Er det slik å forstå at det ikke har noe å si når jeg overfører poeng fra Trumf til Sas Eurobonus? Dette trippeltrumf gjør ikke at jeg får trippelpoeng EB poeng feks?
Med ujevne mellomrom kommer det et tilbud hvor du får 300 ekstrapoeng om du overfører 500 trumf-kroner..
Det er riktig. Det eneste som hittil har vært av kampanjer er 300 poeng ekstra per 500 kr overført. Det dukker opp noen ganger i året Edit: alt for sent ute gitt.
Det som har noe å si er at 5 års nedtelling starter når du overfører. På Trumf er det ingen forelding...
Pleier å stå ganske klart på trumf.no, men uansett så vil det nok meldes rimelig fort her på forumet.
Jeg ville ventet med å overføre fra Trumf til EB til jeg absolutt behøvde poengene. Og om jeg absolutt behøvde poengene, så ville jeg allikevel forsøke å holde ut til neste 300-ekstrapoeng pr. 500-kampanje (og overført Trumfen i bulker á 500).
Så du kan overføre f eks 1000 trumf kr i 2 bulker og få 300*2 ekstra bonus poeng? Noen limit på maks antall bulker av 500 trumf kr?
Har jeg rett i at disse 300 poengene ekstra utgjør ca 4-5% ? Har de aldri noen litt saftigere kampanjer? /koffert
Det utgjør 4,3% om man overfører 500trumf, mindre om man f.eks overfører 700trumf. Kan ikke huske å ha sett bedre kampanjer og noe av grunnen til jeg like så greit overførte 3800 trumf i desember uten noen kampanje.
Litt off-topic men fyrer løs likevel: Når man skal overføre trumf til SAS EB blir man bedt om å fylle inn EB-nummeret sitt på trumf sine nettsider. Noen som vet om man kan overføre til andre EB-medlemmer enn seg selv som ikke er knyttet til trumfkontoen ?
Det er vel ingen EB-konto som er knyttet til trumf-kontoen? Man står vel helt fritt til å overføre til hvem man vil...
Jeg regner det således at 500 trumfkroner + 300 kampanjepoeng gir 14,89 EB-poeng pr. brukte hundrelapp. Hvis jeg har 1688 trumfkroner stående når det er kampanje med 300 EB-poeng ekstra, så overfører jeg 3 x 500 og lar de resterende 188 trumfkronene stå igjen til neste gang.
Jeg overførte 7x500 og fikk 2100 ekstra La dog merke til at det var forskjellig dato på hver overføring, den talte 1 dag bakover for hver bolk, så mulig det finnes en grense på hvor langt du kan gå før det sier stopp..
Å overføre trumf til noen andres EB-konto går helt fint. Svigers har refundert meg for taxfreevarer kjøpt til dem på dette viset. Veldig gunstig ordning!
Hei folkens, er det noen som kan fortelle meg om en venn av meg kan overføre trumf kr fra trumf side over på mitt eurobonuskort men som fast overføring så det blir flere poeng, eller må det bli som engangsoverføring? Takk