Oslo - NewYork t/r 2 pers business for 160000 poeng

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av twt2, 06. febr 2021.

1. twt2

twt2 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    3
    Hei,

Jeg har vært innom og søkt sporadisk fra tid til annen og mener at jeg sist (for et par måneder siden) fant en t/r OSL-NY for to personer på business for 160000 poeng. I dag trykket jeg på en kampanjelink og ser at jeg må ut med over 500000 poeng, riktignok en annen dato, men likevel..

Kan jeg ha vært helt i svime tidligere/husker feil - eller er det faktisk mulig å finne en slik pris om man er heldig? Hvis ikke, hva er egentlig en normal bonuspris for en slik tur?

2. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    Du har vel ikke fått opp billetter som er "vanlige" altså du kan kjøpe billetter for poeng som også gir poeng, men disse koster mye mer, og er ikke bonusbilletter på den måten.

twt2 liker dette
  3. FlyMCO

FlyMCO Senior Medlem

Likes mottatt:
    794
    Bonuspoeng:
    93
    100,000 poeng Biz T/R New York hvist du fly SAS.
    2 nye billetter blir lagt ut hver dag til hver rute.
    330 dager i forveien.
    I dag blir avreise 01.01.2022 lagt ut.
    I morgen 02.01.2022 lagt ut,osv.
    Fra OSL/COP/ARN blir lagt ut klokken : 00:01
    Fra EWR blir de lagt ut klokken 00:01 i New York tid.
    Du må som regel være rask på avtrekker´n.
    Liste over ledige seter kan de se på awardhacks

twt2 and Maraug like this.
  4. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,532
    Bonuspoeng:
    113
    Normal pris for Business-bonusbilletter er med SAS 100K poeng per pers. Ved høyeste nivå FlyPremium via SAS MC så kan man komme ned i 60K per pers.

Dersom man reiser med andre selskap i Star så gjelder andre priser, men ikke 500K...

500K være vanlige billetter for poeng. Disse opptjener man poeng med, men det gjelder helt andre regler for avbestilling!

twt2 liker dette
  5. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,539
    Bonuspoeng:
    183
    Som regel er det som du skisserer over. Men fks New York legges ofte ut retur samtidig som i Norge. Ingen automatikk at det alltid legges ut 2 i biz, fks Miami har det vært lite i biz siste mnd, samt har de ikke sluppet noe fra Osl-Miami etter 10 desember. New York har også lagt ut lite retur billetter i des 21 siste tiden.

twt2 liker dette

Del denne siden