Oslo - Auckland

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Andreas_b, 22. des 2017.

  1. Andreas_b

    Andreas_b Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Ny i forumet å jakter litt tips(evt triks)

    Skal til new zealand på nyåret.
    Tanken var å kjøpe billett(økonomi) for penger og oppgradere med poeng.
    Snakker da SAS EB

    Noen anbefalinger til ruter,flyselskap osv?

    På forhånd takk!
     
  2. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,652
    Likes mottatt:
    34,854
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis du er ute etter å bruke EB poeng for å fly å langt så bør du absolutt bruke litt tid på å lese flere av de lange og veldig innholdsrike trådene her inne om booking av bonusbilletter. Med en så lang reiserute og så mange muligheter er det umulig å si hva som er best, uten at en faktisk gjør en innsats og leter skikkelig. Og da trenger du å sette deg inn i regler og muligheter.

    forøvrig velkomment til forum.
     
    SAJblue liker dette
  3. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,612
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Det er vell ytterst få muligheter for å kjøpe billig økonomi for penger og oppgradere med Eurobonuspoeng nedover der..

    Eneste alternativ jeg kan tenke meg, som kan gi grei mulighet for å få oppgradert deler av turen, er å booke deg først til HK med SAS(Billetter til 2999 på salg med jevne mellomrom), og så booke seperat videre. Da får du hvertfall mulighet for å fly Biz deler av ruten,
    F.eks
    SAS OSL-ARN-HKG 2999,-
    SINGAPORE HKG-SIN-AKL 4800,-
    + poeng for oppgradering ARN-HKG, gjerne 30k hver vei..


    De flyselskaper som har ruter OSL-AKL tar ikke imot Eurobonuspoeng for oppgradering av Eco-biletter..

    Alternativene dine er vell Singapore Airlines, Thai Airways.. Og såvidt meg bekjent er det ingen enkel oppgave å få brukt Eurobonuspoeng for å få Biz på disse.. Singapore er vell helt utelukket...
    Eller du kan booke i kombinasjoner, som Swiss/SIngapore, men igjen, så er det vanskelig/umulig å få brukt EB poeng for å oppgradere hos dem..
    Med mindre du er på en full flex bilett, som gjerne koster samme som billig-biz...

    C
     
    PaalAndre1977 and Travellingalf like this.

Del denne siden