Det starter med en vakker soloppgang! På solkysten er det kaldt, men helt stille på sjøen og flott blå himmel. Barnebarna ser Disney Junior og det er fred og ro i hytten. Godt det er helg!
God morgen. Snart på vei til hytten. Siden solen står opp må den også gå ned. Her over Vesterhavet tidligere i uken, uten photoshop. Ha en fin og solfylt dag, alle IFere!
God påskeaften! Overskyet og litt regn her men det hjelper vel på snøsmeltinga så helt greit Fortsatt vindstille og har lovet jeg at vi skal prøve krabbeteina etterpå. Ser det var mye ledig award til NY fra de nye prærieflyplassene til SAS men det frister lite. Har til gode å besøke Boston samt har aldri fått raidet museumene i DC. Må se hva en finner av billetter og om en får med seg en medsammensvorne. Ha en god en!
God påskeaften fra Praha I kjent tradisjon drar jeg en duett med Kirsten Flagstad og vekker hele familien til Påskemorgen Praha er pyntet godt til påske og lanserte en grønn øl kun til påske. Anbefales! Ha en strålende påskeaften alle bonusnisser
God formiddag fra arbeidslivet. Rolig på jobb i prosessindustrien, fått påskeegg og helligdagstillegg Ha en avslappet dag
God lørdag fra Baan Thai Beach, Koh Samui. Late timer tilbrakt på solseng av bambus, bølgebrus og Beach musikk i bakgrunnen. Litt snorkling er det også blitt. Men nå er det tid for lunsj. Ha en fin fin lørdag
God påskemorgen fra sengen. Kaffe, IF og en liten kjeks. Dessverre ingen påskeegg. Solen skinner, og i dag skal jeg en tur på hytten. Det skulle jeg i går også, men ting kom i veien. Så da blir det i dag. God påske til alle!
God påskeafta frå solskinet i Sunnfjord. Her skal det vere barnebursdag i dag, og madammen kjem snart heim. Då bør eg vel hive meg rundt og ta unda støvsuginga ho påla meg å gjere. Godt eg har litt godt og kaldt i kjøleskapet til i kveld…
God morgen fra vest! Vindstille og kaldt, men solen er oppe så da må vi leke! (Disney…) Artig å se at geografikunnskapene til HeltHjem ikke er på topp lurer på om jeg noen gang får den pakken…
God morgen fra godstolen. Venter på at eggene blir ferdigkokt, kaffen ferdigtraktet og rundstykkene ferdigstekt. Mens jeg skrev dette kan kaffen hukes av fordi fruen kom til meg med en kopp nytrakta kaffe Ha en god påske alle sammen!
Sånn. Da er målet nådd. 15000 innlegg på IF. Noen vil kanskje mene at det er 14367 for mye, og det kan nok også stemme. Men, du verden så mye moro IF bringer med seg! Men, det gjør også verden rundt oss. Så jeg har bestemt meg for å slutte å være på IF. 15000 innlegg får holde. Jeg skal også slutte å fly, og være mer hjemme. Takk for meg, det har vært 7 og et halvt artige år.
God morgen til hele IF fra lokaltoget nordover. Starter reisen rolig med SAS+ til LHR. Kommer sterkere tilbake.
Påskehilsen fra en solfylt Tigerstad! Her er det befriende tomt for planer, så det eneste som skal gjøres er å få spasert litt rundt og bygget appetitt til diverse måltider. Fikk visst ikke nok thaimat i Bangkok forrige uke, så i går ble det laget Tom Yum Gung fra grunnen av. Og siden det nå fremdeles er både sitrongress, galangal og andre eksotiske ting i huset, så skal menyen for helgen komponeres ut i fra det. Mulig påskelammet får avløsning i år, altså. Ha en feiende flott påskehelg!