ikke fortalt noe hjemme enda) ;)
     
  7. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Haha, tror du/dere skal finne et nytt vennepar å reise på ferie med. De har jo tilsynelatende ikke den minste snøring på hva de holder på med... Gran Canaria kan jeg reise til når jeg blir 60+.

    Men du har rett i en ting: Det er enklere å be om tilgivelse enn tillatelse! ;)
     
    RoadKing and Ruby like this.
  8. RedLine

    RedLine Aktivt Medlem

    Innlegg:
    436
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg tror selskapene skal få ganske pes av norske konkurransemyndigheter dersom de kansellerer eller endrer disse billettene. Det er langt fra oppgitt at 6.000 kr er helt feil pris når vi tidligere har sett tilbud ned mot 9.000kr. Når dette i tillegg er til flyplasser som tradisjonelt sett er svakere "served" fra Star Alliance så tolker jeg det som en kampanje. Jeg har troen på at billettene blir stående. :)
     
    Kjakan liker dette
  9. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Bestilte direkte på lh.com og la den in i My Flights appen med en gang og det er ingen endringer der. Har billettnummer og klasse P på alle legs. Håper virkelig at den står seg og at jeg ikke våkner i morgen til en gedigen nedtur! Da må hoder rulle!!!
     
    Flemming Poulsen and Ruby like this.
  10. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,782
    Bonuspoeng:
    183
    Vell, når en deler hus med noen, så er det noen kompromisser som må inngås. For mange.... Mine feteste turer finner nok sted uten madammen, på en måde. Da er det slik at en av og til må reise på hennes premisser ;), sist til Torreviera med NORWEGIAN av alle ting... men greit nok. Denne gang blir det USA, ikke min favoritt det heller men tenker det blir en opplevelse for madammen og ungdommen som ennå ikke har vert der.
    Når det gjelder venneparet, så er jeg nok helt enig med deg, de har ikke snøring på pris, reisemål eller reisemåte ;)
     
  11. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Fristet til å si at her må du være mannen i huset og ta noen avgjørelser. Hehe. En slik "bargain" kan man ikke la gå fra seg ;) Du kan jo forsøke deg på et kompromiss.. Hun får bestemme destinasjon, så lenge du får bestemme reisemåte? :)
     
  12. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,782
    Bonuspoeng:
    183
    Idag bestemte jeg begge deler ;) og det føles veldig godt :)
     
    mathiasfe liker dette
  13. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Men f..n da.
    Dette må i testforumet så man får varsel.
    "Jeg selger Oslo-Bergen for 50 kr mindre enn dagens pris" skal ikke det..

    Er dette forumet indeksert og søkbart?
     
  14. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
  15. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
  16. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg synes det er mye ryddigere at alt havner her og så kan vi mottakere sile som vi vil. Da slipper folk å være i tvil om prisen er "bra nok" til å havne i testforum eller "bare" i reisedealsforum. Det blir vanskeligere og vanskeligere å skille mellom ordinære kampanjer og feilpriser. Typ QR som selger BKK i C til 10 000,- noen ganger i året, mens BA til LAX i C for 10 000,- er feilpris. Det er ikke alle som har stålkontroll på hva som er hva. Det er jo slik de gjør det andre steder, for eksempel Flyertalk. Så får vi heller akseptere at dette forumet eventuelt kan være søkbart.

    Og ja, det er veldig irriterende å få disse "OSL-BGO 16.05.16 selges for kroner 2000,-" i innboksen, men det kan jeg leve med dersom det betyr at jeg får SEA med LH i C til 6 000,-. ;)
     
    Last edited: 09. april 2016
  17. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Tok ikke sjansen. F..n. Hadde sikret gullkortet på a3, men en dyr tur på starbucks. Air Canada gir 200% på a3 så her bæsjet ingeniøren på leggen.
    Jaja. Ny dag nye nederlag
     
  18. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Virkelig i tenkeboksen på hvorvidt jeg skal beholde en av billettene. 53 minutter til jeg ikke kan avbestille lengre. Og da eventuelt i underkant av to uker til avreise.

    Noen forslag til hva som er gøy å gjøre i Seattle når man kun er der i 36 timer? :)
     
  19. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Ser hva du skal frem til her, kanskje reisedeals burde deles i 3 - gode flypriser / gode hotell/leiebil dealer / bookede billetter selges.
     
    Herlov liker dette
  20. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,181
    Likes mottatt:
    869,715
    Bonuspoeng:
    293
    Ta en omvisning på Boeing fabrikken ....
     

Del denne siden