På veg til julebord - del 2: julekort frå Gdansk

Tråd i 'Reisebrev' startet av Stuttfeiten, 08. des 2016.

  1. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,385
    Likes mottatt:
    17,912
    Bonuspoeng:
    183
    Då eg planla reiseruta til julebordet bestemte eg meg for å komplisere den litt. Så langt har eg 6 flights, 6 overnattingar, vore innom Stockholm, Hong Kong og er no i Gdansk. Så eg nærmar meg. Det gjenstår berre litt julehandel og ei mellomlanding i København (@Are var det eit slikt "kun i dag"-tilbud i Legobutikken?) før eg forhåpentligvis finn fleire julebordsgjestar på OSL i morgon og kan starte på siste etappe.
    IMAG2598.jpg
    Det var ein fin tur direkte til GDN i går, med eit strålande crew. Hadde det like kjekt på denne timen som på heile turen heim frå HKG. PS! Det er ingen tax-free ved ankomst GDN, vinflaska vart ståande igjen på disken.
    IMAG2600.jpg
    Bagasjen venta på bandet, og så var det rett i ein taxi inn til Radisson Blu Gdansk. Fikk ein varm velkomst, og oppgradering til business rom, men så skjedde det eg ikkje har vore ute for tidlegare: "Du har booka ei rate som ikkje inkluderar frokost, vil du legge den til for 70 zloty?" Eg vart så perpleks at resepsjonisten måtte gjenta spørsmålet. Men Stuttfeiten utan frokost? Neppe! :) Sikringskost som velkomstgave på rommet !
    IMAG2608.jpg
    Var på orienteringstur gjennom hovedgata, og så ei sakte runde på julemarkedet for å planlegge litt handling i dag. Veit ikkje heilt kva kameraet på fonen hadde funne på i går, mulig eg har kryssa for "add lense flare" i innstillingane ein plass.
    IMAG2609.jpg

    IMAG2612.jpg

    IMAG2621.jpg

    IMAG2622.jpg

    IMAG2623.jpg
    Middag på italiensk restaurant, herlig mat, men måtte legge inn årane etter å så vidt ha smakt på hovedretten. Var alt for mett etter ostefat og salat til å fullføre. Dei serverte vaksne porsjonar!
    IMAG2625.jpg
    Opp med eit hopp kl 6, og no går turen til kjøpesenter for å sjå meg rundt og kanskje handle litt før det blir meir julemarked i gamlebyen igjen.

    Ha ein fin dag!
     
    Last edited: 08. des 2016
    Rune, LineE, kaijoar and 14 others like this.
  2. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,385
    Likes mottatt:
    17,912
    Bonuspoeng:
    183
    Stuttfeiten har kjøpt seg paraply!

    Har handla ein del julegaver som ikkje toler juling, så eg måtte finne meg ein bag ekstra som eg kan bruke som handbagasje. Og tru det eller ei, men på veskebutikken på markedet (sikkert akkurat identisk med då Lech Walesa herja som verst) fann eg paraplyen. Ein Ziller double action, med spilar i karbon, vrengingsikker for bruk på Vestlandet og på Hebridane. Endelig :) og hurra!

    Berre for at de ikkje skal tru det er løgn:
    IMAG2639.jpg
    Nei no vart eg glad!
     
    miura, Kristian, Rune and 13 others like this.
  3. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,355
    Likes mottatt:
    7,515
    Bonuspoeng:
    183
    Så bra du endelig har funnet en paraply etter flere turer og forsøk ;)
    Ser ut til å være godt med julestemning der og det er jo fint som oppladning til julebord :)
     
    Stuttfeiten liker dette
  4. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer med paraplyen @Stuttfeiten :)
    Det må være en av de dyreste paraplyene i manns minne, du har reist noen miles for den der ;)
     
    Rune, Stuttfeiten and vegardg like this.
  5. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,385
    Likes mottatt:
    17,912
    Bonuspoeng:
    183
    Den som ventar på noko godt, osv... Må sei meg veldig fornøgd med den her. Den er tung også, sikkert nærmare ein halv kilo. Svingar eg den ei runde etter hempa så legg eg glatt ein veskenappar eller hooligan rett i bakken.

    Til 180 kroner så er det ein grei kilopris.
     
    Fredrik81, Petter B-C, LineE and 3 others like this.
  6. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,280
    Likes mottatt:
    3,161
    Bonuspoeng:
    113
    Grattis Stuttis!

    Kommer vel i Guiness book of records for det stuntet der? :)
     
    Stuttfeiten liker dette
  7. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,106
    Likes mottatt:
    14,444
    Bonuspoeng:
    293
    Gleder meg til å se vidundret i morgen. Nesten så vi får håpe på ei regnskur...
     
    Stuttfeiten liker dette
  8. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,385
    Likes mottatt:
    17,912
    Bonuspoeng:
    183
    Hotellet bestille taxi for meg ved utsjekk, og eg fekk finaste bilen eg har sett i Gdansk. Ein feiting av ein Mercedes, med sjåfør som hadde stivare skjortesnipp enn meg. Cola og vatn i bakdøra på veg til Lech's Airport. Trivelig tur med trivelig og dyktig sjåfør. Turen gjekk på eit blunk på vanleg taxi-tariff.

    Innsjekk gjekk fint, utan å få kjeft for ørlite overvekt. Fasttrack var tom bortsett frå han som jobba der, og loungen synes eg var veldig bra. Kunne godt ha slappa av der ein time til. Masse lys og vindu, sjølv om mesteparten av utsikta var over parkeringsplassen (for bilar).

    Dansk crew på tur til CPH. Gud, na-na-na, hvor de var dejlige. Kort tur, men hadde eg ikkje visst at dei var på jobb hadde eg trudd at eg kunne blitt gift. Dei smilte jamnt alle 45 minutta. Rakk akkurat ein champagne og ein ørliten rødvin, og så kom purser og henta tomgods og informerte om at gaten min vidare var B7.

    Så ser det ut som om vi skal lande eit par minutt før tid, så då er der mulighet for litt norsk røykelaks i dansk kantine kanskje.

    Blir knall å lande på OSL i dag trur eg. For ein som er ukjend i dei diplomatiske korridorane er det stort når tre ambassadørar står klar ved ankomst, forhåpentligvis i Boratdrakt, uniform og galla. Og alle med norske flagg? Nei, no gledar eg meg stort!
     
    Kristian, LineE, RoadKing and 8 others like this.
  9. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,385
    Likes mottatt:
    17,912
    Bonuspoeng:
    183

    Fint å gjere unna julehandelen i Køben i kveld.
     
    RoadKing liker dette
  10. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg likte også loungen i Gdansk litt lite å velge blant i mat avdelingen, men man blir mett av øl og snacks også :) Grei MR tur i pluss.
     
    Stuttfeiten liker dette
  11. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,385
    Likes mottatt:
    17,912
    Bonuspoeng:
    183
    Og for absolutt fyrste gong, etter å ha dratt inn diamant på segment og besøkt alle loungen der dei ikkje har ropt namnet mitt fordi eg var for sein, så har Stuttfeiten i dag fått pølse i loungen.
    IMAG2675.jpg
     
    miura, Kristian, LineE and 8 others like this.
  12. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,385
    Likes mottatt:
    17,912
    Bonuspoeng:
    183
    Saltstenger er kraftig undervurdert som basismat. Saltstenger virkar å vere for Polen som poteta var for Norge på 1700-talet. #Boarding completed, #2B ledig, #flown by vikings!
     
    RoadKing and Fredrik81 like this.
  13. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,047
    Likes mottatt:
    68,587
    Bonuspoeng:
    293
    Pølser er det jo overalt ..
    HEL, ARN og OSL om torsdagene
    CPH om fredagene
    Kanskje du reiser for lite ...
     
    Stuttfeiten liker dette
  14. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Men de jeg fikk var ikke røde.... da følte jeg meg skikkelig snytt.
     
    Stuttfeiten liker dette

Del denne siden