Har en kamerat som nå har tippet 2 000 000 poeng, som han ikke bruker eller mest sannsynlig kommer til å bruke. Hva koster det å overføre feks. 200 000 poeng fra han til meg?
https://www.sas.no/eurobonus/bruke-poeng/overfore-poeng/ 10000 poeng = 50 euro. Så 200.000 poeng = ca. 10.000 NOK
Bare en tanke.. Hvorfor reiser han ikke jorden rundt i F ? Eller gjør noe annet sprell, 2m poeng som ikke skal brukes? Han burde bli kjølhalt om de ikke brukes...
Takk for svar. Da skal jeg forhøre meg om han kan foreta en booking i mitt navn i stede. Når det kommer til hans forbruk, så har han omtrent 200 reisedøgn i året, hvor han reiser C og F ved long haul. Så han ønsker ikke å fly mer enn nødvendig mtp. familie etc Jeg har gitt han et par kommentarer på familieferier og bruk av poeng, så kan jo hende han prøver seg på en booking med poeng.
Når han uansett ikke ser ut til å klare å bruke poengen, så kan han kjøpe best tilgjengelig for hele familien i C. Og hvis han reiser så mye som du sier så burde han heller gå for HON hos lufthansa kontra Pandium hos SAS.